Gå till innehåll

TV: Pokermiljonen


pinetrash

Recommended Posts

  • Svars 238
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Men allvarligt, orka reagera vecka efter vecka med denna B-produktion.

 

Hörde åtmindstone 5 grova felsägningar i gårdagensprogram, bl a när swartling skulle räkna outs...

 

Glimne kan man bara hånskratta åt, han må skriva bra böcker men tillför inget till programmet, en medioker nätspelare med lite kameravana hade gjort "expertkommentarerna" bättre.

 

Och att man typ får se 5 händer på timmen, där "alla" är avgörande för en stor del av markerna gör att man redan innan tappar spänningen i handen.

 

Och ändå lyckas man missa att följa en/flera spelare under denna tid som "helt plötsligt" är antingen chippie eller shortstack utan att man fått se en hand.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kvalspelaren med solglasögon som planerar att försörja sig på poker spelar brutalt jävla dåligt..(kvällens program)

Han verkar inte ha alla hästar hemma direkt. "Pokerproffs vet jag inte, men jag siktar på att ha poker som yrke, men jag menar, öhh, de är ju skillnad på att spela live och på nätet om man säger så" :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kvalspelaren med solglasögon som planerar att försörja sig på poker spelar brutalt jävla dåligt..(kvällens program)

Han verkar inte ha alla hästar hemma direkt. "Pokerproffs vet jag inte, men jag siktar på att ha poker som yrke, men jag menar, öhh, de är ju skillnad på att spela live och på nätet om man säger så" :lol:

Visst var det han som mest spelade SnG? Nån som vet var han spelar och hans nick?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var det inte den andra som spelade mest grytor?

 

Btw, riggat om inte Stars vill sponsra Bromé

 

http://expressen.se/index.jsp?a=723431

 

Ärligt talat, visade Bromme upp någon pokertalang?

Några no-brainers med starka händer och en svag läggning med 88.

När jag kollar på pokermiljonen så ser jag det endast i underhållningssyfte.

Jag förväntar mig inte att se någon bra poker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Masochister finner njutning i smärta.

Pokermiljonen är smärta.

Masochister finner njutning i Pokermiljonen.

 

 

Så sant.

 

Hur man kan göra en så dålig sopa av så bra råvara är för mig ett mysterium.

 

Varenda hand är ryckt ur sitt sammanhang.

 

 

Hur i ****ete skall någon kunna vara intresserad av den här smörjan, pokerintresserad eller ej?

 

Nä Kenodragningen är överlägsen (och jag har ändå aldrig spelat Keno och kommer aldrig göra det heller)

 

...och Nej, jag har inte haft en dålig dag, tvärtom en fabulös flytdag på poker och bra i övrigt, men "Pokermiljonen" får mig att rysa! Jag kräks.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Masochister finner njutning i smärta.

Pokermiljonen är smärta.

Masochister finner njutning i Pokermiljonen.

 

 

Så sant.

 

Hur man kan göra en så dålig sopa av så bra råvara är för mig ett mysterium.

 

Varenda hand är ryckt ur sitt sammanhang.

 

 

Hur i ****ete skall någon kunna vara intresserad av den här smörjan, pokerintresserad eller ej?

 

Nä Kenodragningen är överlägsen (och jag har ändå aldrig spelat Keno och kommer aldrig göra det heller)

 

...och Nej, jag har inte haft en dålig dag, tvärtom en fabulös flytdag på poker och bra i övrigt, men "Pokermiljonen" får mig att rysa! Jag kräks.

 

Bra talat, håller med helt, även bingolotto utan lott e bättre

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...