F.Gump Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Postad 13 Oktober , 2006 Eftersom svenska Spel fortfarande inte vill "ta ställning i Ken-affären" och fortsätter med att ha Ken L. som sitt "pokeransikte" är det kanske dags för oss pokerspelare som inte accepterar fusk att visa med plånboken vad vi tycker? Så länge som Ken är Svenska Spels "pokervarumärke" kommer många spelare tro på Kens version. Citera
PrisonX Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Postad 13 Oktober , 2006 Ingen överhuvudtaget borde stödja det svenska spelmonopolet, så länge sverige inte kan acceptera en fri marknad och behandla andra aktörer som på svenska spels villkor vill ta sig in på den svenska spelmarknaden bör de bojkottas! Citera
jacobmal Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Postad 13 Oktober , 2006 Ingen överhuvudtaget borde stödja det svenska spelmonopolet, så länge sverige inte kan acceptera en fri marknad och behandla andra aktörer som på svenska spels villkor vill ta sig in på den svenska spelmarknaden bör de bojkottas! precis som systembolaget och givetvis även apoteket Citera
PokerRäven Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Postad 13 Oktober , 2006 Fisktätare ställe än SS finns inte så självklart kommer jag fortsätta spela. Ken hit, monpol dit, so what. Den bollen får nån annan ta. Citera
DrRoland Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Postad 13 Oktober , 2006 Fisktätare ställe än SS finns inte så självklart kommer jag fortsätta spela.Ken hit, monpol dit, so what. Den bollen får nån annan ta. Tycker det har blivit tajtare och tajtare, men det finns fortfarande mkt fint värde i sajten, mkt tack vare de lägre avgifterna. Citera
PokerRäven Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Postad 13 Oktober , 2006 Fisktätare ställe än SS finns inte så självklart kommer jag fortsätta spela.Ken hit, monpol dit, so what. Den bollen får nån annan ta. Tycker det har blivit tajtare och tajtare, men det finns fortfarande mkt fint värde i sajten, mkt tack vare de lägre avgifterna. Sant iofs men fortfarande mycket gott om tomtar (om än ej lika extremt som i våras). Och absolut, hellre en låg rake direkt än diverse bonusar och annat tjafs. Citera
FeelingThis Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Postad 13 Oktober , 2006 Inte lämnar jag människor som stoppar in 200BB preflop med TT mot mina AA. Citera
Batch Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Postad 13 Oktober , 2006 Håller med! Alla PF:are borde lämna SS! Citera
AAisking Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Postad 13 Oktober , 2006 Varför skulle SS ta avstånd från Ken. PGA en massa rykten och pajkastande på ett pokerforum? Han har ju inte begått något brott, utan i dagsläget handlar det om en del rykten med mer eller mindre sanningshalt. Förstår inte varför man ska lämna SS p.g.a dessa rykten. Citera
Gila01 Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Postad 13 Oktober , 2006 Ingen överhuvudtaget borde stödja det svenska spelmonopolet, så länge sverige inte kan acceptera en fri marknad och behandla andra aktörer som på svenska spels villkor vill ta sig in på den svenska spelmarknaden bör de bojkottas! precis som systembolaget och givetvis även apoteket Det är i dagsläget lättare att hitta lagliga alternativ till SS än de andra två du nämner... Men visst borde monopolet avskaffas. Citera
badtorsker Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Postad 13 Oktober , 2006 Ingen överhuvudtaget borde stödja det svenska spelmonopolet, så länge sverige inte kan acceptera en fri marknad och behandla andra aktörer som på svenska spels villkor vill ta sig in på den svenska spelmarknaden bör de bojkottas! Ett svenskt spelmonopol existerar inte. Däremot har vi en reglerad spelmarknad. Citera
Raimo Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Postad 13 Oktober , 2006 Håller med! Alla PF:are borde lämna SS! Verkar som om du vill ha dina fiskevatten fria från pf:are Citera
sulla Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Postad 13 Oktober , 2006 Fisktätare ställe än SS finns inte så självklart kommer jag fortsätta spela.Ken hit, monpol dit, so what. Den bollen får nån annan ta. Tycker det har blivit tajtare och tajtare, men det finns fortfarande mkt fint värde i sajten, mkt tack vare de lägre avgifterna. Håller inte med, finns inte en anda session där jag inte råkar ut för följande eller liknande. Raisar med AK på knappen, flop AK9 jag raisar, han re-raisar, vi hamnar allin, han visar A2... Citera
yberjonte Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Postad 13 Oktober , 2006 Håller inte med, finns inte en anda session där jag inte råkar ut för följande eller liknande. Raisar med AK på knappen, flop AK9 jag raisar, han re-raisar, vi hamnar allin, han visar A2... Råkar ut ? Är inte det positivt att nån stoppar in när du ligger under ? Sen, kanske hört talas om selektivt minne ? Citera
rob72 Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Postad 13 Oktober , 2006 Fisktätare ställe än SS finns inte så självklart kommer jag fortsätta spela.Ken hit, monpol dit, so what. Den bollen får nån annan ta. Tycker det har blivit tajtare och tajtare, men det finns fortfarande mkt fint värde i sajten, mkt tack vare de lägre avgifterna. Håller inte med, finns inte en anda session där jag inte råkar ut för följande eller liknande. Raisar med AK på knappen, flop AK9 jag raisar, han re-raisar, vi hamnar allin, han visar A2... Han hade ju högsta paret och satte dig på QQ-TT, sålklar syn Citera
Recommended Posts