Myssion Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 Säg till om det är någon stor turnering på någon sida ikväll.Verkar ju helt dött på den fronten........ Va, det är ju söndag = miljongarantitävlingar både här och var Hade du skrivit det där 35 min tidigare hade jag varit en rikare man. Slog vad med en kompis att någon inom en timme skulle påpeka att denna söndag är en av de svettigaste turneringsdagarna på hela året. Starkt av gdaily att slowrolla där med andra ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OV1 Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 Säg till om det är någon stor turnering på någon sida ikväll.Verkar ju helt dött på den fronten........ Va, det är ju söndag = miljongarantitävlingar både här och var Hade du skrivit det där 35 min tidigare hade jag varit en rikare man. Slog vad med en kompis att någon inom en timme skulle påpeka att denna söndag är en av de svettigaste turneringsdagarna på hela året. Starkt av gdaily att slowrolla där med andra ord. Hatar att bli tids-badbeatad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
uo Postad 1 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 vart är alla!? inga fler som ska lira? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 vart är alla!? inga fler som ska lira? kvalar till main som en galning, kommer sluta med att jag kvalat för 2600$, tiltar och köper in mig. kom 6a med 5 platser förut.. AKvsQ2 runner runner str8. Men man får ju inte ge upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Moleskin Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 Ska spela Partys million. Nickar Scania123 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sallor Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 I kväll ska spelas miljonen på Party. Nickar gbgrape123 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Coxxa Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 Kör: Leocop main event 750k garanti ($2500+150) på Ladbrokes, start 19.05 (Nickar "Coxxa") Prima 250k garanti ($100+10) start 21.30 (Nickar Coxxa69") Expekt 25k garanti ($100+9) start 19.30 (Nickar "Coxxa") Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rai Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 Blir väl 250k på prima samt miljonen på party. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cassano Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 Alla större turneringar på Pokerstars. Nickar ruthan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 "ulaf" kommer troligtvis att vinna 250k på prima. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ziddax Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 kommer spela 250k på FTP för team railbirds. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerponkass Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 kör main på wcoop inatt.. nick K5os .. känns som klonken e med mig.. fan på tiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kajjan Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 Lirar 250k på Prima å miljonen på party. Nickar: taken_seat på prima k_jj_n på party /kajjan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KraxTheCrow Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 250K på prima - KraxTheCrow partymillen - KraxTheCrow WCOOP - RoutineCheck hoppas man kan få sitta ett par timmar iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
garpen Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 50k på crypto som fabregarp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svint0 Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 Jag och ett par polare ska lira 250k$ på Prima Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KraxTheCrow Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 Skönt övervärde på primas 250K... 1469 lirar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sansrom Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 Skönt övervärde på primas 250K... 1469 lirar Tack prima för 70 bucks. Jag nickar Sansrom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KraxTheCrow Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 Hmm, i lobbyn står 1491 anmälda.. sen åker en vid bordet ut... på plats 2258 tilt hur många är med? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rai Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 Lol på prima skiten.. har AK blir all in på flopp axx han synar med JJ runner runner färg..hejdå. Får se om man pallar partys mille Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 250k prima(dubblat direkt), million på party, 22:00 100+9 party. Kvällen skottning.. WCOOP main event! GL all! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 Sitter på finalbordet i Cryptos EPT sat, chiptrea, Zangetsu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sansrom Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 Varför sprutar det in nya entrants i Prima-turren hela tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KraxTheCrow Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 Varför sprutar det in nya entrants i Prima-turren hela tiden? Typ månens läge eller nåt? Nu hängde sig skiten annars. Prima mår inte bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bibben Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 Main eventet wcoop på stars... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts