Jennez Postad 30 September , 2006 Rapport Postad 30 September , 2006 Jag ska strax intervjua Johan Storåkers och eftersom vi har gott om tid tänkte jag att det kunde vara kul med lite ”läsarfrågor”. Så bomba på! Ni ha ca en halvtimme på er så snabba ryck! Citera
Jennez Postad 30 September , 2006 Författare Rapport Postad 30 September , 2006 OBS! Frågorna behöver inte gälla poker. Citera
thefman Postad 30 September , 2006 Rapport Postad 30 September , 2006 Ok tänk dig scenariot: det är första handen i WSOP ME och samtliga kring ditt bord ställer in degen och du tittar ner på AA. Vad gör du? /tråkig humor Citera
thefman Postad 30 September , 2006 Rapport Postad 30 September , 2006 Fråga: Skulle du vara intresserad om du erbjöds en plats i Team Railbird? Citera
Okok Postad 30 September , 2006 Rapport Postad 30 September , 2006 Vem anser du vara världens bästa turneringsspelare? Varför? Citera
Jennez Postad 30 September , 2006 Författare Rapport Postad 30 September , 2006 Fråga: Skulle du vara intresserad om du erbjöds en plats i Team Railbird? Han ar redan sponsrad... Citera
albin Postad 30 September , 2006 Rapport Postad 30 September , 2006 hur stor är din bankrulle? Citera
wizzo Postad 30 September , 2006 Rapport Postad 30 September , 2006 Jag har hört uttrycket: "Storåkersbluff" Det innebär att man bluffar så hårt att man sedan får pottodds att syna alla omslag med vilket skit som helst. Har du hört detta uttryck? Vet du var det kommer ifrån? PS Brukar omnämnas med någon slags kärlek, inte hånfullt DS Citera
Stahl Postad 30 September , 2006 Rapport Postad 30 September , 2006 Har du köpt lapdances någon gång? Citera
Raimo Postad 30 September , 2006 Rapport Postad 30 September , 2006 Hur är stämningen mellan olika spelare på touren? Brukar man åka runt med "samma" gäng från turnering till turnering? Citera
Matte_Maiden Postad 30 September , 2006 Rapport Postad 30 September , 2006 Hur tror du de bästa live-proffsen står sig mot de bästa internet-proffsen om man spelar på nätet? Citera
mgps Postad 30 September , 2006 Rapport Postad 30 September , 2006 Jag ska strax intervjua Johan Storåkers och eftersom vi har gott om tid tänkte jag att det kunde vara kul med lite ”läsarfrågor”. Så bomba på! Ni ha ca en halvtimme på er så snabba ryck! vad har han för bankrullekrav för 10K+-buyin-turneringar? spelar ahn mycket på nätet, isåfall vad, turneringar, SNGs eller cashgame? Citera
mgps Postad 30 September , 2006 Rapport Postad 30 September , 2006 vad gjorde han innan han började spela poker? var det ett enkelt beslut att bli proffs? hur var ppokerproffslive innan nätboomen? vad har han för framtidsplaner? vill han syssla med poker resten av livet eller göra något annat? Citera
double_a Postad 30 September , 2006 Rapport Postad 30 September , 2006 hur var ppokerproffslive innan nätboomen? undrar jag också Citera
elvisero Postad 30 September , 2006 Rapport Postad 30 September , 2006 om han nu är sponsrad, hur ser sponsordealen ut ? vad får han, vad måste han göra etc. Citera
poker_oscar Postad 30 September , 2006 Rapport Postad 30 September , 2006 om han nu är sponsrad, hur ser sponsordealen ut ? vad får han, vad måste han göra etc. Det får han säkert inte prata om. Citera
Rickett Postad 30 September , 2006 Rapport Postad 30 September , 2006 Hur har livepokern förändrats för honom (eller har den?)sedan nätpokerboomen +alla sattelitkvalare dykt upp. Gärna ett utförligt svar. Ser han ngt negativt för sin egen del. Svårare att vinna? Pos? Mer pris pengar etc. Har han blivit tvungen att ändra sitt spel? Citera
@ntonius Postad 30 September , 2006 Rapport Postad 30 September , 2006 Hört att Storåker är känd för att rappa, har du någonsin funderat på att vara med i en så k "rap-battle"? Citera
Jennez Postad 30 September , 2006 Författare Rapport Postad 30 September , 2006 Tack for alla bra fragor! (Utom Stahls.) Tyvarr hann jag inte se alla innan intervjun borjade men fick med nagra! Svaren redovisas i nasta nummer igen av First Poker! MVH Jennez Citera
Recommended Posts