Gyre Postad 14 Oktober , 2006 Rapport Postad 14 Oktober , 2006 Killen är mer eller mindre okänd, efter 25 händer har han statsen 46/11.5/12. 25 händer säger ju inte så mycket annat än att han är lös. Min image är TAGish om han nu mot förmodan bryr sig om det. Jag har mest höjt pre och taigt potten på floppen utan fight. Kan jag släppa turn här? Höja floppen gör mig väl inte mycket nytta? Party Poker No-Limit Hold'em, $ BB (6 handed) Hand History Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FlopTurnRiver) Hero ($220.50) SB ($150.34) BB ($165.61) UTG ($203.15) MP ($200) CO ($49.93) Preflop: Hero is Button with J, K. SB posts a blind of $1. 3 folds, Hero raises to $7, 1 fold, BB calls $5. Flop: ($15) 9, 5, K(2 players) BB bets $12, Hero calls $12. Turn: ($39) Q(2 players) BB bets $35, Hero...? Citera
psatiw Postad 14 Oktober , 2006 Rapport Postad 14 Oktober , 2006 Du är duktig slagen här. Läs själv: Att donka nötter Äh, ofta vill man ju syna ner en LAG här förstås, men har du så lite på honom så kanske det finns anledning att folda faktiskt. Särskilt eftersom vi inte vet om han kommer donka river också. Med en bra read får man ju ibland syna ner här, men med så lite på honom skulle jag kunna tänka mig att lägga. Tror jag. Vill minnas att det finns en liknande post i det avancerade forumet förresten, som Gekko postade. Heter nåt med "annorlunda linje med TPGK" eller nåt om jag inte minns fel. Kolla om du kan hitta nåt av värde där kanske. (Minns inte hur exakt lik den var, men iaf var det syn på tre gator med en liknande hand). Citera
Recommended Posts