double_a Postad 19 Januari , 2005 Rapport Postad 19 Januari , 2005 expekt har infört ett multi sit n go system, med 5 olika "levels" har ni kikat nåt på det ?? det är ju helt klart värt det o börja på level 1..kostar ju bara 5 dollar sen e första pris 3 tusen dollar * RP - QoS * Citera
King_ingo Postad 20 Januari , 2005 Rapport Postad 20 Januari , 2005 Jag har kollat lite snabbt på det. Min första tanke var att köpa in sig i fjärde leveln. Tror det kostar kring 100$. Och sedan försöka spela upp sig till femte och sedan vinna. Nä skämt och sido. Min tanke var att det är nog säkert många fiskar som har börjat på första nivån och kommer upp så det skulle kunna vara en lätt match. Men detta är inget för mig som är relativt "färsk" inom pokervärlden. Men för några av de stora Sng och Satellit oraklen här på PF skulle det kanske vara nått?? Gärna några komentarer från er som lever på det här. Citera
martenmania Postad 20 Januari , 2005 Rapport Postad 20 Januari , 2005 Till skillnad från Party så tar Prima (expekt) bara fee på första nivån man spelar, vilket är en STOR skillnad. På party blir raken över 30% om man börjar på nivå 1 medan den på prima bara blir 9% (Hur lång tid tar det innan det ändras?) Sen är det sjukt på nivå 3 och nivå 4 att 4 resp 5 av 10 går vidare. Någon får gärna bidra med tips om hur man skall spela under sådana förutsättningar. 4 nivåer (typ 5-25-125-625) där 2 går vidare hela tiden hade varit vettigare, eller ännu hellre: ren shot-out. Citera
Recommended Posts