Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 532
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Loggar PT händerna på ett korrekt sätt?

Hittade felet. Det berodde på att jag förra året hade konverterat en bunt Everesthänder till Partyhänder för att kunna lägga in dem i PT. Nu när jag körde GT+ så var det dessa gamla bord jag fick upp, men det var lätt fixat genom att byta min Partyprofil till min Everestprofil. Ibland är man inte smart...

• 1 month later...
Postad

Mkt konstig pokersida ni driver. Försöker sätta in $2k men det va visst för mkt så utan att fråga om jag vill, sätts automatiskt $300 (wtf) in istället. Letar som en galning efter någon på sidan man kan kontakta men lyckas inte hitta det. Inget bra första intryck ni ger en.

Postad
Mkt konstig pokersida ni driver. Försöker sätta in $2k men det va visst för mkt så utan att fråga om jag vill, sätts automatiskt $300 (wtf) in istället. Letar som en galning efter någon på sidan man kan kontakta men lyckas inte hitta det. Inget bra första intryck ni ger en.

Av säkerhetsskäl finns det begränsningar för hur mycket som kan sättas in på och tas ut från ett nyreggat konto. Jag ber att du kontaktar supporten så kan de berätta vad som gäller för ditt konto.

Supporten når du genom att klicka på frågetecknet nere till höger i lobbyn, och sedan klicka på "Spelarsupport".

• 2 weeks later...
Postad
Tja, har precis börjat spela på EP men så hörde jag att man måste skatta?

Stämmer det? :evil:

Japp. Du måste bokföra varje pott och handantal, pott, antal deltagare i potten och rake som tagits ska vara med i deklarationen. På detta är skatten 30%.

Snälla, sök i forumet

Postad

Skit, hur fan kan inte AA stå i en trevägspott mot AK och TT i den där live the dream-grejen... Snittstacken var 2300 (startstack 1500) och potten var på 15.000 (!) och mesta pengarna åkte in preflop, resten på floppen som var 852. Turn T...

Jag räknar med att jag skulle haft runt 5-10% chans att avancera till uttagningen om jag vunnit den potten, och hur fan ska jag inte kunna bli uttagen i castingen, det är ju en fråga.

Holländarjävel!

Nu är jag sur.

Postad
Sjuukt, idag minus 14 inköp...nästan alla pga utdragningar, några av mitt eget fel. Hata frankrike :cry:

Jag tycker du verkar ha dålig självinsikt. Börja skriv i din dagbok och posta fler händer så ska vi se över saken!

Postad

Jo, jag vet, spelade som en kratta igår. Plus att jag tror att Omaha är som gjort för svängningar...det tråkiga är att jag inte får poker tracker att funka alls, men jag kan ju alltid klippa och klistra lite antar jag.

• 3 months later...
  • 4 months later...