Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag kan inte förstå hur ett nätverk kan missköta sig på en så enkel sak som antalet bord. Det finns bara 2 st full ring bord för NL25, båda själklart fulla med långa köer. Men det finns 6 st full ring PL25 inga spelare så klart. Detta problemet verkar vara ganska konstant. Hur svårt kan det vara att fixa detta??

Jag tror inte de som sköter Boss har ngn koll på vad de sysslar med.:?

Sedan är handhistoriken helt jäkla superkass. En väldigt stor grej för ett pokernätverk är väl att få in spelare. Hade de kunnat fixa sin HH, så kan pokeroffice och pokertracker implementera support för nätverket i sina program. Detta bör dra till sig en del nya användare.

Återigen så tror jag inte Boss har ngn koll.

Postad

MM vart så här rätt länge nu...ett tag fanns det 8 fullring nl25 med kö på rutn 10 ändå...sen försvann 4 till och nu bara 2st...har satt in 400 för att spela en reload bonus....vart ska jag lira denna kör alltid på nl25 och har ej rulle för nl50...se till o fixa annars får man fler dagar på sig o cleara bonusen? finns ingen chans o spela på 2 st nl25 bord.....som man får vänta 2h för att komma in på!

Postad
Hej,

Tack för era synpunkter.

Just i detta nu är köerna inte så långa, men jag ber pokerteamet sätta upp fler bord.

Mvh SportingbetEric

Varför ska det behöva vara köer överhuvud taget??

De öppnade endast upp ett extra bord, det räcker inte.

Fixa fler!!

Ta bort PL-borden om ni ska ta bort bord. PL-är det inga eller få som spelar.

Man kan tro att nätverket försöker pressa upp spelare i högre nivåer genom att ha litet antal bord. För mig skapar det bara irritation och väntetider. :(

Postad

Blir det aldrig åtgärdat hur svårt kan det egentligen vara!? nu kommer ju fiskar med tur upp på nl50, de hör ej hemma där...O jag vill ej spela där med min nuvarande BR även om det är min vanliga hemmvist. MER NL25 bord NU!

Postad

Man kan tro att nätverket försöker pressa upp spelare i högre nivåer genom att ha litet antal bord.

Att spelare tvingas upp i nivå och på sås sätt förlora sina pengar till hajar (inte till sportingbet) har jag svårt att se att sportingbet tjänar på.

Ju längre tid det tar för pengarna att gå från fisken till eliten, destå mer rake hinner siten ta på vägen. Eller tänker jag fel?

Postad
nu kommer ju fiskar med tur upp på nl50,

NL25 har varit riktigt hemskt då borden var borta. Nästan bara envisa grindande regulars som har pallat vänta på köerna. Kan tänka mig att NL50 har varit riktigt trevligt ett tag.

Att spelare tvingas upp i nivå och på sås sätt förlora sina pengar till hajar (inte till sportingbet) har jag svårt att se att sportingbet tjänar på.

Ju längre tid det tar för pengarna att gå från fisken till eliten, destå mer rake hinner siten ta på vägen. Eller tänker jag fel?

Nej du tänker nog inte fel, men de på nätverket kanske har?..:)

Jag tror knappast heller att de konspirerade mot oss. Jag är ingen rigg fanatiker. Det är nog endast inkompetens som ligger bakom problemet.

Hej,

Nu ska det finnas fler bord ute. :D

Mvh SportingbetEric

Det var på tiden, lite sent för mig dock. Jag är sönder tiltad så jag klarar inte att spela vidare på sportingbet denna månaden..:)

Det får bli den lilla 100 dollar bonusen för mig.

Postad
Hej,

Nu ska det finnas fler bord ute. :D

Mvh SportingbetEric

6st nl25 bord och kö på runt 8st, 11st pl25 bord ett bord e besatt 10st helt tomma....bra där? seriöst är det verkligen så svårt o åtgärda. Både för er skull och spelarna tjänar ni på att åtgärda detta... ;)