Myt4z Postad 7 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Augusti , 2009 Håller med den stora skaran om att det ska vara en syn. Folden var usel. Sitter nu på jobbet, sista dagen för den här vändan. Känns skönt, men samtidigt lite konstigt då jag ändå jobbat här sen studenten. Får se hur mkt jag hinner lira ikv, har träning efter jobbet, och hyffsat tidig samling för match imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 7 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Augusti , 2009 Utg är fisk, BU är helt ok. UTG 32/20 över 75 händer BU 27/23/ AF 1.4 över 255 händer Brukar rent generellt inte syna in här ngnsin. Ok linje med C/C flopp o CR turn? Hur mkt vill ni CR turn? $1/$2 No Limit Holdem 5 players Converted at weaktight.com Stacks: UTG Jappedip ($171.60) CO Crazy_dog12 ($282.75) BTN BoiteAChatte ($404.30) SB Hero ($252.00) BB guibof1 ($197.35) Pre-flop: ($3, 5 players) Hero is SB 6:heart: 5:heart: Jappedip raises to $6, 1 fold, BoiteAChatte calls $6, Hero calls $5, 1 fold Flop: J:heart: T:heart: 3:diamond: ($20, 3 players) Hero checks, Jappedip checks, BoiteAChatte bets $15, Hero calls $15, Jappedip folds Turn: 4:spade: ($50, 2 players) Hero checks, BoiteAChatte bets $40, Hero ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 7 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2009 Svår hand mtp stackdjupen, du ligger under med 70/30 emot de flesta händer han kan tänkas syna med. Funderar ett tag vad som är bäst, shove eller raise? Tror nog jag vill shovea här på turn. För att få de bättre dragen att folda. Set/JT kommer han ställa mot raise ändå. Känner mig helt lost och antar du hade det svårare med timers tickandes neråt? Fortfarande inte bestämmt mig vad som är bäst, får lyssna på lite klokare skallar som förhoppningsvis postar efter mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 7 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2009 Svår hand mtp stackdjupen, du ligger under med 70/30 emot de flesta händer han kan tänkas syna med. Funderar ett tag vad som är bäst, shove eller raise? Tror nog jag vill shovea här på turn. För att få de bättre dragen att folda. Set/JT kommer han ställa mot raise ändå. Känner mig helt lost och antar du hade det svårare med timers tickandes neråt? Fortfarande inte bestämmt mig vad som är bäst, får lyssna på lite klokare skallar som förhoppningsvis postar efter mig. Jag vill nog också dega, får se vad de riktiga prosen säger Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 7 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2009 deg är bra imo, men får se vad eliten säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FriSoren Postad 7 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2009 Eliten här. All in. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 8 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2009 Jag sa också ställ men vågade inte skriva det med risk att bli hånad av eliten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 8 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 Augusti , 2009 TY chaps. Jag reraisade till 110, fi stekfolda. Har haft match idag, första matchen efter ett 7 veckors skadeuppehåll. Gick väl sådär. Torskade matchen med 2-0 borta mot Åtvid. Ska försöka klämma in ett pass nu på Boss där jag fortf rensar min bonus. Har inte ens ordnat 2/36k poäng som behövs:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 9 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2009 Deg >>>> Reraise för halva stacken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 9 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 9 Augusti , 2009 Deg >>>> Reraise för halva stacken. Yes sir! Vi lirar set på exakt samma sätt här då, ni som förespråkar att crai på turn? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 9 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2009 AJ+ imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 10 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 Augusti , 2009 Körde en turresöndag igår, bara en massa turneringar med låga inköp. Omkring 17 turneringar blev det tror jag, gick uselt i alla. Längst kom jag i 50$k på stars, 9225 deltagare, kom på 20e plats och belönades för 7 timmars spel med hela 219$. Är typ 4-5 gången jag går långt i en sådan turnering med en miljard deltagare och så får man inte några bra priser förrens top 6-8 ungefär. Själva söndagen slutade några få dollar på plus sidan. Inte mkt att göra. Ikv blir det cg, nu under dagen ska ja in en sväng till stan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 10 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 Augusti , 2009 Mod kan gärna låsa denna! TYTY Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappen Postad 11 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2009 Varför då? Enda dagboken jag läser. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 11 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Augusti , 2009 Varför då? Enda dagboken jag läser. Ty för smicker! Startat upp en ny gemensam db. Du kan följa mitt äventyr där! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts