derric Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2006 Under en turnering på pokerklubben igår så gick en kvinna all in mot mig och jag behövde inte tänka mycket innan jag synade med mitt fyrtal. Hon sa att hon hade två par, och eftersom det inte vart länge sen jag kikade på Maverick vräkte jag ur mig: "Jo det har jag också, nior och nior". Uppenbarligen blev hon inte på något vidare humör och sa att den potten egentligen tillhörde henne för att jag hade sagt att jag också hade två par. Det är väl korten som räknas, inte vad man säger man har, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltenkelt Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2006 Potten tillhör dig ifall du visar upp en bättre hand. Däremot kan det snarare ses som osportsligt att "slowrolla" som du gjorde, dvs låtsas ha en sämre hand när inget mer spel görs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2006 Samma fråga togs nyss upp i En regelfråga, kolla vidare där för mer info. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
derric Postad 16 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 16 Oktober , 2006 Jepp, fick syn på den tråden efter att jag redan postat, får börja läsa lite mer noga innan jag postar nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2006 Hahah, lite kul var det alla fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts