Gå till innehåll

Spela poker i skolan?

Hypage

Recommended Posts

Skulle vilja ha möjligheten att spela poker i skolan på de långa rasterna man har:) Men detta går inte eftersom dom verkat spärra det på nått sätt.

Expekt.coms client tänkte jag lira på, det går att gå in på sidan och ladda ner och installera clienten men där tar det stopp, cleinten vill inte connecta, vad kan vara fel? kan jag ta mig igenom den troligtvis liggande spärren?

TAck på förhand

May be river be with u!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker du svarar på din egen fråga när du skriver att det är spärrat.

Det finns nog en anledning till det, varför tror du själv att det är spärrat ?

självklart förstår jag ju att det är spärrat av en anledning, men det tycker jag inte hör hit;) Vill ju spela=) har inget bättre för mig på mina 3 timmarsraster endå....frågan är ju hur man får bort spärren?!

Länk till kommentar

Tycker du svarar på din egen fråga när du skriver att det är spärrat.

Det finns nog en anledning till det, varför tror du själv att det är spärrat ?

självklart förstår jag ju att det är spärrat av en anledning, men det tycker jag inte hör hit;) Vill ju spela=) har inget bättre för mig på mina 3 timmarsraster endå....frågan är ju hur man får bort spärren?!

Lär vara i skolans brandvägg det är spärrat, så ifall du inte är duktig på att hacka så får du väll be skolan ta bort spärren eller klara dig utan poker i skolan.

Länk till kommentar

Du behöver antingen spela genom en webbasserad klient, eller fixa en tunnel som går genom proxyn. Vi hade det så vi kunde lira wow o.s.v genom brandväggen i skolan, och jag lirade även lite poker. För ostabilt för att kunna lira något vettigt dock. Disconnectas titt som tätt och jag vet att det skulle bli samma för dig.

Länk till kommentar

Du behöver antingen spela genom en webbasserad klient, eller fixa en tunnel som går genom proxyn. Vi hade det så vi kunde lira wow o.s.v genom brandväggen i skolan, och jag lirade även lite poker. För ostabilt för att kunna lira något vettigt dock. Disconnectas titt som tätt och jag vet att det skulle bli samma för dig.

Vi har också använt oss av tunnlar på vår skola för att kunna LANa och lira WoW.

Som sagt finns det en anledning till att dessa saker är spärrade (även spel), lägg ner mer tid på skolan under skoltid så kanske du har mer tid hemma och då kan lira poker. Iställer för att göra som jag gjorde och lirade WCIII i skolan och sedan hade as mycket att göra hemma.

Länk till kommentar