stenarn Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Postad 9 Oktober , 2006 Finns det någon sådan? Har kikat lite på t.ex BonusWhores, och den är inte helt korrekt. Upplever t.ex. ongame som mycket tightare än vad deras tabell säger. Finns det någon hemsida som gör frekventa uppdateringar på sådan statistik? Citera
ZodiacKiller Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Postad 9 Oktober , 2006 tighthet och spelkompetens är väldigt olika saker, möjligen undantaget blåbärsnivåerna.... Citera
stenarn Postad 10 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 10 Oktober , 2006 tighthet och spelkompetens är väldigt olika saker, möjligen undantaget blåbärsnivåerna.... Ja, såklart. Alltså BonusWhores tabell går inte på spelarkompetens. Den listar bara Tighta/Veka spel gentemot Lösa/Agressiva. Skulle gärna se en mer utförlig. Citera
wp5165 Postad 10 Oktober , 2006 Rapport Postad 10 Oktober , 2006 Hej! Kan http://www.pokerlistings.com vara till hjälp? GP Citera
stenarn Postad 13 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 13 Oktober , 2006 Hej! Kan http://www.pokerlistings.com vara till hjälp? GP Hm. Var inte så detaljerad information. Kanske inte finns en sån sida jag letar efter. Var uppfattar ni andra motståndet som dåligt och löst och vilka skillnader är det mellan olika nätverk? Håller på att byta nätverk för tillfället. Citera
heltok Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Postad 13 Oktober , 2006 bästa vore väl om vi nivå för nivå presenterade hur avg-statsen är på ett bord med exakt 6spelare i handen på de olika siterna. jag har data på party 5/10-10/20 och NL100-400 med stort sampel jag skulle kunna orka presentera om jag blir nykter. Citera
ah_derka Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Postad 13 Oktober , 2006 ...jag har data på party 5/10-10/20 och NL100-400 med stort sampel jag skulle kunna orka presentera om jag blir nykter. Om du blir nykter? Låter som en helt ok fest.. // J Citera
Macroman Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Postad 13 Oktober , 2006 Elva på morgonen också =) Det är då proffsen festar... Citera
Recommended Posts