Jake Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 Det här spelet är nöten när man blivit tokutdragen, hur många poäng får ni? Björne Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sommar Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 Det här spelet är nöten när man blivit tokutdragen, hur många poäng får ni? Björne 78 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FeelingThis Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 LokeLupus @ SS... 2k/4k Limit.. ingen som vet? Klonkare? Kollade ett litet tag innan stängning i natt och han hade en färgstege och ett fyrtal på den korta tiden. Det här spelet är nöten när man blivit tokutdragen, hur många poäng får ni?Björne 56 två gånger i rad. Tilt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fishmonger Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 80 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
me_too Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 Det här spelet är nöten när man blivit tokutdragen, hur många poäng får ni? Björne Kommer fan inte på hur d funkar. När jag startar spelet ser jag bara ett björnhuvud - inget mer. Kan bero på 1) jag klarar inte av ett spel för en treåring (poker e nog inte min grej - om nån kunde hjälpa mig och bära ut datorn a la Matusow vore jag tacksam) 2) kommer inte på nåt annat men nåt borde det ju finnas EDIT 3) nån på fikat sa att det kunde bero på Java - men va fan har kaffe med spelet å göra? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
parre Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 72 på Björne... skönt spel! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 46. Hur fan får man över 70 ? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fishmonger Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 Börja med en fyra och en etta... åsså bygger du på efterhand, slå så många fyror du kan med varje hand. Tänk på att börja ladda i tid så att du hinner få in fler slag. Det gäller att koordinera händerna. Björnjäveln är snabb i början. Ja, jag är hemma från jobbet idag och har det tråkigt! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
parre Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 46. Hur fan får man över 70 ? Mata 4x-slag (alltså håll in knappen så att du maxar power) redan från start, du bör kunna få in ett 4x- och ett vanligt slag i början. Mot slutet är Björne så mör att du får in tre maxslag på varje hand varje gång han passerar, alltså 24 poäng/passering... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FeelingThis Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 46. Hur fan får man över 70 ? Mata 4x-slag (alltså håll in knappen så att du maxar power) redan från start, du bör kunna få in ett 4x- och ett vanligt slag i början. Mot slutet är Björne så mör att du får in tre maxslag på varje hand varje gång han passerar, alltså 24 poäng/passering... Spelar du Björne proffesionellt? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jake Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 Han börjar alltid på samma sätt så det gäller att lista ut en optimal starttaktikt, jag jobbar på det. 82 p edit; 83 p nu och då råkade jag få en tvåa som lika gärna kunde varit en fyra så än finns det bättring! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XoteR Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 Han börjar alltid på samma sätt så det gäller att lista ut en optimal starttaktikt, jag jobbar på det. 82 p edit; 83 p nu och då råkade jag få en tvåa som lika gärna kunde varit en fyra så än finns det bättring! Kul här får jag 79 och ska in och skryta så har du lyckats dra ut mig perfekt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
parre Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 Tiltmenot med 79...så nära 80... fan... måste över 80... och så måste jag dra nu, redan försenad... motrigg Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
me_too Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 Fan sluta trigga mig - får inte igång skiten. Får gå hem tidigt för å lira Björne. Vad var oddset på d när man vakna i morse? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rickie Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 men seriöst... okejj. runt 70 inga problem men hur fan bär ni er åt för o komma 80+ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FeelingThis Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 HUR FÅR MAN ÖVER 80?! Jag kommer svälta pga. den här skiten. Kan ju inte fixa mat förrän jag knäckt 80... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jake Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 *tamtadam* 85! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 http://www.comeoutpoker.com/ jobba grinden Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fishmonger Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 84 argh! 85 nu Wohoo 86! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 http://www.comeoutpoker.com/ jobba grinden Räknas straight som en hand på den sidan? Har för mig att det fanns något liknande förut där det inte gjorde det. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 Om någon undrar så har jag plockat hem över 6000p i fotodykspelet på mobilen! O då snackar vi under samma dyk Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 80! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerWiz Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 http://www.comeoutpoker.com/ jobba grinden Räknas straight som en hand på den sidan? Har för mig att det fanns något liknande förut där det inte gjorde det. No straights! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Freddie Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 Ser vi idol då ? vad är oddsen på att Markus åker ? Och vad är oddsen på att Johan vinner ? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 Vad är oddsen på att Mogge frågar "Hur tyckte du att det gick?" fyra gånger/intervju? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts