aglo Postad 30 September , 2006 Rapport Postad 30 September , 2006 Jag filtrerade lite olika typer av händer i PO, bland annat jämförde jag hur jag låg till med suited samt- offsuit-händer. Jag har inte så många reggade händer (endast ca 30k), men jag blev grymt förvånad över hur stor skillnad det var: NL200 och NL400, tot. 28k händer (nollorna bakom borttagna): Suited (~6.5k händer): +$1.4 Off-suit (~20k hönder): -$4.3 Par (~1.5k händer): +$10.2 Jag trodde inte att kort i samma färg påverkade resultaten så grymt mycket. Skulle några NL-spelare posta sin statistik här? Till en viss del kan det väl ha att göra med att jag spelar drag ganska aggressivt, men så här står skillnad tycker jag inte att det bordet vara... Är det variansen pga av för få antal händer som ger de här sifforna eller ser det ut på liknande sätt för andra? Citera
aglo Postad 10 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 10 Oktober , 2006 Ingen som kan dela med sig? Ni behöver inte skriva hur mycket ni har plussat, ta bort nollorna bakom bara... Citera
Baloos Postad 10 Oktober , 2006 Rapport Postad 10 Oktober , 2006 Använder inte längre PT men det var genomgående att suitade händer gick bättre än offsuite. T ex Ax och Kx så var jag plus på nästan samtliga suitade men minus på de flesta osuitade. Citera
Recommended Posts