Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 532
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Gdaily, jag vill minnas att du för ett tag sen skrev att det var på g med en representant från Everest på pf. Hur gick det med det?

Everestgruppen ligger uppe sedan i eftermiddags, så jag förutsätter att han är "på G"

Postad

Till den nye representanten:

Funderar lite på hur lång tid det ska ta att få pengar utbetalda till VISA-kortet. Har som jag skrev tidigare tom en gång nekats utbetalning, pengarna har istället återinförts på spelkontot. Försökte mig på ytterligare en utbetalning och har nu väntat 10 dagar utan att se något. Har mailat supporten vid upprepade tillfällen utan att få så mycket som ett enda svar, ej ens en bekräftan på mitt mail.

Letat runt på Er hemsida efter någon information vad rör utbetalningstid men ej hittat någon.

Vore tacksam för lite info.

Postad

Hejsan!

Nu finns Everest Poker på plats att svara på era frågor!

En utbetalning till ditt Visa-kort tar 3 till 10 affärsdagar. För att utbetalningen ska gå igenom måste den dock uppgå till 250$. En utbetalningsbegäran under 250$ resulterar i att beloppet återförs till ditt spelarkonto.

Om du vill få tillgång till dina utbetalningar snabbare rekommenderar vi dig att använda dig av NETeller istället. Minsta uttag till NETeller är dessutom endast 10$.

För att vi ska kunna undersöka närmare vad som hänt med din utbetalning ber vi dig att kontakta vår spelarsupport. Kontrollera även inställningarna för din inbox, så att mejlen inte sorteras som skräppost/spam.

Postad

Okej, tack för snabbt svar :)

Summan överstiger 250$ så det borde ju inte bli några problem. En sak som kanske kan orsaka problem däremot är att min bank, föreningssparbanken, ju har bytt namn till Swedbank. Det är också namnet jag har uppgivit till klienten. Kan det bli några problem där?

ps. Jag får väl ta tag i att fixa ett Neteller-konto så slipper jag sånt här i framtiden.

Postad

Everest Poker erbjuder möjligheten att spara omfattande historik så att spelare kan gå tillbaka och analysera sitt pokerspel. Vi är ett fristående pokerrum och utgör ett eget pokernätverk, och vi har inget direkt inflytande över vilka pokerrum som är kompatibla med t ex PT.

Postad

Vi planerar att öppna en Everest Poker shop inom kort där spelare kan använda sina Summit Points för att köpa diverse Everest Poker-prylar, exempelvis t-shirts och kepsar.

Shoppen är dock fortfarande i utvecklingsstadiet så vi kan inte säga exakt när den kommer att öppna.

Postad

Något som jag tycker fattas på Everest Poker, är olika nivåer av blinds till t.ex. Sit n Go's eller turneringar.

skulle gärna vilja se "turbo" eller liknande, är lite segt med 10 minuters blinds .. :P

Postad
Något som jag tycker fattas på Everest Poker, är olika nivåer av blinds till t.ex. Sit n Go's eller turneringar.

skulle gärna vilja se "turbo" eller liknande, är lite segt med 10 minuters blinds .. :P

woooord

Postad

glömde en grej, skulle vara riktigt skönt om man skulle välja vilka ljud man vi ha, dvs, att man kan stänga av menyljudet men låta t.ex. bordljuden vara kvar, eller bara kunna ha kvar "notice-ljudet" ...

Postad
Everest Poker är väl den enda sajt jag vet som man kan testa att spela utan att regga sig. Sedan kan du spela turneringarna och vinna "om du vinner får du bara $0.5," men det gör du helt utan egna insatser.

Jag anser att EP är ett mycket bra ställe för färska pokerspelare.

Jeg har nå spilt poker i omlag ett år! Begynte min "karriere" nettopp hos everest, på Shasta Freroll tables med gevinster på 2,3 og 5 cent. Spilte på disse bordene til jeg hadde tjent omlag 50 cent, gikk videre til bord, med 1/2 cent stakes, å har etterhvert tjent meg ganske mange dollars :P

Har faktisk ikke engang registrert meg med kredittkort engang, men åpnet neteller konto, med tilhørende neteller kort. Synes Everest Poker, har den desidert beste grafikken, samtidig som det er veldig ryddig informasjon. Å nå kommer også Everest med sin første "Million Dollar Tournamnet", selv om den ikke er før neste år. ;)

Postad

woooord

Hei 8-)

Everest Poker har jo Turbo turneringer, men det er foreløpig bare to stykker Euro og Asia turbo lunch, hvor blinds går opp hvert 4 minutt.

Postad

Är det någon här som har lyckats få svar från deras support? Jag har nu skickat fem mail till dem utan att ha fått något svar. Jag har deaktiverat mitt spamfilter så om de svarar borde jag ju ha fått svar vid det här laget.

Min fråga jag har sökt svar på är: Jag begärde ett uttag för cirka två veckor sedan, har inte fått in några pengar på mitt konto än, men det vet jag kan dröja. Min fråga är istället om texten i min transaktionshistorik. Där står att VISA credit har utfärdats av Aqua Pay London. Jag undrar då om det är pengar på g eller om de redan har betalat ut, men till fel konto.

Är det någon som vet vad det betyder?

Tacksam för svar