Gå till innehåll

Tag team: Shahin och Othello kör dagbok


Othello

Recommended Posts

  • Svars 3,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag ville ha en figur som var lite mörkare än den andra för att visa Shahin (Iran represent!). Då fanns det bara två att välja på, och hunden var den som jag tyckte passade bäst. Jag är en kanin dels för att öronen står upp där och gör att jag ser ut att vara lite längre än serie-"Shahin" (vilket även stämmer med verkligheten) och dels för att den ser lite geekigare ut (vilket...också stämmer med verkligheten).

 

http:///www.wittycomics.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snabba fakta:

 

-Jag fyller år idag.

-Jag har intervjuat Phil Hellmuth med Ola. Phil hade glasögon på sig och hade med sig en kvinna med stort hår enligt amerikansk modell som troligen var hans pressekreterare. Det hela var smått surrealistiskt.

-När jag och Ola åkte till Olas kontor ( Olas pokeroffice?) såg vi Björn. Eller Benny. Jag är nästan säker på att det var Björn.

 

Jag skall också skriva ett inlägg inspirerat av RilleGs blog. Det kommer här.

 

en vecka...plo...GöranA...stars...7 dagar...en sida...lite som det låter...kross...allt det här...berättar mer senare...shahin på msn...han vinner...men tiltar på stars...men det är ok för han vinner...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Citat:

en vecka...plo...GöranA...stars...7 dagar...en sida...lite som det låter...kross...allt det här...berättar mer senare...shahin på msn...han vinner...men tiltar på stars...men det är ok för han vinner...

 

 

muhahah, så roligt (=

 

Borde kanske va den som va först, men varit lite upptagen, GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...