Myt4z Postad 31 December , 2008 Författare Rapport Postad 31 December , 2008 Äh fyfan det går inte bra...har varit tvungen att gå ner i nivå.Men med rakeback och en bonus så blir det alla fall gröna siffror. Tackar som frågar Trist att höra att det går trögt. Bara kämpa på. Är det ipoker du lirar? nl50? Citera
lappen Postad 31 December , 2008 Rapport Postad 31 December , 2008 Trist att höra att det går trögt. Bara kämpa på. Är det ipoker du lirar? nl50? Ja det är Ipoker och nu spelar jag på NL50. Har rulle för NL100 men vill inte chansa nu när det går dåligt. Ska försöka hitta tillbaks till spelet och sen går jag upp igen. Var nära att nosa på NL200 men jag hann aldrig innan downsvingen kom Citera
Myt4z Postad 31 December , 2008 Författare Rapport Postad 31 December , 2008 Ja det är Ipoker och nu spelar jag på NL50.Har rulle för NL100 men vill inte chansa nu när det går dåligt. Ska försöka hitta tillbaks till spelet och sen går jag upp igen. Var nära att nosa på NL200 men jag hann aldrig innan downsvingen kom Ah, ok. Bara skynda långsamt. Har också rulle för högre nivå, men känner att det bara är onödigt att lira där jag ändå inte behärskar spelet ännu. Citera
lappen Postad 31 December , 2008 Rapport Postad 31 December , 2008 Exakt för vårdar man inte rullen så går det bara illa. Har lovat mig själv att om jag gular ska jag aldrig sätta in pengar igen. Så det är bara att sköta sig. Lycka till med turren Citera
Myt4z Postad 31 December , 2008 Författare Rapport Postad 31 December , 2008 Exakt för vårdar man inte rullen så går det bara illa.Har lovat mig själv att om jag gular ska jag aldrig sätta in pengar igen. Så det är bara att sköta sig. Lycka till med turren Håller med! Ty, GL med liret! Citera
Myt4z Postad 31 December , 2008 Författare Rapport Postad 31 December , 2008 Andra pausen i 40 k, torskade precis KK mot A7 ai pre. Inte ngn jätte pott, men vore fint att knipa den då jag stått stilla senaste 30 minsen. Varit rätt aktiv, men inte vunnit några större potter. Ligger för närvarande 57/565 Stack på 19.9k, avg på 10.7 k. Så ligger helt ok till. Citera
Myt4z Postad 31 December , 2008 Författare Rapport Postad 31 December , 2008 Då var det dags för nästa paus. Har inte hänt så mkt för min del tyvärr, knappt kunnat spela en hand då det funnits massa shorts som ställt varje gång, och jag varit helt kortdöd. Foldade JJ en gång mot 2 st all ins, såklart hade min JJ stått mot TT och AK. Iaf, har 34.3 k, avg på 26k. 51/235 Gogo! Citera
Myt4z Postad 31 December , 2008 Författare Rapport Postad 31 December , 2008 Dags för ännu en paus. Nu har det gått bättre. Har 126 k, avg på 71.1 k 11/85 Citera
Myt4z Postad 31 December , 2008 Författare Rapport Postad 31 December , 2008 paus, 7/34 244k avg 177.8 k Citera
Myt4z Postad 31 December , 2008 Författare Rapport Postad 31 December , 2008 Kom på 15e plats...så sjukt irrterad...fick ta mig fan inte en jävla hand ...6 timmar för typ 300.. Citera
cobb89 Postad 31 December , 2008 Rapport Postad 31 December , 2008 Grattis till ett bra resultat i december Citera
Myt4z Postad 31 December , 2008 Författare Rapport Postad 31 December , 2008 Grattis till ett bra resultat i december ty cobb! Har fortf inte smällt hur jävla töjd jag blev i turneringen igår, har nog aldrig varit så kortdöd i en turnering som nu. Vann inte en enda flip, under HELA turneringen. Tror att, innan den timme jag åkte ut, jag såg typ 5-6 showdowns på 5 timmar. Hade verkligen inte en enda hand, bara pga att motståndarna var så pinsamt dåliga och man kunde sno i princip hela tiden som det gick vägen ett tag. Detta var typ första turneringskvällen på typ 2 månader, och satan vad frustrerad man blir. Vette fan varför jag var så lätt tiltad just när det gäller turneringarna inatt. Aja, blir antagligen inga turneringar på ett bra tag då det känns helt jävla stört värdelöst att sitta så länge för så lite pengar. Vet att det är så det är med turneringar, men trodde inte ja skulle ta det så hårt. Är stört tiltad fortf, och det har ändå gått ett par timmar sen jag åkte. Önskar er alla ett gott nytt år! Citera
rAilFISH Postad 31 December , 2008 Rapport Postad 31 December , 2008 gratz till resultatet Gott nytt ! Citera
Myt4z Postad 31 December , 2008 Författare Rapport Postad 31 December , 2008 gratz till resultatet Gott nytt ! Ty chap! Gott nytt du med! Citera
hampulito Postad 31 December , 2008 Rapport Postad 31 December , 2008 Jag rekomenderar ett nl400 skott, värdet är helt sanslöst idag. Bara fiskar på alla nl400 bord jag är ca 5k + på några timmars 6max spel. Citera
Myt4z Postad 31 December , 2008 Författare Rapport Postad 31 December , 2008 Jag rekomenderar ett nl400 skott, värdet är helt sanslöst idag.Bara fiskar på alla nl400 bord jag är ca 5k + på några timmars 6max spel. Ty för tipset mannen, för mig är dock pokern färdigspelad för i år:-) Najs resultat för dig dock! Edit, kollade några av dina bord, du skojjade inte när du sa att det var värde. Haha, vilka lirare det är som är inne. Kör på bara, gl! Citera
Myt4z Postad 1 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 1 Januari , 2009 Årets första pass avklarat på nl200 b2b. Sprang oförskämt bra och var ca 1€k plus. Tappade nu på 15 minuter, ca 500€, så stängde ner illa kvickt. Torskade 550 pott med kåk mot fyrtal, då var tilten nära, och kort därefter tappade jag lite till. Så stängde som sagt ner. Blev ändå bra start med ca 480€ plus. Tyvärr känns det ju superbajs efter att ha varit 1€k plus. Får se om jag orkar köra ngt mer ikväll. Citera
Myt4z Postad 1 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 1 Januari , 2009 Körde ett kort pass nyss. Fortsatte på nl200, körde även typ 10 minuter på NL400. Hittade nämligen inga bra bord på nl200, och såg en smarrig fisk på nl400. Han drog dock rätt snabbt, och då gjorde jag detsamma. Blev tillslut plus på ca 1 ink. Så dagen slutar på 645€ plus. I princip bara NL200. Blev totalt 804 händer idag, körde 25/20/3. Kändes helt ok. Jobb imorgon, känns uselt efter att ha varit ledig i 11 dagar. Ångest:-) Hörs imorgon, blir säkerligen ett pass då. Hoppas januari fortsätter i samma anda som dagens res! Citera
jason Postad 1 Januari , 2009 Rapport Postad 1 Januari , 2009 Jag rekomenderar ett nl400 skott, värdet är helt sanslöst idag.Bara fiskar på alla nl400 bord jag är ca 5k + på några timmars 6max spel. Kan bara hålla med, det var nästan ofattbart värde på B2B igår. Spelade en liten stund efter tolvslaget och plussade ~ 6 BI på NL100 och NL200 (drygt 1 timmes spel). Var nästan rädd att "chipdump alarmet" skulle dras igång för det var nästan så man inte tyckte det var kul att spela när det gick så lätt. Ett ex: jag 3-betta med AK, italiernare synar med K4, floppen kom AK6 vilket var tillräckligt bra träff för italienaren för att betala av ett helt inköp.. Så höll det på under hela sessionen.. Citera
Myt4z Postad 1 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 1 Januari , 2009 Kan bara hålla med, det var nästan ofattbart värde på B2B igår. Spelade en liten stund efter tolvslaget och plussade ~ 6 BI på NL100 och NL200 (drygt 1 timmes spel). Var nästan rädd att "chipdump alarmet" skulle dras igång för det var nästan så man inte tyckte det var kul att spela när det gick så lätt. Ett ex: jag 3-betta med AK, italiernare synar med K4, floppen kom AK6 vilket var tillräckligt bra träff för italienaren för att betala av ett helt inköp.. Så höll det på under hela sessionen.. Låter som en dröm, bara vänta tills nästa nyår då Citera
Myt4z Postad 2 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 2 Januari , 2009 Har inte riktigt fått in all RB från dec ännu. Men tänkte iaf uppdatera resultatet. Blev ca 57 k sek, då jag miniklonkade hela 300$ på PS häromdagen. Nu sitter jag på jobbet, ångest som satan efter en lång och härlig ledighet. Har planerat in att ösa på rejält med pokern ikväll. Kanske går så långt att jag plågar mig själv med några turneringar tom:-D Mål inför -09 har jag som sagt inte funderat så mkt på. Men ska väl försöka med dessa iaf: -500 k sek inspelat - 25k/händer per månad Jag har inte ngt spec mål att vara på en viss nivå innan året är slut. Men hoppas kunna få in en del händer på NL400 innan året är slut iaf. Har som sagt inge bråttom att gå upp i nivå. Citera
Myt4z Postad 2 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 2 Januari , 2009 Lirade precis ett pass på 700 händer. Gick inte sådär förträffligt bra, men slutade på lite plus efter ett par fina potter i slutet av passet. Tänkte posta en hand, ös på med kritiken. Det jag funderar på är turnbetsizen. Det är ju inte många händer vi är rädda för. Hur brukar ni beta på turn. Inga reads på fi, vi har inte pussats ngt innan. B2B No Limit Hold'em Cashgame Blinds: €1,00 / €2,00 Players: 5 B2B Hand Converter from One Of A Kind UTG (€268,80) CO - Hero (€305,70) Button (€60,10) SB (€214,55) BB - Villain (€205,70) Preflop: Hero is CO with A:heart:, A:club: 1 fold, Hero raises to €6,00, 2 folds, SB folds, Villain raises to €24,00, Hero calls €20,00 Flop: (€53,00) J:spade:, A:diamond:, 2:heart: (2 players) Villain bets €43,00, Hero calls €43,00 Turn: (€139,00) 3:diamond: (2 players) Villain checks, Hero bets €44,00, Villain calls €44,00 River: (€227,00) 4:diamond: (2 players) Villain goes all-in for €92,70, Hero calls €92,70 Final pot: €412,40 Citera
Myt4z Postad 2 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 2 Januari , 2009 Har lirat ytterligare 2 pass. Slutar dagen, efter mkt om och men på ca 150 plus. Idag fick jag inget gratis kan jag tala om:-) Var riktigt tung dag. Körde mest nl200, blandade lite med nl100 i slutet då det gick sjukt trögt. Dagen räddades av ett floppat set i en 3 vägs pott, där FI träffar TPTK samt andra fi med två par. Så den var vajjer. Lirade även 4-5 turrar på PS. Ingen lycka i ngn av dom, fortsatte riktigt sjukt kallt där. "positiva" va att jag åkte ut tidigt iaf:-) Mer lir imorgon. Najti Citera
Metaddict Postad 3 Januari , 2009 Rapport Postad 3 Januari , 2009 Lirade precis ett pass på 700 händer. Gick inte sådär förträffligt bra, men slutade på lite plus efter ett par fina potter i slutet av passet. Tänkte posta en hand, ös på med kritiken. Det jag funderar på är turnbetsizen. Det är ju inte många händer vi är rädda för. Hur brukar ni beta på turn. Inga reads på fi, vi har inte pussats ngt innan. B2B No Limit Hold'em Cashgame Blinds: €1,00 / €2,00 Players: 5 B2B Hand Converter from One Of A Kind UTG (€268,80) CO - Hero (€305,70) Button (€60,10) SB (€214,55) BB - Villain (€205,70) Preflop: Hero is CO with A:heart:, A:club: 1 fold, Hero raises to €6,00, 2 folds, SB folds, Villain raises to €24,00, Hero calls €20,00 Flop: (€53,00) J:spade:, A:diamond:, 2:heart: (2 players) Villain bets €43,00, Hero calls €43,00 Turn: (€139,00) 3:diamond: (2 players) Villain checks, Hero bets €44,00, Villain calls €44,00 River: (€227,00) 4:diamond: (2 players) Villain goes all-in for €92,70, Hero calls €92,70 Final pot: €412,40 Bara ett PSB kvar på turn så jag orkar inte spela som du gör (och jag är ändå ett fan av små betstorlekar i trebetade potter. Degar nog bara in rakt av men jag har inte jättemycket emot att checka bakom faktiskt. Citera
Myt4z Postad 3 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 3 Januari , 2009 Bara ett PSB kvar på turn så jag orkar inte spela som du gör (och jag är ändå ett fan av små betstorlekar i trebetade potter. Degar nog bara in rakt av men jag har inte jättemycket emot att checka bakom faktiskt. Checka bakom är inte dumt. Jag funderade lite på det i efterhand då en annan pokerbekant föreslog det. Dega rakt av gillar jag inte så mkt dock. Vi vill väl ofta checka bakom en massa mellanpockets som inte träffat? Eller? Citera
Recommended Posts