Gå till innehåll

Söndagssatelliter på Heypoker - snacktråd!


Recommended Posts

När ni nu förhoppningsvis klonkar en satellitplats - skicka gärna ett PM till Nusseman med namn, adress och personnummer (så går det fortare än att han ska få ut denna information från sajterna). Vi tar nämligen hand om alla anmälningar, så det inte blir förvirringar och frågor gentemot sajterna som förra gången.

 

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 63
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Och jag hamnade på en fin andraplats!

 

Mina KK stod inge bra mot dina 9 4... :(

Sköna träffar för dig i alla fall!

 

Haha, mm den satt rätt fint. Å andra sidan hade jag fint oflyt när jag hade en av er all-in med ca 30% vinstchans när vi var tre kvar. Hade jag vunnit den potten skulle jag haft 75% av markerna heads up. Nu hade jag bara 40% men det löste sig ju fint ändå :)

 

Hur blir det med fler satelliter?

 

Kolla forumkalendern på forumets startsida, så ser du alla satelliter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Borde inte killen med bounty (QoS) åtminstonde vara vaken ;) Dags nån väcker honom snart isåfall =)

 

Om jag inte är felunderrättad har tyvärr QoS fått förhinder att vara med i kväll men glömt att avregistrera sig. Bountyn utfaller till den som lyckas klonka ut honom efter att han antat bort sig och dessutom utfaller en extra liten tröstbounty till den som bubblar, som kompensation för utebliven tomte ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...