JohnAusonius Postad 7 Februari , 2007 Rapport Share Postad 7 Februari , 2007 Hur blev det sen med Summit points shoppen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnAusonius Postad 12 Februari , 2007 Rapport Share Postad 12 Februari , 2007 Inget nytt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 12 Februari , 2007 Rapport Share Postad 12 Februari , 2007 Yes! Jag sitter med en XGA-skärm (1024x768) och lirar på everest. Har hittills tyckt att det e trist att man inte kan välja mindre bord än 800x600 eftersom jag med den upplösningen får överlapp. Jag kom just på lösningen på detta problem. Nu anpassar sig fönstren EXAKT efter min skärm! Här kommer det: (I XP) Starta ex fyra bord. Se till att du har så många fönster uppe så att everestborden blir en grupp i START-raden (alltså den längst ner på skärmen med start-knappen till vänster). Högerklicka på denna grupp och välj "sida vid sida". Stäng ner själva lobbyn och vips! så har du dina fyra bord exakt anpassade efter fullskärm XP tvingar alltså everestfönstren ner i upplösning för att passa skärmen. Hoppas detta hjälper fler än mig! /SoderKrippa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
erikswe Postad 19 Mars , 2007 Rapport Share Postad 19 Mars , 2007 Är lite sugen på att sätta in här, vad tycker ni om sidan? och har pokerforum en bra bonus här som är lättclearad för en Nl25-Nl50 spelare??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 19 Mars , 2007 Rapport Share Postad 19 Mars , 2007 Är lite sugen på att sätta in här, vad tycker ni om sidan? och har pokerforum en bra bonus här som är lättclearad för en Nl25-Nl50 spelare??? Kan inte säga något om bonusen, men det är mycket fisk på lägre nivåer. Jag har mest kört sngs, så det är i första hand dem jag kan uttala mig om... /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
teddybeahr Postad 19 Mars , 2007 Rapport Share Postad 19 Mars , 2007 Yes! Jag sitter med en XGA-skärm (1024x768) och lirar på everest. Har hittills tyckt att det e trist att man inte kan välja mindre bord än 800x600 eftersom jag med den upplösningen får överlapp. Jag kom just på lösningen på detta problem. Nu anpassar sig fönstren EXAKT efter min skärm! Här kommer det: (I XP) Starta ex fyra bord. Se till att du har så många fönster uppe så att everestborden blir en grupp i START-raden (alltså den längst ner på skärmen med start-knappen till vänster). Högerklicka på denna grupp och välj "sida vid sida". Stäng ner själva lobbyn och vips! så har du dina fyra bord exakt anpassade efter fullskärm XP tvingar alltså everestfönstren ner i upplösning för att passa skärmen. Hoppas detta hjälper fler än mig! /SoderKrippa Bra tips! Hoppas det funkar för mig på samma sätt med 9 bord på 1280 upplösning. Måste provas ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 19 Mars , 2007 Rapport Share Postad 19 Mars , 2007 Det funkar sådär det där med upplösningen När jag kör fyra bord så försvinner chatrutan "ur bild". XP tvingar alltså inte bara ner upplösningen, utan klipper i nederkant så det får plats också... Ledsen /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 19 Mars , 2007 Rapport Share Postad 19 Mars , 2007 Bra tips! Hoppas det funkar för mig på samma sätt med 9 bord på 1280 upplösning. Måste provas ikväll. Det går inte att spela nio bord på Everest. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 19 Mars , 2007 Rapport Share Postad 19 Mars , 2007 Det funkar sådär det där med upplösningen När jag kör fyra bord så försvinner chatrutan "ur bild". XP tvingar alltså inte bara ner upplösningen, utan klipper i nederkant så det får plats också... Ledsen /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 19 Mars , 2007 Rapport Share Postad 19 Mars , 2007 Men du har ju tillräcklig upplösning på din skärm. Då är det ju en kanonfunktion att få dem lika stora Snyggt! /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 19 Mars , 2007 Rapport Share Postad 19 Mars , 2007 Eh, mitt svar blev lite märkligt. Såg inte ditt förra inlägg. Jag vet att 8 bord e max på Everest, de har skrivit det i nån tråd... /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 19 Mars , 2007 Rapport Share Postad 19 Mars , 2007 Men du har ju tillräcklig upplösning på din skärm. Då är det ju en kanonfunktion att få dem lika stora Snyggt! /SK Nja vet inte det, har inte testat att spela än. Frågan är vart bet/check/raise knapparna tar vägen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 19 Mars , 2007 Rapport Share Postad 19 Mars , 2007 Lyckades fixa till det så man fick med allt. 8-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 19 Mars , 2007 Rapport Share Postad 19 Mars , 2007 Lyckades fixa till det så man fick med allt. 8-) snyggt Då hjälpte tipset lite ändå då eller? /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JGrande Postad 19 Mars , 2007 Rapport Share Postad 19 Mars , 2007 Lyckades fixa till det så man fick med allt. 8-) Hur gjorde du för att få med bet/fold/call osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
teddybeahr Postad 19 Mars , 2007 Rapport Share Postad 19 Mars , 2007 Tack som fan! Dagens ROS till dig som gav tipset. Vänta ska fixa screenshot... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
teddybeahr Postad 19 Mars , 2007 Rapport Share Postad 19 Mars , 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JGrande Postad 19 Mars , 2007 Rapport Share Postad 19 Mars , 2007 Hur gjorde du för att bet/call/check knapparna inte försvann? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lite-on Postad 19 Mars , 2007 Rapport Share Postad 19 Mars , 2007 Hur gjorde du för att bet/call/check knapparna inte försvann? Samma problem här , kör själv med 1680 * 1050 i upplösning. Kan få till det att borden är mindre. Men då är det en stor svart kant ner till. cred till den som kom på det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 19 Mars , 2007 Rapport Share Postad 19 Mars , 2007 Samma problem här , kör själv med 1680 * 1050 i upplösning.Kan få till det att borden är mindre. Men då är det en stor svart kant ner till. cred till den som kom på det np /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
teddybeahr Postad 19 Mars , 2007 Rapport Share Postad 19 Mars , 2007 Hur gjorde du för att bet/call/check knapparna inte försvann? De försvann inte för mig, däremot de andra små knapparna längst ner. DEt lösta jag dock genom att stänga ner alla bord, och sen när du öppnar ett nytt bord så öppnas de i den lilla storleken som då blivit standard. Då fanns alla knappar med, iallafall för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lite-on Postad 19 Mars , 2007 Rapport Share Postad 19 Mars , 2007 Jag fick till det nu, riktigt skönt med lite bättre överblick -- Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Black_Jim Postad 29 Maj , 2007 Rapport Share Postad 29 Maj , 2007 Fel ställe! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MP Postad 1 Juni , 2007 Rapport Share Postad 1 Juni , 2007 När fixar ni så att custom list sparas för SNGs också? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joey Postad 1 Juni , 2007 Rapport Share Postad 1 Juni , 2007 När fixar ni så att custom list sparas för SNGs också? QFT, bra fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts