gdaily Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 När ni nu förhoppningsvis klonkar en satellitplats - skicka gärna ett PM till Nusseman med namn, adress och personnummer (så går det fortare än att han ska få ut denna information från sajterna). Vi tar nämligen hand om alla anmälningar, så det inte blir förvirringar och frågor gentemot sajterna som förra gången. Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 Är det plats garanterad hos FTP? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 1 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 Är det plats garanterad hos FTP? Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 8 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 8 Oktober , 2006 Missa nu inte frirullen på måndag på Full Tilt. Vi har en bounty på samtliga spelare i railbirds.com full-tilt team (nicknamnen hittar du på railbirds). En full tiltmusmatta kommer med posten, om du PM:ar Nusseman när du slagit ut någon av tomtarna. Missa heller inte kvällens rebuysatellit på HeyPoker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 8 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2006 Missa nu inte frirullen på måndag på Full Tilt.Hur hittar jag turneringen i lobbyn? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 8 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2006 Missa nu inte frirullen på måndag på Full Tilt.Hur hittar jag turneringen i lobbyn? Tournaments -> Customs -> ID 7284925 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Basselito Postad 8 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2006 Jag hittar inte lösenordet till FT satten, någon som kan tänkas hjälpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 8 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2006 Jag hittar inte lösenordet till FT satten, någon som kan tänkas hjälpa? PPMC2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 8 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2006 Alla FTP-tävlingarna har lösenordet "ppmc2006". Ärligt, vem skrev infon.. tävling? haha.. turnering någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 8 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2006 Vi har en bounty på samtliga spelare i railbirds.com full-tilt team (nicknamnen hittar du på railbirds). En full tiltmusmatta kommer med posten, om du PM:ar Nusseman när du slagit ut någon av tomtarna. Missa heller inte kvällens rebuysatellit på HeyPoker. Hellå fi$h! Tournaments -> Customs -> ID 7284925Där gjorde du ett misstag att berätta. Nu är du utan chans att vinna Jag är anmäld och kommer att gå för seger! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hygglo Postad 8 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2006 Nu är jag också registrerad. Jag har aldrig spelat HORSE förut men vad gör väl det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
danielfroberg Postad 8 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2006 Finns det nån site som erbjuder HORSE i cashgamevariant/sng, så man kan kolla lite va det är? Gärna playmoney/microlimit! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 8 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 8 Oktober , 2006 Full Tilt och Stars Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
danielfroberg Postad 8 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2006 Full Tilt och Stars Tack, jag hittade deras HORSE sng, men han ine "editera" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 8 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2006 HORSE klonk it is! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Så där, nu har vi uppdaterat text infon också, kl. 20.00 ikväll är det HORSE für alles! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Hoppas bara att föräldramötet för grabben inte drar ut på tiden. Ska vara slut kl. 20.00. Ska nog gå bra det här... så länge jag inte blandar mig några potter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swedish-Hero Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Jag kommer och fiskar mig , kan bara en bråkdel av spelen i H.O.R.S.E , men det får bli ett learning X! Se och lära turnering,!! Ska bli kul vilket som !! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swedish-Hero Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Ni som bemästrar alla varianter i horse, hur har ni lärt er alla dessa olika varianter, självklart har ni spelat mycket, men har ni plugga på alla olika spel, eller haft lärare till hjälp osv ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Jag får offra en plats på skärmen för att tok dominera i Hästarslet...... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 9 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Dags att busta TexasLimitKing! /Start spam Vi har en kryssningsfrirulle på Full Tilt Poker ikväll. TexasLimitKing är anmäld till tävlingen. Den som bustar honom får en påse FuillTiltsaker plus en jävla massa bragging rights. Lösenordet är ppmc2006 För att få bountypriset får måste du skicka ett PM till Nusseman på pokerforum.nu med namn och adress och t-shirtstorlek. Lycka till! /End spam Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Jag kommer och fiskar mig , kan bara en bråkdel av spelen i H.O.R.S.E , men det får bli ett learning X! Se och lära turnering,!! Ska bli kul vilket som !! That's the spirit! 49 HORSE-slaskare anmälda just, kommer bli sweet det här! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Brumpa Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 angående H.O.R.S.E. Kör man varje spel en blind-period eller shiftas det varje hand? Nån med kollen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 angående H.O.R.S.E. Kör man varje spel en blind-period eller shiftas det varje hand? Nån med kollen? På stars är det ett spel per blindsperiod. Gissar att samma gäller för Full Tilt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 9 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Giovitvis är det fortfarande bounty (musmatta) även på de railbirdssponsrade spelarna (listan finns på railbirds.com). Den som bustar Parre får även en kram. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts