Gå till innehåll

Student-SM 2006 - Betway - anmälningsdiskussioner

Recommended Posts

Postad
Tack för ett trevligt arrangemang, kunde ju inte ha gått bättre ;)

Så syns vi i London.

Det gör vi! ;)

Och tack alla som förgyllde kvällen i Jönköping! :D

Och tack till PianoPer för ett enastående jobb!

Postad
Någon mer konkret information hur man anmäler sig till deltävlingen i Linköping eller ska man terrorisera personalen på spelplatsen under tisdagen?

Anmälningen brukar börja kl 17.00. Så var på plats då.

Postad

tack alla som förgyllde kvällen i Jönköping! :D

Och tack till PianoPer för ett enastående jobb!

Det var så lite Jennez! Bara skoj att få jobba med dig! :)

Tack också för den trevliga headsupmatchen. Minns du hur resultatet blev? ;)

Hursomhelst var det väldigt roligt att se den trevliga stämningen på eventet. Alla var glada och lugna och tog sina utdragningar med jämnmod och ett leende.

Sköt om er!

*Förlåt för OT..*

Postad
I morgon gäller det!

Då ska det plockas fram storklonken och vinna i Örebro, sedan är det bara att fortsätta tomta sig i London och dra ut alla som försöker sig på nåt :)

Lycka till alla i Örebro

CYA there pepperpum, i'll be watching U ;), hoppas det bara blir vi två :?

Postad

Det vore ju intressant om hela turneringen bara blev en enda HU!

Tror iof att jag skulle loosa rätt fort då, inget bra på HU :oops:

Ska hålla koll på dig också, slowboy. Borde väl inte vara så svårt att se vem du är...killen som alltid autofoldar ;)

Postad

Hej igen!

Jag ställde den här frågan i en annan tråd, men fick inget svar. Jag undrar nämligen om jag kan anmäla mig och tävla även om jag inte pluggar på universitetet här i Örebro? Jag går en femårig teckenspråksutbildning som råkar vara tillknuten Fellingsbro Folkhögskola. Det är lite underligt eftersom jag får poäng för programmet. Hoppas verkligen att jag får vara med och att jag inte blir diskriminerad.

Postad
Det vore ju intressant om hela turneringen bara blev en enda HU!

Tror iof att jag skulle loosa rätt fort då, inget bra på HU :oops:

Ska hålla koll på dig också, slowboy. Borde väl inte vara så svårt att se vem du är...killen som alltid autofoldar ;)

HAHA autofolda kommer det inte bli av, alltså vete fan om jag ens hittar till conventum, har bott här i två månader typ ;)

Postad
Hej igen!

Jag ställde den här frågan i en annan tråd, men fick inget svar. Jag undrar nämligen om jag kan anmäla mig och tävla även om jag inte pluggar på universitetet här i Örebro? Jag går en femårig teckenspråksutbildning som råkar vara tillknuten Fellingsbro Folkhögskola. Det är lite underligt eftersom jag får poäng för programmet. Hoppas verkligen att jag får vara med och att jag inte blir diskriminerad.

Angående det där, så står det ju att går man universitet, folkhögskola eller komvux så får man spela, så du skall väl inte ha några problem :P

Postad

Tack så mycket!

Var lite orolig, det är helt sjukt egentligen att en sveriges dyraste civila utbildningar diskrimineras på många sätt. T.ex. vad gäller bostadskön här i Örebro, de tar bara in ansökningar från "riktiga" utbildningar! Jaja, då blir det ju lite klonkande av ändå :P

Slowboy: Conventum ligger mitt emot Krämaren, på det där lilla torget som finns där. Ses!

Postad
Tack så mycket!

Var lite orolig, det är helt sjukt egentligen att en sveriges dyraste civila utbildningar diskrimineras på många sätt. T.ex. vad gäller bostadskön här i Örebro, de tar bara in ansökningar från "riktiga" utbildningar! Jaja, då blir det ju lite klonkande av ändå :P

Slowboy: Conventum ligger mitt emot Krämaren, på det där lilla torget som finns där. Ses!

FY fan ja det verkar ju vara riktigt illa om det är så, ahh okej då tror jag att jag hittar, man bör la vara där 1 timme innan kanske va :P, även fast det bara blir HU.

Postad

Kan du inte vänta tills ungefär en halvtimme innan? Jag har räknat lite och kommit fram till att jag behöver ungefär 30 minuter för att rigga kortlekarna, sätta ut lite kameror och såna grejer :P

Skämt åsido, jag tänkte försöka vara där vid halv fem för at se hur många andra som kommer, skulle ju vara surt om man missar för att man är den 101:a som kommer.

Postad
Kan du inte vänta tills ungefär en halvtimme innan? Jag har räknat lite och kommit fram till att jag behöver ungefär 30 minuter för att rigga kortlekarna, sätta ut lite kameror och såna grejer :P

Skämt åsido, jag tänkte försöka vara där vid halv fem för at se hur många andra som kommer, skulle ju vara surt om man missar för att man är den 101:a som kommer.

hmm jo det kanske är bäst, jag vet ju knappt var det ligger heller så är la där halv 5 jag med, föressten ser du en vilsen pojk med brun hood-tröja så hjälp han tack ;)

*edit* kanske har en svart jacka på mej också ;)

Postad
Någon mer konkret information hur man anmäler sig till deltävlingen i Linköping eller ska man terrorisera personalen på spelplatsen under tisdagen?

det tänkte jag göra i alla fall! :-)