Manhood Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2006 Har aldrig provat att spela med en typen av kort. Fördel? Var fixar man till Svenska Spel samt hur installerar man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hobbq Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2006 Du får fler a,a och k,k med fyrfärgslek Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pozz2 Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2006 jobbigt i början men så fort jag vande mig så va det bättre. Jag har filen om du vill ha,kommer inte ihåg var jag hittade dom. kan finnas i SS tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy Hoffa Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2006 Låter intressant. Någon som har länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 Låter intressant. Någon som har länk? Kolla i rätt tråd, där finns det två som har lagt upp sina 4-färgskortlekar. MVH //KF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts