Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 532
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Insåg det, insåg också att förmodligen är MGRacing den som ligger bakom detta lama försök att knyta folk till sig på oärligt sätt.

Insåg vad? Du är för rolig... :lol:

Hittade adressen på Tradera och cut & paste hit.. kollade väl inte om det fanns en *.com adress.

Här hittar du auktionen och adressen som jag la hit...

http://www.tradera.com/auction/aid_10629555

Så om du hittar en koppling mellan mig och den sajten, everestpoker, så är du välkommen.. annars ska du ta det lugnt med att anklaga folk innan du har fakta. :evil:

Postad

På denna siten ak du lira gratis SnG's, om du vinner får du bara $0.5, men man ska ju börja någonstans :) Singeltable btw.j

Jag funderar på att registrera mig och spela lite cashgame, det borde vara mycket idioter där eftersom många lirat upp från ovanstående.

Postad

Everest Poker är väl den enda sajt jag vet som man kan testa att spela utan att regga sig. Sedan kan du spela turneringarna och vinna "om du vinner får du bara $0.5," men det gör du helt utan egna insatser.

Jag anser att EP är ett mycket bra ställe för färska pokerspelare.

• 4 weeks later...
Postad
Mycket spelare på everest? Lätt att plocka 100$ sign up bonusen?

Inte så värst många spelare men flertalet verkar extremt tomte aktiga :) Bonusen på Everest är en "Pay to play bonus" (heter det så?), dvs du får bonus genom att betta på borden. 100 dollars bet = 1 dollar bonus.

Bonusen är värdelös Imo men sidan är guld :) Har nästan 10 dubblat min bankrulle :D

Postad
Finns ju SnG tabels med 2.7$ Vinst. Free buyin

Heter inte dom borden Nordend? Haha dessa bord är omöjliga att komma in på, finns folk som bara sitter och väntar på att dom skall komma upp.

ja :)

Postad

Stämmer det som maacke skriver (vilket jag inte alls betvivlar) så skulle jag starkt avråda alla från att spela där, och ta ut sina pengar så fort de kan.

Det finns så många bra pokersajter tillgängliga idag, och jag ser ingen anledning till att spela på en liten sajt med otrevlig, ja rent bitchig support och som dessutom stjäl från sina kunder.

Postad

Officiell kommentar kring situationen med EverestPoker.com

Detta är dels postat i tråden om Everest Poker, dels i tråden om avstängda konton på Everest Poker, och slutligen mailat till Everest Poker.

POKERFORUM.nu och Everest tänkte erbjuda ett påskägg till våra användare, $20 gratis på Everest Poker för nya användare.

Den senaste tidens tveksamheter kring avstängningar av användare hos Everest Poker gör att POKERFORUM.nu väljer att inte gå ut med denna drive. Vår förhoppning är dock att det skall gå att hitta en lösning, så vi kan gå ut med erbjudandet. Att avvakta med erbjudandet är POKERFORUM.nu:s sätt att påverka situationen.

Att POKERFORUM.nu väljer att vid denna tidpunkt inte gå vidare med erbjudandet är vårt sätt att påverka. Vi vill understryka att vi tycker det är mycket bra att sajter aktivt spårar fuskare - dessa skall utan tvekan stängas av. Vad vi inte tycker är bra är hur Everest Poker kommunicerar med misstänkta fuskare. Ett mail med innebörden "du är avstängd - vi kommer inte att svara på fler mail" är inte acceptabelt. Frysning av konton utan att användaren har en rimlig chans att förklara situationen är oacceptabelt.

Om sajten anser att det finns oavvisliga bevis för fusk av någon grad och användaren hävdar att han är oskyldig är ledningsgruppen i POKERFORUM.nu (under tystnadslöfte) villig att granska materialet och vara dömande instans - under förutsättning att båda sidor förbinder sig i att godta POKERFORUM.nu:s bedömning av fallet.

POKERFORUM.nu håller sig neutrala i ärendet i fortsättningen.

För ledningsgruppen i POKERFORUM.nu:s räkning

/Ola

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
Postad

En grej om $10-kampanjen som Everest har för POKERFORUM.nu, det verkar vara ett få tal som har skapat ett flertal konton, därför förtydligare vi lite; erbjudandet gäller endast nya spelare och enbart en gång per spelare.

Enjoy! :)

- QoS

• 4 weeks later...