ParadiseEric Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Postad 9 Oktober , 2006 Ikväll kör vi en $25 FreezeOut NL med start klockan 21.00! Vi dubblar alla prispengar vilket ger stora chanser till finfina pengar för spelarna ITM! Registreringen startar 4 timmar innan och du hittar turneringen i lobbyn under namnet "Pokerforum.nu NL" Välkomna! Mvh SportingbetEric Citera
sallor Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Postad 9 Oktober , 2006 Det är riktigt najs att ni fixar massa roliga turneringar för oss på forumet. Fortsätt så Citera
STO Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Postad 9 Oktober , 2006 Då måste man väl slå på datorn ikväll igen! Citera
SouthEast Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Postad 9 Oktober , 2006 Dog klienten eller? Grattis "bara" 5min i inloggningskö! Citera
K_MaN Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Postad 9 Oktober , 2006 Yes den dog mitt i turren... tog mig 6 min att logga in igen... men det börjar ju bli en vanesak detta! Citera
ParadiseOscar Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Postad 9 Oktober , 2006 Grattis till er som dubblade redan fina vinstpengar! 1. D'Hoffryn - $175 extra 2. Kexet - $105 extra 3. The_future - $70 extra Pengarna ramlar in på respektive spelkonto under morgondagen. Mvh SportingbetOscar Citera
K_MaN Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Postad 9 Oktober , 2006 Yes den dog mitt i turren... tog mig 6 min att logga in igen... men det börjar ju bli en vanesak detta! Kul 30 pers kvar på 8k och man blir utloggad för andra gången idag! Citera
K_MaN Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Postad 9 Oktober , 2006 Blev utloggad för FJÄRDE gången på 8kn nu när det är 20 pers kvar. Kommer inte ens in nu. Jag säger bara detta en gång: TILTA SÖNDER MIG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera
SirSteel Postad 10 Oktober , 2006 Rapport Postad 10 Oktober , 2006 Blev också utsparkad igår nio gånger innan jag gav upp, de flesta med med pengar i potten. Fan vad sur man blir och dyrt blev det med... Citera
brainslicer Postad 10 Oktober , 2006 Rapport Postad 10 Oktober , 2006 Jo, det var samma sak på dagen redan i vanliga cashbord, bord som släcktes av sig själva, bord som hängde sig... i flera omgångar.... klienten mår inte bra just nu. I själva turren så klara jag mig från utloggning, men det laggade från o till väldans....kanske därför en sopa som jag kunde vinna . Citera
ParadiseOscar Postad 10 Oktober , 2006 Rapport Postad 10 Oktober , 2006 Vi är smärtsamt medvetna om gårdagens problem och vad vi tycker om dem känner ni säkert redan till. Ett par av er har kontaktat mig via PM och ni har förutom pengarna tillbaka även fått en liten kompensation. Om någon mer drabbats är ni också mycket välkomna att PM:a. Mvh SportingbetOscar Citera
STO Postad 10 Oktober , 2006 Rapport Postad 10 Oktober , 2006 Vem var det som hade fräckheten att hitta 3 outaren på rivern med 3 spelare kvar? turren var ju så gott som min! Och den där The_Future, han bombar med tomtesyner och träffar varje gång, måste snart vara miljonär om turen håller i sig! Citera
brainslicer Postad 10 Oktober , 2006 Rapport Postad 10 Oktober , 2006 Vem var det som hade fräckheten att hitta 3 outaren på rivern med 3 spelare kvar? turren var ju så gott som min! Och den där The_Future, han bombar med tomtesyner och träffar varje gång, måste snart vara miljonär om turen håller i sig! Sorry , du menar A3 vs A10? du hade höjt typ 10 händer i rad innan...så in med degen, tror jag va short då också...litade helt på dealern som jag bjudit några öl åt innan . Blame him..not me. Citera
STO Postad 10 Oktober , 2006 Rapport Postad 10 Oktober , 2006 Vem var det som hade fräckheten att hitta 3 outaren på rivern med 3 spelare kvar? turren var ju så gott som min! Och den där The_Future, han bombar med tomtesyner och träffar varje gång, måste snart vara miljonär om turen håller i sig! Sorry , du menar A3 vs A10? du hade höjt typ 10 händer i rad innan...så in med degen, tror jag va short då också...litade helt på dealern som jag bjudit några öl åt innan . Blame him..not me. hehe Citera
brainslicer Postad 10 Oktober , 2006 Rapport Postad 10 Oktober , 2006 Vem var det som hade fräckheten att hitta 3 outaren på rivern med 3 spelare kvar? turren var ju så gott som min! Och den där The_Future, han bombar med tomtesyner och träffar varje gång, måste snart vara miljonär om turen håller i sig! Sorry , du menar A3 vs A10? du hade höjt typ 10 händer i rad innan...så in med degen, tror jag va short då också...litade helt på dealern som jag bjudit några öl åt innan . Blame him..not me. hehe Fast visst, i ärlighetens namn så trodde jag det va kört med A3 redan då BB synade min all-in...och inte såg det bättre ut på floppen. - Sitta o titta på när ni lirar med ingen träff på floppen... T: A, R: 3..."klonk" upptripplat o ny chipleader... Citera
Recommended Posts