Hertigen Postad 11 September , 2007 Rapport Postad 11 September , 2007 Skönt att båda KK man plockar upp idag är allin preflop mot AA, mkt "otur" på everest idag Citera
stenarn Postad 11 September , 2007 Rapport Postad 11 September , 2007 Finns det något annat program istället för Pokeroffice som man kan använda till Everest? Pokertracker och GT+ på det. Citera
Hertigen Postad 11 September , 2007 Rapport Postad 11 September , 2007 Pokertracker och GT+ på det. GT+, vad är det och vad gör den? Citera
Ernemar Postad 11 September , 2007 Rapport Postad 11 September , 2007 GT+, vad är det och vad gör den? GT+= gametime+, det är ett program som är ihopkopplat med pokertracker och som visar statsen på alla spelarna vid ett bord. Citera
Dead-Inside Postad 11 September , 2007 Rapport Postad 11 September , 2007 Festligt att jag började lira på Everst i förrgår och hade samma problem. Trevlig sida f.ö., ska testa programmet så fort jag uppdaterat .NET Frameworket (...) Citera
Samedi Postad 12 September , 2007 Rapport Postad 12 September , 2007 Hur får man GT+ att funka på Everest? För mig kan det inte hitta borden. Citera
EAK Postad 12 September , 2007 Rapport Postad 12 September , 2007 Hur får man GT+ att funka på Everest? För mig kan det inte hitta borden. Loggar PT händerna på ett korrekt sätt? Citera
Samedi Postad 12 September , 2007 Rapport Postad 12 September , 2007 Loggar PT händerna på ett korrekt sätt? Hittade felet. Det berodde på att jag förra året hade konverterat en bunt Everesthänder till Partyhänder för att kunna lägga in dem i PT. Nu när jag körde GT+ så var det dessa gamla bord jag fick upp, men det var lätt fixat genom att byta min Partyprofil till min Everestprofil. Ibland är man inte smart... Citera
K_MaN Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Postad 31 Oktober , 2007 Kommer nån in på Everest? Alla bord blev disconnectade för mig o nu kommer jag inte ens in på sidan.... Citera
EverestPoker Postad 1 November , 2007 Rapport Postad 1 November , 2007 Kommer nån in på Everest? Alla bord blev disconnectade för mig o nu kommer jag inte ens in på sidan.... Vad jag kan se hade vi inte några problem från vår sida. Hör av dig till supporten om det här problemet inträffar igen. Citera
Melker Postad 1 November , 2007 Rapport Postad 1 November , 2007 Mkt konstig pokersida ni driver. Försöker sätta in $2k men det va visst för mkt så utan att fråga om jag vill, sätts automatiskt $300 (wtf) in istället. Letar som en galning efter någon på sidan man kan kontakta men lyckas inte hitta det. Inget bra första intryck ni ger en. Citera
EverestPoker Postad 2 November , 2007 Rapport Postad 2 November , 2007 Mkt konstig pokersida ni driver. Försöker sätta in $2k men det va visst för mkt så utan att fråga om jag vill, sätts automatiskt $300 (wtf) in istället. Letar som en galning efter någon på sidan man kan kontakta men lyckas inte hitta det. Inget bra första intryck ni ger en. Av säkerhetsskäl finns det begränsningar för hur mycket som kan sättas in på och tas ut från ett nyreggat konto. Jag ber att du kontaktar supporten så kan de berätta vad som gäller för ditt konto. Supporten når du genom att klicka på frågetecknet nere till höger i lobbyn, och sedan klicka på "Spelarsupport". Citera
DaVinci_ Postad 19 November , 2007 Rapport Postad 19 November , 2007 Tja, har precis börjat spela på EP men så hörde jag att man måste skatta? Stämmer det? Citera
jinxad Postad 19 November , 2007 Rapport Postad 19 November , 2007 Tja, har precis börjat spela på EP men så hörde jag att man måste skatta?Stämmer det? Japp. Du måste bokföra varje pott och handantal, pott, antal deltagare i potten och rake som tagits ska vara med i deklarationen. På detta är skatten 30%. Snälla, sök i forumet Citera
gdaily Postad 19 November , 2007 Rapport Postad 19 November , 2007 Skit, hur fan kan inte AA stå i en trevägspott mot AK och TT i den där live the dream-grejen... Snittstacken var 2300 (startstack 1500) och potten var på 15.000 (!) och mesta pengarna åkte in preflop, resten på floppen som var 852. Turn T... Jag räknar med att jag skulle haft runt 5-10% chans att avancera till uttagningen om jag vunnit den potten, och hur fan ska jag inte kunna bli uttagen i castingen, det är ju en fråga. Holländarjävel! Nu är jag sur. Citera
SadGirl Postad 19 November , 2007 Rapport Postad 19 November , 2007 Sjuukt, idag minus 14 inköp...nästan alla pga utdragningar, några av mitt eget fel. Hata frankrike Citera
sorkenkk Postad 19 November , 2007 Rapport Postad 19 November , 2007 Sjuukt, idag minus 14 inköp...nästan alla pga utdragningar, några av mitt eget fel. Hata frankrike Jag tycker du verkar ha dålig självinsikt. Börja skriv i din dagbok och posta fler händer så ska vi se över saken! Citera
SadGirl Postad 20 November , 2007 Rapport Postad 20 November , 2007 Jo, jag vet, spelade som en kratta igår. Plus att jag tror att Omaha är som gjort för svängningar...det tråkiga är att jag inte får poker tracker att funka alls, men jag kan ju alltid klippa och klistra lite antar jag. Citera
putte78 Postad 22 November , 2007 Rapport Postad 22 November , 2007 Ok, förmodligen fel tråd men någon med info om "löningsbonusen" Läste om den förra månaden. Citera
sorkenkk Postad 22 November , 2007 Rapport Postad 22 November , 2007 Ok, förmodligen fel tråd men någon med info om "löningsbonusen" Läste om den förra månaden. Det brukar komma en liten fisbonus den 25:e varje månad har jag för mig. Typ $50. Citera
Megadeth Postad 22 November , 2007 Rapport Postad 22 November , 2007 Lönedagsbonusen kommer den 25:e och koden gäller mellan kl 12-24 och den ligger på 100$ Citera
putte78 Postad 22 November , 2007 Rapport Postad 22 November , 2007 Det brukar komma en liten fisbonus den 25:e varje månad har jag för mig. Typ $50. Japp, tror den ligger på 100 dollars, men hur tar man del av den? Citera
K_MaN Postad 5 Mars , 2008 Rapport Postad 5 Mars , 2008 Var det nån mer som blev utloggad från alla bord nyss? Citera
K_MaN Postad 18 Juli , 2008 Rapport Postad 18 Juli , 2008 Har nån sett detta, när man stänger ner ett bord så får jag nån C++ error och alla bord stängs ner och Everest stänger ner sig själv.... så tilt... Citera
Recommended Posts