mgps Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2006 matteprof skrev i en annan tråd(om pokeraktier) att om de amerikanska spelarna försvinner så leder det till hårdare konkurrens om oss europeer. detta är något som inte diskuterats direkt. raken har ju snarare ökat(party, monster) och dt har hittats på idiotiska saker cap-bors på full tilt på sistone. kanske vill de casha in så mycket de kan på amerikanerna innan de ärborta. men sen, kan det leda till bättring för oss? alla dessa skins och nätverk, kommer pga den tuffa konkurrensen äntligen bli tvungna att sänka den hutlösa raken. kanske svenska spels 2.5% blir standard + vip cahsback gold på det så en person som spelar mycket kan komma ner i 1-2% rake? jag har ej helt koll på lagen, är det förbjudet för amerikaner att spela på pokersiter eller bara förbjudet för banker att överföra till pokersidor? så en amerikan kan komma runt det om han gärna vill? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2006 verkar vara lagligt att spela men inte att överföra pengar till pokersiter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2006 verkar vara lagligt att spela men inte att överföra pengar till pokersiter, så ja de som vill kan ta sig runt det (har jag läst någonstans) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2006 Kortsiktigt kan det nog innebära vissa fördelar eftersom konkurrensen på den Europeiska marknaden ökar vilket gör att man kommer att locka kunder med mer attraktiva erbjudanden i form av bonusar etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2006 verkar vara lagligt att spela men inte att överföra pengar till pokersiter, så ja de som vill kan ta sig runt det (har jag läst någonstans)Att skicka kontanter i ett kuvert? Vem begår den brottsliga handlingen då? Brevbäraren? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts