Gå till innehåll

Alla amerikaner borta på Party nu!


jw1700

Recommended Posts

Fulingarna har tagit bort player-countern, så man inte ser hur många som är online heller.

 

EDIT: Startade upp 10 st NL200 SH-bord och hittade fortfarande lite fisk. Vi får nog ge de några dagar innan vi kan dra en hyffsad slutsats på hur värdet blir utan jänkare. Om inte annat finns ju Stars och Full Tilt kvar, så jag tror inte det är några problem att fortsätta dra in schyssta pengar även om det knappast blir bättre nu.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fulingarna har tagit bort player-countern, så man inte ser hur många som är online heller.

 

Haha, såg detta också, så Bush har skrivit på nu då. Men va fan det finns ju inga turneringar att lira. Såg också att dom lagt tillbaka när turneringarna startar, inom 10 min, 30 min eller inom en timme.

 

Hmmm

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Monstret är också borta..................

Ska dom behålla pengarna själva nu då................

 

 

:shock::shock:

Vad jag har hört ska de dela ut motsvarande värde av inköp till dessa turrar till alla som har kvalificerat. Om det stämmer eller inte vet jag inte.

 

Bra att skiten är borta iaf!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad jag har hört ska de dela ut motsvarande värde av inköp till dessa turrar till alla som har kvalificerat. Om det stämmer eller inte vet jag inte.

 

Bra att skiten är borta iaf!

 

 

Har man tickets verkar man få konvertera sina freerolls till pengar själv:

https://secure.partyaccount.com/index.htm?Target=/monster/ppoker_monster.htm

 

Månadsticket: $350,09/st.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pokerstars är numera överlägset största pokerrummet på nätet!

 

mm.. undrar hur länge Partys signatur "The World's Largest Poker Room" är kvar.

 

Vad Partypoker just nu säkert hoppas på är att Pokerstars dras inför rätta av USA och vinner målet, att det fastställs att just poker kan undantas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pokerstars är numera överlägset största pokerrummet på nätet!

 

mm.. undrar hur länge Partys signatur "The World's Largest Poker Room" är kvar.

 

Vad Partypoker just nu säkert hoppas på är att Pokerstars dras inför rätta av USA och vinner målet, att det fastställs att just poker kan undantas.

Alla konton för amerikanske spelare är ju kvar, så de kommer väl fortfarande anse sig vara störst.. Skulle inte förvåna mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...