PokerMaxan Postad 11 Oktober , 2006 Rapport Postad 11 Oktober , 2006 Tjena lads! Ska flytta hemifrån nu och är väldigt sugen på att livnära mig på pokern. Jag satsar på att minst betala hyran, räkningar och kanske även nöjen. Jag spelar mest $0.25/0.5 - $1/2 på prima och ett par bord samtidigt. Den senaste tiden slutar dagarna nästan bara med plus och det känns som om jag skulle kunna livnära mig på det. Jag har spelat poker sen jag bara var en liten grabb och jag har spelat på nätet i ungefär 3 år. Jag är så pass intresserad och facinerad utav spelet så jag tror inte risken är särkilt stor att jag tröttnar eller blir deprimerad utav det, om jag nu klarar av att livnära mig på spelet förståss. Tycker ni att jag ska sätta upp en gräns "$100-150 om dagen"? Och framförallt, tror ni det kommer att gå? Säg att jag har ca 6000 kr i utgifter per månad (ganska billig hyra) Ha det! Citera
Gäst Postad 11 Oktober , 2006 Rapport Postad 11 Oktober , 2006 Tycker ni att jag ska sätta upp en gräns "$100-150 om dagen"? Brukar sällan fungera särskilt bra. Sätt hellre upp ett mål på antalet spelade händer eller timmar etc. Lycka till! Citera
kfluffie Postad 11 Oktober , 2006 Rapport Postad 11 Oktober , 2006 Har du någon annan form av inkomst alt. undansparade pengar? Ifall Pokern skiter sig, Bad Streak eller what ever. MVH //KF Citera
PokerMaxan Postad 11 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 11 Oktober , 2006 Har du någon annan form av inkomst alt. undansparade pengar? Ifall Pokern skiter sig, Bad Streak eller what ever. Nej inte direkt. Jag har väl en del sparade cash fast om pokern skulle totalskita sig så får jag väl ta ett jobb sen kanske börja om igen. MVH //KF Citera
Recommended Posts