rosjon Postad 12 Oktober , 2006 Rapport Postad 12 Oktober , 2006 Några rekommendationer? Spelade på Bodog, men de tyckte jag missbrukade deras bonus så jag tog en paus, var ska man spela nu tycker ni? Spelar mest 20 dollars sng och 10-40 dollars mtts Citera
p0k3rk1ng Postad 12 Oktober , 2006 Rapport Postad 12 Oktober , 2006 Primapoker kanske är intressant? Citera
Cyntax Postad 12 Oktober , 2006 Rapport Postad 12 Oktober , 2006 Pokerstars Eller kanske det nya Tain+Tribeca? FullTilt har bra med trafik också. Personligen tänker jag testa WorldPX och Bodog efter nyår ungefär. Citera
rickie Postad 12 Oktober , 2006 Rapport Postad 12 Oktober , 2006 Om vi kollar på skattefria sajter, vad är hetast? Förstår inte hur man som svensk kan vilja spela på ej-eu sajter. Citera
Skanke Postad 12 Oktober , 2006 Rapport Postad 12 Oktober , 2006 Om vi kollar på skattefria sajter, vad är hetast? Förstår inte hur man som svensk kan vilja spela på ej-eu sajter. Svenska spel eller FT känns vassa.... Citera
Akumila Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Postad 13 Oktober , 2006 Everest och Ipoker Har inte iPoker börjat förbjuda amerikanska spelare att sätta in pengar? Jag kommer inte ihåg var jag har läst det, så ta det med en nypa salt. Citera
Bubbla Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Postad 13 Oktober , 2006 Everest och Ipoker Har inte iPoker börjat förbjuda amerikanska spelare att sätta in pengar? Jag kommer inte ihåg var jag har läst det, så ta det med en nypa salt. Det är iaf mycket färre spelare på mornarna nu än det var för ett par veckor sedan. Funderar själv på att byta därifrån... Citera
rosjon Postad 13 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 13 Oktober , 2006 Hur stor är risken att man måste skatta för de vinster man gör på ej EU sajter? Har fått för mig att den är närmast obefintligt om det inte rör sig om 1000 tals dollar, och spelar man 20 dollars sng, har man inte riktigt de summorna att se fram emot... Citera
Cyntax Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Postad 13 Oktober , 2006 Hur stor är risken att man måste skatta för de vinster man gör på ej EU sajter? Har fått för mig att den är närmast obefintligt om det inte rör sig om 1000 tals dollar, och spelar man 20 dollars sng, har man inte riktigt de summorna att se fram emot...Du svarar på frågan själv.Har du bestämt dig för att plocka ut säg <25.000kr/månaden utan att skatta är risken i det närmaste obefintlig att Sk®atteverket/Ekobrott hittar dig. Börjar du närma dig 50.000kr och inte har något jobb + köper en massa bilar, lägenheter osv bör du se upp. Men ta ut bara så du klarar dig och låt resten ligga utomlands tills vidare. Citera
PrisonX Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Postad 13 Oktober , 2006 Några rekommendationer? Spelade på Bodog, men de tyckte jag missbrukade deras bonus så jag tog en paus, jag är intresserad av Bodog, men vadå missbruka deras bonus, ? Citera
rickie Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Postad 13 Oktober , 2006 Hur stor är risken att man måste skatta för de vinster man gör på ej EU sajter? Har fått för mig att den är närmast obefintligt om det inte rör sig om 1000 tals dollar, och spelar man 20 dollars sng, har man inte riktigt de summorna att se fram emot...Du svarar på frågan själv.Har du bestämt dig för att plocka ut säg <25.000kr/månaden utan att skatta är risken i det närmaste obefintlig att Sk®atteverket/Ekobrott hittar dig. Börjar du närma dig 50.000kr och inte har något jobb + köper en massa bilar, lägenheter osv bör du se upp. Men ta ut bara så du klarar dig och låt resten ligga utomlands tills vidare. Så 250.000 om året passerar obemärkt med stor sannolikhet? Vad baserar du det på? Citera
rosjon Postad 13 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 13 Oktober , 2006 Satte in och tog ut, satte in tog ut. De har oändlig bonus men , man får tydligen inte göra som jag gjorde. Fick ett mejl, iofs standard mejl men, jag bestämde mig för att ta en kort pause. Det blir nog full tilt ett tag med deras reload, och sedan ub, till sist tillbaka till bodog Citera
Cyntax Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Postad 13 Oktober , 2006 Hur stor är risken att man måste skatta för de vinster man gör på ej EU sajter? Har fått för mig att den är närmast obefintligt om det inte rör sig om 1000 tals dollar, och spelar man 20 dollars sng, har man inte riktigt de summorna att se fram emot...Du svarar på frågan själv.Har du bestämt dig för att plocka ut säg <25.000kr/månaden utan att skatta är risken i det närmaste obefintlig att Sk®atteverket/Ekobrott hittar dig. Börjar du närma dig 50.000kr och inte har något jobb + köper en massa bilar, lägenheter osv bör du se upp. Men ta ut bara så du klarar dig och låt resten ligga utomlands tills vidare. Så 250.000 om året passerar obemärkt med stor sannolikhet? Vad baserar du det på? Erfarenheter? Citera
DrRoland Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Postad 13 Oktober , 2006 PokerstarsEller kanske det nya Tain+Tribeca? FullTilt har bra med trafik också. Personligen tänker jag testa WorldPX och Bodog efter nyår ungefär. Jag skulle inte ha wsex som enda sajt hursomhelst. Det är för dålig trafik för det Citera
ah_derka Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Postad 13 Oktober , 2006 Everest och Ipoker Har inte iPoker börjat förbjuda amerikanska spelare att sätta in pengar? Jag kommer inte ihåg var jag har läst det, så ta det med en nypa salt. Jag frågade Betfreds live support idag. De har kastat ut sina jänkare men "en del andra siter" har kvar dem inom Ipoker. Han/hon trodde (var ej säker) att de andra bolagen inom Ipoker skulle göra likadant. Viss reservation för det sista i stycket alltså. Full tilt känns rätt hett i mina ögon. Bonusar + Usa-lagen som de inte "använder" + att fiskar gillar att raila high stakes lir = "nya Party"? // J Citera
ebisumaru Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Postad 13 Oktober , 2006 Ladbrokes har väl inte tillåtit amerikaner på länge. Så där borde det vara samma trafik som vanligt. Citera
d0m!No`` Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Postad 13 Oktober , 2006 Hur mycket är det man måste skatta på full tilt ? och poker stars for that matter. Citera
Raimo Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Postad 13 Oktober , 2006 Jag tycker det finns mer fisk Stars än på fulltilt, cg är "lättare" på Stars än på Fulltilt. Vet ej om det har att göra med att det kanske finns fler turneringsspelare på Stars? Citera
Anderssson Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Postad 13 Oktober , 2006 B2B mer svaga lättlästa spelare får man leta efter Citera
Raimo Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Postad 13 Oktober , 2006 B2B kan jag visserligen hålla med dig om om du höjer preflopp och får en syn är du kan dudirekt sätta FI på AA,KK Nej men B2B var när jag spelade där sist mycket tight och vekt men man får lite mer action på Stars Citera
Bojen Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Postad 13 Oktober , 2006 Ladbrokes har väl inte tillåtit amerikaner på länge. Så där borde det vara samma trafik som vanligt. Det vill säga obefintlig. Citera
Jensation Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Postad 13 Oktober , 2006 Vilket datum stänger PP av amerikanarna? Citera
rambler Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Postad 13 Oktober , 2006 Vilket datum stänger PP av amerikanarna? exakt nu, maintance på sajten i 3 timmar 16.00-19.00 Citera
ebisumaru Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Postad 13 Oktober , 2006 Ladbrokes har väl inte tillåtit amerikaner på länge. Så där borde det vara samma trafik som vanligt. Det vill säga obefintlig. Obefintlig är väl lite att ta i. Finns alltid ett par bord per nivå med ganska bra fisktäthet när jag spelat där i alla fall. Men det är klart, man får nog spela på en annan sajt samtidigt för att kunna spela så många bord man vill. Citera
Recommended Posts