Gå till innehåll

$30 försvann när jag tog ut med Neteller!

Recommended Posts

Postad

Om det handlar om små summor, som i trådskaparens fall, är det inte mkt enklare att ta ut genom en sajt? Jag har skickat runt pengar hur som helst genom neteller, men i princip alltid tagit ut genom B2B. Neteller har alltså inte fått ett öre hittills (ok, lite genom växlingskurserna).

Dessutom kanske B2B inte ger någon superkurs?

Postad
Om det handlar om små summor, som i trådskaparens fall, är det inte mkt enklare att ta ut genom en sajt? Jag har skickat runt pengar hur som helst genom neteller, men i princip alltid tagit ut genom B2B. Neteller har alltså inte fått ett öre hittills (ok, lite genom växlingskurserna).

Dessutom kanske B2B inte ger någon superkurs?

Vad är det som gör det enklare? bättre växlingskurs om neteller skickar i USD.

Sen så kan man inte ta ut pengar till bankkontot från alla sidor.

• 2 months later...
Postad
Allså, var bor du i denna värld? om $10 gör sådan betydelse när du cashat ut dryga K:t, så kan jag tänka mig att ge dig dessa 10$. Dock i näven, orkar inte gå till posten..

WORD.

Postad
Tog ut 1128$ från neteller, när jag får hem lappen från min bank som visar vad jag har fått för kurs mm. Så har min bank bara fått 1098$ det står att annan banks kostnader är 20$ då är ju 10$ helt borta. Är det någon annan som har råkat ut för detta? Tycket det är helt sjukt då jag har tagit ut från neteller flera gånger förut utan den avgiften.

sad to hear m8 :(