Gå till innehåll

Mål för Oktober samt resultat från September


rai

Recommended Posts

Posta hur månaden har gått samt hur du har tänkt Oktober ska gå!

 

Resultat September:

 

pluss ca $15k

 

Med endast 1 tiltsession och bra spel samt bra tajming.

 

Mål med Oktober:

 

ITM i 1mille tunering.

 

Dra in $2-2.5k i veckan på NLH

 

Mål utanför Pokern blir gymma och träna mer, samt vara ute lite mer :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 97
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Septemeber. ca 1700$ plus

 

Mål för oktober: cleara en eller 2 prima bonusar. Ta partys bonusar och jobba vidare med pacifik och tainbonusen.

Sluta spela när tilten börjar komma och undvika att spela trött.

Siktar inte på något speciellt resultat. Korten och turen får komma när den kommer.

 

Mål utanför pokern. Träna mer löpning och cykling. Helst komma igång någorlunda.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satt och spelade på Prima ikväll och det skulle förvåna mig om inte flera av nicken dök upp här ikväll..

 

Jag slutade på plus ikväll så jag ska egentligen inte klaga men ibland undrar man vafan folk pysslar med.. Folk synar bara dom träffar NÅGOT.

Hade AKQ på bordet en gång ikväll och jag träffar A.

Min motståndare synar och på turn trycker jag honom all-in och han synar. På river kom Q och han får set. Jag frågar hur han ens kan syna floppen och svaret blev "I hit a pair on flop"... Ja men vafan: kungen och esset då??

 

Folk är riktiga idioter och det finns så mycket såll som spelar poker som ta mig fan egentligen borde vara omyndighetsförklarade...

Min kväll har börjat med att jag sakta men säker byggt upp en riktigt bra stack för att sedan blivit utdragen till förbannelse av alla dessa tomtar..

 

Ni får skylla på varians och fan och hans moster.. men ärligt..

Hur kan vissa människor ens spela poker... och varför väljer dom $1/$2 eller $2/$4 när dom egentligen helt spelmässigt blir utklassade på $0,25/$0,50????

 

Usch och godnatt!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satt och spelade på Prima ikväll och det skulle förvåna mig om inte flera av nicken dök upp här ikväll..

 

Jag slutade på plus ikväll så jag ska egentligen inte klaga men ibland undrar man vafan folk pysslar med.. Folk synar bara dom träffar NÅGOT.

Hade AKQ på bordet en gång ikväll och jag träffar A.

Min motståndare synar och på turn trycker jag honom all-in och han synar. På river kom Q och han får set. Jag frågar hur han ens kan syna floppen och svaret blev "I hit a pair on flop"... Ja men vafan: kungen och esset då??

 

Folk är riktiga idioter och det finns så mycket såll som spelar poker som ta mig fan egentligen borde vara omyndighetsförklarade...

Min kväll har börjat med att jag sakta men säker byggt upp en riktigt bra stack för att sedan blivit utdragen till förbannelse av alla dessa tomtar..

 

Ni får skylla på varians och fan och hans moster.. men ärligt..

Hur kan vissa människor ens spela poker... och varför väljer dom $1/$2 eller $2/$4 när dom egentligen helt spelmässigt blir utklassade på $0,25/$0,50????

 

Usch och godnatt!!

 

Jag gillade iaf bordet du pratar om, tyvärr fick jag riktigt kalla kort. Men fick AA en gång, men då klonkade nån som hette MrKrome in trissen på turnen ;)

 

September:

28K händer

3900 USD

 

Oktober:

45K händer

5500 USD

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

September: Ööh typ plus $x00 (börjar back $1500 sen turrevinst och plussande)

 

Oktober: hitta en bra sajt att spela på, helst med fina bananer och annat gott. Tiltar på grind-prima... Älskar svenska spels dubbelinköp och 5maxbord. Ska testa crypto.

 

Vill plussa minst $1000

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

September: +$6k

 

Oktober: +-0 alla vinster skall spelas bort på högre nivåer och jag skall utvecklas som pokerspelare. En downswing på $1k hade inte heller varit fel, det som inte dödar härdar...

Förmodligen kommer jag att misslyckas med målet, å grinda ihop ~$3k som vanligt. (spelar iofs mycket MTT så resultaten kan variera en hel del.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...