rai Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Postad 16 Oktober , 2006 Hitta det här roliga idag på svenska spel. Så vad är era rekord. Jag klonka en 5 hjärer dam i rad sen dubbla en gång..3000kr i vinst av 50 satsat Citera
rai Postad 16 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 16 Oktober , 2006 Nybörjar/insättningsriggen ? Man kan ju räkna kort var damen hamnar sen blandar dealern så långsamt så man ser Citera
boman Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Postad 24 Oktober , 2006 Skicklighetsspel? Nu förstår jag inte riktigt vad frågetecknet därefter betyder? Citera
lumor_ Postad 14 November , 2006 Rapport Postad 14 November , 2006 Man kan ju räkna kort var damen hamnar sen blandar dealern så långsamt så man ser Du får gärna beskriva lite tydligare hur du menar (kanske fånga ett parti med något video capture program). Jag tycker att det verkar lurt. Om inte får jag gratta till en utmärkt inkomstkälla Citera
Bluwajt Postad 14 November , 2006 Rapport Postad 14 November , 2006 Testade att köra en gång. 0/7 hjärterdam. Rigg! Citera
snerki Postad 14 November , 2006 Rapport Postad 14 November , 2006 Man kan ju räkna kort var damen hamnar sen blandar dealern så långsamt så man ser Du får gärna beskriva lite tydligare hur du menar (kanske fånga ett parti med något video capture program). Jag tycker att det verkar lurt. Om inte får jag gratta till en utmärkt inkomstkälla Om det verkar för bra för att vara sant... ja, fyll i resten. Citera
Recommended Posts