Gå till innehåll

NLT - Trn, 23/1, SCOOP, 24h, post-game snack!

Recommended Posts

• Svars 60
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Likt herren som säljer bingolotter på centralen mumlar Hickmott:

"Skitspel, skitspel, skitspel, skitspel, skitspel."

//Hickmott

Håller med till 100 %

All-in med AKo får mot mig KJo

Ofarligt på flopp och turn, men vad kommer inte på river.......

Postad
Då var man ute efter en all-in reraise med JJ. MRSkanke träffar Q med sina KQs på floppen.

Ledsen för sen synen men jag hade raisat och foldat till reraise et par gånger så jag tänkte inte igen....

Postad

jävla burr-trn... börjar förståss de första 5 min med att överspela draghänder som inte träffar och halva stackjävlen är long gone... sen får jag inga spelbara händer... hittar AA i UTG efter 50 min och ställer in med grovt blindäten stack... alla lägger sig... baaaahhh...

sen börjar streaket, dubblar upp 2x med AKs och KK... sen blir det QQ vs QK och jag är i god form (15k)... tittar på QQ ännu en gång till, i sen poss... höjer och får syn av bhicks(15k+)... flop 579rain... han bettar, jag ställer in... han visar upp 55, och jag är ute... som vanligt är det ju riggat också :D ...

Postad

Sitter med T( i bb snubben i sb synar floppen kommer T9+ typ 3.

Han bettar 1000, jag höjer 5000. Turn 9 Han sätter mig allin med mina sista 5000, han är storstackad så jag tror han bluffar, han vänder upp 94

GAMEOVER

Postad

Då va man ute, sitter med ca 12ki bb och två pers limpar, jag kollar ner på AK och efter att inte ha fått behålla mörken på evigheter så va det dags att försvara, går all in och får syn av en limpande AA...

Nere på 3k och kommer upp till 6k, bb igen och pocket 10, knappen synar och jag går all in. Han sitter med KJ och kungen kommer självklart på rivern..

Skitspel...

Postad

Åker mot Raol med min starka A4 färgdrag. En trevlig turnering där min koncentration låg på att göra klart min geografiläxa som jag hållt på med i 5 h och 25 minuter nu för att var aexakt. Nu är den dock klar=)

Lycka till ni som e kvar

Postad

Jä jä.. första gången jag är med, det gick ju rätt bra. Hade lite flyt i början och lyckades bl.a. att inte bli utdragen av QoS. T.o.m. uppe i chiplead nån minut tror jag. Resten var ett evigt foldande av riktiga skräphänder (bortsett från att jag lyckades ta en ministack med A4o i bb), och sagan slutade när jag till slut fick en fin hand, QQ, som åkte ut mot AK efter K hög flop. Ut som 20, hade gärna kommit itm iaf. :cry:

Postad
Fult av Nusseman att rivra esset med sina AJ mot mina JJ allin preflop.

Äh vadå? Jag tar bara igen några av alla mina torskade 80%-are. :)

Men fan va taskigt att göra det mot mig!!!! :evil:;)