Gå till innehåll

Ongame Classic 5 million Guarantee 4/11!


stachka

Recommended Posts

  • Svars 56
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

http://www.ongameclassic.com gå in där och kolla jag kvalade genom en freeroll fösrt..vann en ticket till round 2, sen vann jag round 2 och ticket till round 3...sen vann jag round tre and nu har jag ticket som är värt 5k dollar..ganska sjysst

 

Onkline turnering är det..men sen när 45 kvar...pausas spelet och alla sticker till Barcelona för att göra upp, allat betalt...osv...ganska sjysst

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

www.ongameclassic.com gå in där och kolla jag kvalade genom en freeroll fösrt..vann en ticket till round 2, sen vann jag round 2 och ticket till round 3...sen vann jag round tre and nu har jag ticket som är värt 5k dollar..ganska sjysst

 

Onkline turnering är det..men sen när 45 kvar...pausas spelet och alla sticker till Barcelona för att göra upp, allat betalt...osv...ganska sjysst

 

Ok, tackar! Vad nickar du då? Såg en massa proffs som vart anmälda så kanske är bäst att sälja sin biljett? Sämre värde än så här kan det väl knappast bli, va?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

du så här är det.AAstas är min Nick

 

så här är det när jag spelade round 3 var chipleader på finalbordet, ville faktiskt åka ut 4:e plats skulle få 2k dollar för det. Men så fick jag en skräp hand 35, eller 36 i allafall hade jag open ended efter turn...och så plötsligt trycker en motståndare all in..finns A på floppen osv...jag tänkte perfekt..synar jag och torskar så har jag större chans att komma 4:e plats..jag synade och fick stege på river:) så sjukt..sen var det bara att vinna över de andra för principens skull. Har kontaktat supporten men sälja min ticket går inte. Men du kanske vet ett sätt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

du så här är det.AAstas är min Nick

 

så här är det när jag spelade round 3 var chipleader på finalbordet, ville faktiskt åka ut 4:e plats skulle få 2k dollar för det. Men så fick jag en skräp hand 35, eller 36 i allafall hade jag open ended efter turn...och så plötsligt trycker en motståndare all in..finns A på floppen osv...jag tänkte perfekt..synar jag och torskar så har jag större chans att komma 4:e plats..jag synade och fick stege på river:) så sjukt..sen var det bara att vinna över de andra för principens skull. Har kontaktat supporten men sälja min ticket går inte. Men du kanske vet ett sätt?

 

Asså, jag har aldrig lirat på ongame. På de siter jag har lirat på brukar man kunna få ut sattelitvinster i cash alternativt "tourney-money". De sistnämnda brukar man kunna sälja till ett pris liite under nuvarande valuta kurs. Om inte detta går på On-Game så tycker jag att du kan höra dej för om nån är intresserad av att köpa andelar av dej. Eller om nån som inte kvalat in rentav betalar dej ~85-90% av värdet på ticketen, och lirar turneringen från ditt konto. Det blir ju en win win situation för bägger parterna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eller om nån som inte kvalat in rentav betalar dej ~85-90% av värdet på ticketen, och lirar turneringen från ditt konto. Det blir ju en win win situation för bägger parterna.

Kan det inte bli problem i och med att sista delen spelas live?

 

Har själv en ticket, vann Royal tournament för en månad sen, och jag är egentligen inte speciellt sugen på att spela. Hellre 4k i handen än 5k åt skogen, typ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Asså, jag har aldrig lirat på ongame. På de siter jag har lirat på brukar man kunna få ut sattelitvinster i cash alternativt "tourney-money". De sistnämnda brukar man kunna sälja till ett pris liite under nuvarande valuta kurs. Om inte detta går på On-Game så tycker jag att du kan höra dej för om nån är intresserad av att köpa andelar av dej. Eller om nån som inte kvalat in rentav betalar dej ~85-90% av värdet på ticketen, och lirar turneringen från ditt konto. Det blir ju en win win situation för bägger parterna.

________________

 

Men jaghar snackat med supporten och kollat regler ¨på hemsidan och så här står det:"A player may not sell, trade, assign or in any way transfer any prize won, without Ongame Network's express prior written consent."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad är Prior written consent har jag ingen aning...:)

 

Min engelska är inte vad den borde vara då jag sålt all den kunskapen(läs signatur) men tror det står att du måste ta kontakt med On-Game om du vill sälja din biljett till någon. Sen gäller dej ju iofs att hitta nån köpare. Vi snackar inga struntsummor, men om du nöjer dig med dem där 2000$ som du försökte få i satteliten så dra iväg ett PM :twisted:

 

Du har ju iofs inte betalat något för platsen så igentligen, varför inte ta ett skott? :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sanningen är att jag inte visste vad det var för freeroll, sen när jag kom till round 2 tog jag reda på allat och spelade för att vinna, men jag trodde aldrig att det skulle gå att vinna flera rounds, men det gick. Sen om du nu läser tidigare i chatten så ser du att jag var ute efter 4:e plats i round 3 men det blev inte så, jag är inte dum så att jag inte fattar att jag har ingen value i att spela turneringen med alla proffs, frågan är om allt det besvär att bli av med ticketen är värd det, Man kanske är trots allt en potenitell miljönär:)?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sanningen är att jag inte visste vad det var för freeroll, sen när jag kom till round 2 tog jag reda på allat och spelade för att vinna, men jag trodde aldrig att det skulle gå att vinna flera rounds, men det gick. Sen om du nu läser tidigare i chatten så ser du att jag var ute efter 4:e plats i round 3 men det blev inte så, jag är inte dum så att jag inte fattar att jag har ingen value i att spela turneringen med alla proffs, frågan är om allt det besvär att bli av med ticketen är värd det, Man kanske är trots allt en potenitell miljönär:)?

 

Försök komma fram till en deal, typ sälja 50% av ticket, köparen lirar och du tar 2500$. Du tar även typ 30-40% av eventuell vints!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...