uo Postad 30 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 30 September , 2006 okej, grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jna Postad 30 September , 2006 Rapport Share Postad 30 September , 2006 Lirar $250k-turneringen på Pacific. Snart uppe i 4 timmar och ännu ingen paus. Tycker Pacific att pauser är för veklingar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
P-O Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 jna nick? jag leder turren, plr65 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jna Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 Åkte precis efter att ha missat möjlig färg två gånger. Först på rivern mot en kille som konstant minbetade drag. Jag utgick från att han hade missat öppet stegdrag och synade segervisst. Men ack nej rivern hade gett en tredje hjärter, vilket jag inte ens märkt. Halva stacken borta. Sedan ställde jag in med nior i en trevägspott. Träffade nia på floppen och var säker på att trippla. Potten gled dock över till samma snubbe igen. Hann inte ens se vad han hade, men det måste varit färg. En jävla tur hade han i alla fall begåvats med, för vad fan gjorde han i potten med KT eller det nu var . Har nu ställt in fyrfärgskortlek. Hatar Pacifics grötiga kort. Har nog aldrig gjort ett liknande misstag på någon annan sajt. Lycka till ni som är kvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ordens15 Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 Kvalar på Stars 260+20 till WCOOP $2500 imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
P-O Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 Nu är vi 50 kvar på pacific, jag ligger top 5, med dubbla avg Ingen mer som lirar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ziddax Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 kvalar också på stars. (WCOOP, Main event) Vet inte om jag ska spela om jag vinner dock. måste dessutom hitta på nåt drastiskt om jag inte ska somna, känner jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
P-O Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 Blev rejält short omkring plats 30 (1.5 BB), men lyckades hålla mig kvar. Det blev 17de plats, efter att 99 inte stod mot 44 och QQ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sallor Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 Blev rejält short omkring plats 30 (1.5 BB), men lyckades hålla mig kvar.Det blev 17de plats, efter att 99 inte stod mot 44 och QQ Hur mycket fick du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ordens15 Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 ziddax är du kvar i WCCOP kvalet eller somnade du Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
P-O Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 Blev rejält short omkring plats 30 (1.5 BB), men lyckades hålla mig kvar.Det blev 17de plats, efter att 99 inte stod mot 44 och QQ Hur mycket fick du? $1750 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ziddax Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 ziddax är du kvar i WCCOP kvalet eller somnade du Jag är kvar...gäspar framför datorn. förlorade nyss 90% av min stack med AA mot 67 (raisade 5 BB preflop) EDIT: ute på 649:e plats med AQ mot AQs som drar runner runner färg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 Riktig skitkväll.. ute i allt! i WCOOP kvalet åkte jag med AK vs KK med ca 650 kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ordens15 Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 Otur ziddax... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 Strax finalbord i en av Stars $109 med rebuys. Ganska exakt average. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 Vann den till slut. Ingen deal alls. Krossade killen HU. 18.5k. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 Vann den till slut. Ingen deal alls. Krossade killen HU. 18.5k. Så ska det se ut, grattis.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
uo Postad 1 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 grattis igen mats..... Många som ska lira million idag på party? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 Idag ska det spelas: 100K Guaranteed på Bodog 100K Guaranteed på Ipoker WCOOP på Stars Miljonen på Party Kanske nån mer om jag känner för det. Nickar olika varianter av ebisumaru på allihop. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 I kväll ska spelas miljonen på Party, i railbirdsteamet. Och lite annat blandat, återkommer om det... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jna Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 Ska lira $160-satellit till WCOOP kl 14:30. Kommer inte köpa in direkt, så om jag inte kvalar blir det pokerfritt. Tappade lite lusten för Partys turnering för några veckor sedan. Deras kommuniststruktur på priserna gjorde att jag satt uppe en hel natt, åkte strax innan finalbordet (runt 20:e har jag för mig) och fick bara 2-3k nånting + en jävligt jobbig måndag på jobbet. Varför måste det delas ut 750 priser? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 Varför måste det delas ut 750 priser? För att de flesta fiskarna är inne med $11-$50. Typ = / Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OV1 Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 Säg till om det är någon stor turnering på någon sida ikväll. Verkar ju helt dött på den fronten........ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 Säg till om det är någon stor turnering på någon sida ikväll.Verkar ju helt dött på den fronten........ Va, det är ju söndag = miljongarantitävlingar både här och var Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OV1 Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 Säg till om det är någon stor turnering på någon sida ikväll.Verkar ju helt dött på den fronten........ Va, det är ju söndag = miljongarantitävlingar både här och var Hade du skrivit det där 35 min tidigare hade jag varit en rikare man. Slog vad med en kompis att någon inom en timme skulle påpeka att denna söndag är en av de svettigaste turneringsdagarna på hela året. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts