Gå till innehåll

BetOnBet.com - Sign-up, 100% upp till $500 [Prima]


sorkenkk

Recommended Posts

  • Svars 96
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Beror alldeles på om det är Contributed eller non-Contributed. Contributed är ju sämst ;(

 

Tillbaks till bonusen. Man får 20p för varje Contributed 1$ rake man ger (eller 1p för varje 0.066 i rake) På nivån 0.50/1.0 & 1/2 så börjar raken på 0.25$ på en 5$ pott. Sen är det bara bara plussa på det där till maximala 1.50$ rake för en 30$ pott.

 

För 2/4-10/20 så är det minimala 1$ rake för en 20$ pott, och sen ökas det med 0.50$ för varje 10$ pott till det maximala 3$ för en pott på 60$.

 

Någon som orkar räkna?

 

Du måste räkna galet...

 

$1/0.066=15,1515... Alltså ca 15p för varje dollar.

 

Raken börjar tas när potten blir $1, potten måste alltså inte bli $5.

 

Men Primas normala sk. "raked hands" är detsamma som en pott som rejkats 25 cent, men det har inget med denna bonus att göra eftersom den är contributed.

Så varje gång du har petat in $20 i potten dras det $1 i rake från dina 20 och du får ca 15 bonuspoäng. Förutsatt att inte pottens totala summa överstiger $60 vid tillfället, för där cappas rejken.

 

Exemplet avser No Limit, vet inte om du räknar på Fixed...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har hört mig för lite, rakear du 1K för 200$ bonus beräknas din RB på 800$...

 

Det där lät ganska förvirrande. Kan du ta det så jag förstår :(

 

ja? om du rakar låt säga 1000$ för 500$ bonus, så får du din 500 bonus +

X% av pengarna du rakat över bonusen, vilket i detta fall blir 45% av 500.

Inte 45% av 1000$ som många här tror.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har hört mig för lite, rakear du 1K för 200$ bonus beräknas din RB på 800$...

 

Det där lät ganska förvirrande. Kan du ta det så jag förstår :(

 

ja? om du rakar låt säga 1000$ för 500$ bonus, så får du din 500 bonus +

X% av pengarna du rakat över bonusen, vilket i detta fall blir 45% av 500.

Inte 45% av 1000$ som många här tror.

 

Om så är fallet så ljuger betonbet själva. Har frågat två gånger i live supporten om man får bägge samtidigt och de har sagt ja båda gångerna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om så är fallet så ljuger betonbet själva. Har frågat två gånger i live supporten om man får bägge samtidigt och de har sagt ja båda gångerna.

 

Men dom lär ju inte betala ut mer än man rejkar...

 

Men du lär ju få din RB på alla pengar du rejkar UTÖVER bonusen.

 

Det måste vara så, annars har snubben som skapade poker770's bonus börjat jobba där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beror alldeles på om det är Contributed eller non-Contributed. Contributed är ju sämst ;(

 

Tillbaks till bonusen. Man får 20p för varje Contributed 1$ rake man ger (eller 1p för varje 0.066 i rake) På nivån 0.50/1.0 & 1/2 så börjar raken på 0.25$ på en 5$ pott. Sen är det bara bara plussa på det där till maximala 1.50$ rake för en 30$ pott.

 

För 2/4-10/20 så är det minimala 1$ rake för en 20$ pott, och sen ökas det med 0.50$ för varje 10$ pott till det maximala 3$ för en pott på 60$.

 

Någon som orkar räkna?

 

Du måste räkna galet...

 

$1/0.066=15,1515... Alltså ca 15p för varje dollar.

 

Raken börjar tas när potten blir $1, potten måste alltså inte bli $5.

 

Men Primas normala sk. "raked hands" är detsamma som en pott som rejkats 25 cent, men det har inget med denna bonus att göra eftersom den är contributed.

Så varje gång du har petat in $20 i potten dras det $1 i rake från dina 20 och du får ca 15 bonuspoäng. Förutsatt att inte pottens totala summa överstiger $60 vid tillfället, för där cappas rejken.

 

Exemplet avser No Limit, vet inte om du räknar på Fixed...

 

Skrev av exemplet på deras hemsida eftersom om man pastar ser det förjävligt ut. och det avser Fixed främst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det intressanta tycker jag är vad bonusen betalar per bordstimme.

Enligt BW betalar den bara $1,40 per bordstimme på fullbord vilket för mig gör denna bonus till kass. Ungefär hälften av vad en hyfsad standardbonus bör ge för att jag ska försöka mig på den.

$500=357 bordstimmar= seeegt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelar 4 bord samtidigt och har spelat med bonusen sammanlagt i 6 dagar nu. Räkna med att jag har spelat runt 2 timmar /dag i snitt och har 6732 / 10 000 points kvar. Det går alltså väldigt snabbt att cleara den enligt mig.

 

Har också rake:at 220 dollar samtidigt (har 40% RB)

 

"Enligt BW betalar den bara $1,40 per bordstimme på fullbord vilket för mig gör denna bonus till kass."

 

Om BW's värde skulle stämma måste jag ha spelat ca 29 timmar på dessa 6 dagar, inte så troligt. Dock så spelar jag shorthanden. Vilken nivå är detta värde för?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelar 4 bord samtidigt och har spelat med bonusen sammanlagt i 6 dagar nu. Räkna med att jag har spelat runt 2 timmar /dag i snitt och har 6732 / 10 000 points kvar. Det går alltså väldigt snabbt att cleara den enligt mig.

 

Har också rake:at 220 dollar samtidigt (har 40% RB)

 

"Enligt BW betalar den bara $1,40 per bordstimme på fullbord vilket för mig gör denna bonus till kass."

 

Om BW's värde skulle stämma måste jag ha spelat ca 29 timmar på dessa 6 dagar, inte så troligt. Dock så spelar jag shorthanden. Vilken nivå är detta värde för?

 

Tänkte också spela denna bonus och jag spelar som dig. 4st SH NL50 bord. Blir denna bonusen bättre än en vanlig 10x ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det intressanta tycker jag är vad bonusen betalar per bordstimme.

Enligt BW betalar den bara $1,40 per bordstimme på fullbord vilket för mig gör denna bonus till kass. Ungefär hälften av vad en hyfsad standardbonus bör ge för att jag ska försöka mig på den.

$500=357 bordstimmar= seeegt

 

Så lågt är det verkligen inte...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sorkenkk, hur länge har du hållt på med denna bonus? Såg att du lirade NL50, hur många bord? antal timmar? skulle va roligt att veta!

 

Har spelat 2200 rejkade händer och klarat typ 55% av bonusen. Hur lång tid jag spelat det vet jag inte. Men du gör väl typ så här många rejkade händer per timmer beroende på hur många bord du kör.

 

4: 120

6: 180

8: 240

 

Runt 30 rejkade händer per bord och timme alltså. Bonusen är färdig efter typ 4000 rejkade händer på NL50.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur länge kan man köra denna bonus?

Något sista insättningsdatum?

 

 

Samt; är det bekräftat EXAKT vad som gäller ang. bananförsäljningen också?

 

Får man % tillbaka på allting, eller bara det över $500? eller dras allt av från bonusen?

 

Inga "jag tror det är så", bara någon/ni som vet svarar på den nu. :)

 

Tack!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur länge kan man köra denna bonus?

Något sista insättningsdatum?

 

 

Samt; är det bekräftat EXAKT vad som gäller ang. bananförsäljningen också?

 

Får man % tillbaka på allting, eller bara det över $500? eller dras allt av från bonusen?

 

Inga "jag tror det är så", bara någon/ni som vet svarar på den nu. :)

 

Tack!

 

Enligt supporten är det en tills vidare bonus. De vet inte hur länge den kommer finnas uppe alltså.

 

Angående bananerna: Man får för bananer även för det man rejkar medans man klarar bonusen, ja.

 

Tror du inte på det ändå så är det bara att snacka med dom själva i livechatten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur länge kan man köra denna bonus?

Något sista insättningsdatum?

 

 

Samt; är det bekräftat EXAKT vad som gäller ang. bananförsäljningen också?

 

Får man % tillbaka på allting, eller bara det över $500? eller dras allt av från bonusen?

 

Inga "jag tror det är så", bara någon/ni som vet svarar på den nu. :)

 

Tack!

 

Enligt supporten är det en tills vidare bonus. De vet inte hur länge den kommer finnas uppe alltså.

 

Angående bananerna: Man får för bananer även för det man rejkar medans man klarar bonusen, ja.

 

Tror du inte på det ändå så är det bara att snacka med dom själva i livechatten.

 

Ok, jag tvivlar absolut inte på dina ord men det låter ju nästan för bra för att vara sant, tycker ni inte?

 

Dags att skynda sig lite då iaf, ingen idé att söla.

 

Tack!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur länge kan man köra denna bonus?

Något sista insättningsdatum?

 

 

Samt; är det bekräftat EXAKT vad som gäller ang. bananförsäljningen också?

 

Får man % tillbaka på allting, eller bara det över $500? eller dras allt av från bonusen?

 

Inga "jag tror det är så", bara någon/ni som vet svarar på den nu. :)

 

Tack!

 

Enligt supporten är det en tills vidare bonus. De vet inte hur länge den kommer finnas uppe alltså.

 

Angående bananerna: Man får för bananer även för det man rejkar medans man klarar bonusen, ja.

 

Tror du inte på det ändå så är det bara att snacka med dom själva i livechatten.

 

Ok, jag tvivlar absolut inte på dina ord men det låter ju nästan för bra för att vara sant, tycker ni inte?

 

Dags att skynda sig lite då iaf, ingen idé att söla.

 

Tack!

 

Visst gör det. Men jag kan intyga att det stämmer. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har försökt räknat lite själv, är kass på sånt här. Men om man jämför med bonusen på full tilt, vilken är bäst? även om man räknar in banerna som ni skriver. Den på fulltilit är inte cont. vilket är en fördel, den räknar jag med att dra in ca 2.5 dollar i timmen på fulltitli, dvs 10 dollar i timmen när jag spela nl 50 fyra bord. Vad kommer denna ligga på om mna spelar full ring, nl 50 med ca 50 givar i timmen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...