Hypage Postad 11 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2006 Skulle vilja ha möjligheten att spela poker i skolan på de långa rasterna man har:) Men detta går inte eftersom dom verkat spärra det på nått sätt. Expekt.coms client tänkte jag lira på, det går att gå in på sidan och ladda ner och installera clienten men där tar det stopp, cleinten vill inte connecta, vad kan vara fel? kan jag ta mig igenom den troligtvis liggande spärren? TAck på förhand May be river be with u!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
oleby Postad 11 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2006 Tycker du svarar på din egen fråga när du skriver att det är spärrat. Det finns nog en anledning till det, varför tror du själv att det är spärrat ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 11 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2006 Borde kanske lägga ner mer tid på pluggandet i skolan omm du poster det där i den här gruppen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hypage Postad 11 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 11 Oktober , 2006 Tycker du svarar på din egen fråga när du skriver att det är spärrat.Det finns nog en anledning till det, varför tror du själv att det är spärrat ? självklart förstår jag ju att det är spärrat av en anledning, men det tycker jag inte hör hit;) Vill ju spela=) har inget bättre för mig på mina 3 timmarsraster endå....frågan är ju hur man får bort spärren?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stahl Postad 11 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2006 självklart förstår jag ju att det är spärrat av en anledning, men det tycker jag inte hör hit;) Vill ju spela=) har inget bättre för mig på mina 3 timmarsraster endå....frågan är ju hur man får bort spärren?! Dra och gula på ett internetcafe och du nu måste. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jerry_ Postad 11 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2006 Tycker du svarar på din egen fråga när du skriver att det är spärrat.Det finns nog en anledning till det, varför tror du själv att det är spärrat ? självklart förstår jag ju att det är spärrat av en anledning, men det tycker jag inte hör hit;) Vill ju spela=) har inget bättre för mig på mina 3 timmarsraster endå....frågan är ju hur man får bort spärren?! Lär vara i skolans brandvägg det är spärrat, så ifall du inte är duktig på att hacka så får du väll be skolan ta bort spärren eller klara dig utan poker i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fredztr Postad 11 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2006 På våran skola kunde vi spela på Partypoker och Pokerstars, dock var det dom ända sidorna som funkade. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Xerion Postad 12 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2006 testa att lira såna flash versioner eller nått. eller så får du åka hem och lira och komma tillbaka. eller så skiter du helt i skolan och bara stannar hemma och lirar på heltid Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeppann Postad 12 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2006 Du behöver antingen spela genom en webbasserad klient, eller fixa en tunnel som går genom proxyn. Vi hade det så vi kunde lira wow o.s.v genom brandväggen i skolan, och jag lirade även lite poker. För ostabilt för att kunna lira något vettigt dock. Disconnectas titt som tätt och jag vet att det skulle bli samma för dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
loka2 Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2006 Du behöver antingen spela genom en webbasserad klient, eller fixa en tunnel som går genom proxyn. Vi hade det så vi kunde lira wow o.s.v genom brandväggen i skolan, och jag lirade även lite poker. För ostabilt för att kunna lira något vettigt dock. Disconnectas titt som tätt och jag vet att det skulle bli samma för dig. Vi har också använt oss av tunnlar på vår skola för att kunna LANa och lira WoW. Som sagt finns det en anledning till att dessa saker är spärrade (även spel), lägg ner mer tid på skolan under skoltid så kanske du har mer tid hemma och då kan lira poker. Iställer för att göra som jag gjorde och lirade WCIII i skolan och sedan hade as mycket att göra hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NeoSlayer Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2006 På våran skola kunde vi spela på Partypoker och Pokerstars, dock var det dom ända sidorna som funkade. kan ju vara en anledning till varför sidorna spärras i skolan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tobjoern Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2006 gud vad mesigt att sitta och spela onlinepoker på rasterna. Det gör man på lektionerna, på rasterna är det livepoker som gäller ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MarkusYngvesson Postad 14 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2006 du kan spela på everest Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heddy Postad 14 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2006 http://www.partypoker.com/anywhere Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts