Gå till innehåll

Vilka ska spela Online-SM på NB 14 dec?


Swedish-Hero

Recommended Posts

Skärpning Bikern. Klart du ska vara med!

 

snyft....jag som spelade så bra oxå...hon(han) som vann var imponerad....men är grymt trött..tror jag spenderat ca 380$ nu på sattar...psykist nedruten.....och kan inte slaska på B2B heller...e ju offline :roll:

 

Har du betalt 380 dollar på sattar till en turnering som kostar 320 dollar? :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 263
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Skärpning Bikern. Klart du ska vara med!

 

snyft....jag som spelade så bra oxå...hon(han) som vann var imponerad....men är grymt trött..tror jag spenderat ca 380$ nu på sattar...psykist nedruten.....och kan inte slaska på B2B heller...e ju offline :roll:

 

Har du betalt 380 dollar på sattar till en turnering som kostar 320 dollar? :shock:

 

Ja, och skulle det vara något konstigt med det?!? Du verkar lite hmm...jag säger inget. Jag menar är du synsk?? vet du i förväg om du skall fixa en satellit?

 

Okey, du körde 3st satelliter tot 99$ skall du då köpa in dig = tot 320+99=419$

 

man tänker okey kör 2st till då blir det billigare tot.

 

160$ satsat på sattar...hmm köpa in sig? = tot 480$ nej nej låter dyrt spela en 30+3 till så är man klar...många badbeats senare så är man här:

 

289$ i sattar....köpa in sig för totalt 609$...eller köra en 30+3 till..klart man gjorde OCH sjukt så grymt nära man var....kan ju säga att jag aldrig har problem med att ta mig in via sattar, men detta har varit sinnesjukt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

äre värt att spela 10 dollar sateliten till sm? Hur mkt marker börjar man med?

 

Det finns inga värden i sattar. Låt säga att du klonkar i den ja då har du förbrukat en jävla massa klonk som kunde lagts på SM istället! PLAY SMART

 

Isåfall borde jag köpa in mig GENAST!!! för jag har så grymt mycket ANTI-klonk på kontot. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skärpning Bikern. Klart du ska vara med!

 

snyft....jag som spelade så bra oxå...hon(han) som vann var imponerad....men är grymt trött..tror jag spenderat ca 380$ nu på sattar...psykist nedruten.....och kan inte slaska på B2B heller...e ju offline :roll:

 

Har du betalt 380 dollar på sattar till en turnering som kostar 320 dollar? :shock:

 

Ja, och skulle det vara något konstigt med det?!? Du verkar lite hmm...jag säger inget. Jag menar är du synsk?? vet du i förväg om du skall fixa en satellit?

 

Okey, du körde 3st satelliter tot 99$ skall du då köpa in dig = tot 320+99=419$

 

man tänker okey kör 2st till då blir det billigare tot.

 

160$ satsat på sattar...hmm köpa in sig? = tot 480$ nej nej låter dyrt spela en 30+3 till så är man klar...många badbeats senare så är man här:

 

289$ i sattar....köpa in sig för totalt 609$...eller köra en 30+3 till..klart man gjorde OCH sjukt så grymt nära man var....kan ju säga att jag aldrig har problem med att ta mig in via sattar, men detta har varit sinnesjukt.

 

Ingen synskhet alls. Jag väger hur mycket jag är villig att lägga i satteliter innan jag:

 

a) Spelar inte alls

b) köper in mig för fullt buyin

 

Oftast tycker jag att ca 1/3 är lagom att lägga på satteliter, inte mer. Sådan är jag.

 

Så ditt exempel med $99 ligger i häradet där jag hade slutat spela sattar och antingen lagt ner kvalandet eller köpt in mig direkt.

 

Jag ber om ursäkt om du kände dig påhoppad, var inte min mening.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...

 

Ingen synskhet alls. Jag väger hur mycket jag är villig att lägga i satteliter innan jag:

 

a) Spelar inte alls

b) köper in mig för fullt buyin

 

Oftast tycker jag att ca 1/3 är lagom att lägga på satteliter, inte mer. Sådan är jag.

 

Så ditt exempel med $99 ligger i häradet där jag hade slutat spela sattar och antingen lagt ner kvalandet eller köpt in mig direkt.

 

Jag ber om ursäkt om du kände dig påhoppad, var inte min mening.

 

Nejdå ingen fara..o du har helt rätt, med satte-management.

Men var några andra faktorer oxå som gjorde att jag valde att köra några extra sattar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjoho! Jag lyckades klonka en satellit igår och spelar ikväll! Hur dessutom en fin MTT-form just nu, så det kan ju gå riktigt bra. Dock är detta den överlägset största turren jag spelat, så jag blir väl hackkycklingen :(

 

 

Mmm, jag har aldrig spelat nånting ens i närheten av det här heller. Tror en 100+10 SEK på Svenska Spel är det tyngsta jag har gett mig på tidigare.

Så det är i princip samma läge för mig... med enda skillnaden att jag har en ganska kass MTT-form just nu.. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

JAG SKA SPELA!!!!!!!!! Klonka in i sista jävla Satelliten!!!! Ohh så skönt. Var galet nära nära att misslyckas!

 

Faan måsta skynda power nappa lite...varit vaken 20h nu....-EV till SM

 

Nick: 7k_staked

 

Grattis! Man kunde nästan ta på din frustration :lol:

 

Verkar bli ett sjukt övervärde, men kan man byta bort sitt arbetspass så här sent? Nej, givetvis inte :?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

JAG SKA SPELA!!!!!!!!! Klonka in i sista jävla Satelliten!!!! Ohh så skönt. Var galet nära nära att misslyckas!

 

Faan måsta skynda power nappa lite...varit vaken 20h nu....-EV till SM

 

Nick: 7k_staked

 

Grattis det måste ha varit en skön feeling att tillslut klonka.

 

Jag bommade i en sat med 1 rebuy och ad-on, köpte in mig direkt.

 

5% av rullen är det värt 8-)

 

Lycka till alla!

 

Nickar Bergmark

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis Bikern!

 

Hur mycket har de kostat dig?

Du får köpa ett flak Redbull så du håller dig vaken.

 

Lyckades själv igår att fixa en plats i en 33$ sat.

Var klar vid 2 tiden väckar klockan ringde 06.00. Så jag sitter och halv sover på kontoret. Får nog bli ett flak för mig med.

 

Lycka till all SM spelare.

 

Mackan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...