Donner Postad 5 December , 2006 Rapport Share Postad 5 December , 2006 Pokersnack är väldigt lärorikt. Bli inte förvånad om du är regular på NL 25/50 inom två veckor. Seriöst svar.. Frågan avser om det förs några vettiga diskussioner ÖHT. Ok, du får ett seriöst svar utifrån mina erfarenheter i kanalen. Bara ett jävla whinande om bad beats som inte ens är det och en massa bannande av en OP ,som tror han är gud, när man plussar mer än han. Om du snappar upp nått av som helst värde i kanalen så PMa mig. I förra inlägget var jag ironisk, nu ärlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joeki Postad 5 December , 2006 Rapport Share Postad 5 December , 2006 Frågan avser om det förs några vettiga diskussioner ÖHT. Nej. Motsatsen till vettiga diskussioner är det rätt gott om dock. Ibland undrar jag om inte folk klistrar in gamla loggar i kanalen för den har sett likadan i typ två år nu. Mest 2-3 personer som tror dom är bäst i världen och ber alla som inte är IRL-kompis eller känt proffs att dö i cancer. Det värsta är att det inte är en överdrift Skulle gärna klistra in lite exempel, men jag tror tillräckligt med folk har berättat hur det är redan så jag ska bespara dig det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts