illerrre Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Postad 5 Oktober , 2006 Det är säkert olika från sida till sida, men i regel hur lång tid tar det? Citera
Mikey Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Postad 5 Oktober , 2006 EDIT: Såg att du frågar efter VISA, och det har jag ingen aning om Låter inlägget stå kvar ändå, även fall det inte svarar på din fråga direkt. Jätte olika. De snabbaste cash outs jag varit med om var när BetOnBet var med i Ongame. Då gick utbetalningar på 5-30 min till NETeller. Vet inte hur det är nu när de är i Prima. Primaklienter brukar vara rätt sega (1-2 dar) medan t ex Party brukar ta runt 2h. Så skiljer sig väldigt mycket. Ett tips är att kolla på www.bonuswhores.com och kika på rummen. De betygsätter support och ger en snittid på cash outs. Är inte alltid exakt och uppdateras nog inte snabbt ifall en sida gör en förbättring, men ger en liten hint ivf. Ha det! Citera
ulaf Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Postad 5 Oktober , 2006 3 bankdagar är väl standard tror jag. Citera
HenkeHero Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Postad 5 Oktober , 2006 2-3 dagar tog det på party för mig Citera
illerrre Postad 6 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 6 Oktober , 2006 hm ok. Gått 2 dagar idag tror jag. Men hur går det till egentligen, när dom gör det är det instant? För när jag ringer och väljer; 'belopp till konto, ej bokförda' så säger rösten att inga pengar är på väg till kontot. Borde inte hon istället säga xxxx kronor är på väg till kontot? Citera
chapman Postad 6 Oktober , 2006 Rapport Postad 6 Oktober , 2006 hm ok. Gått 2 dagar idag tror jag. Men hur går det till egentligen, när dom gör det är det instant? För när jag ringer och väljer; 'belopp till konto, ej bokförda' så säger rösten att inga pengar är på väg till kontot. Borde inte hon istället säga xxxx kronor är på väg till kontot? vilket pokerrum har du tagit ut från? Citera
pundett Postad 6 Oktober , 2006 Rapport Postad 6 Oktober , 2006 För mig har det tatt följande tid, senaste gången jag cashade ut från siten : Partypoker 8 h Bet365(Prima) 20 min Golden Palace poker 3 dagar Pacific 2 dagar Sunpoker 2 dagar Stars 3 dagar Mvh Lena Citera
obby Postad 6 Oktober , 2006 Rapport Postad 6 Oktober , 2006 Till Neteller kan det gå på under en timma, sen från Neteller till ditt Neteller debit-card tar det max 15 minuter. Citera
illerrre Postad 6 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 6 Oktober , 2006 hm ok. Gått 2 dagar idag tror jag. Men hur går det till egentligen, när dom gör det är det instant? För när jag ringer och väljer; 'belopp till konto, ej bokförda' så säger rösten att inga pengar är på väg till kontot. Borde inte hon istället säga xxxx kronor är på väg till kontot? vilket pokerrum har du tagit ut från? Sunpoker. Fan va slarvigt jag skrev där uppe föresten. Om någon inte förstår (högst troligt) får jag väl skriva om. Citera
Recommended Posts