gdaily Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Postad 3 Oktober , 2006 Den som knuffar ut QoS från torsdagens kryssningssatellit kommer få en påse blandat pokergoodies hemskickat - PM:a Nusseman namn och adress och t-shirtstorlek och sätt er sedan vid brevlådan och vänta. Lösenordet är PPM2006, €25 inköp Lycka till! Citera
Nusseman Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 Ny satellit i kväll och det är bounty på mig. Den som slår ut mig vinner ett exemplar av den nya pokerboken "Poker för vinnare", skriven av Per Hildebrand, Aki Pyysing och Marko Erola. Du som slår ut mig skickar ett PM med din adress, så kommer boken på posten om några dagar. Lösenordet är som vanligt på 24h "PPM2006" Lycka till! Citera
Nusseman Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 Även QoS kommer spela i kväll och på honom är det självklart också bounty. Den absolut allra sista pokerforum.nu musmattan behöver en ny ägare Du som slår ut Knugen skickar ett PM med din adress till mig. Citera
Recommended Posts