APC Postad 28 September , 2006 Rapport Share Postad 28 September , 2006 1. Har pf någon speciellt krav för $600-bonusen? 2. Var krävs för att få ut hela bonusen(gärna om det går att jämföra med raked hands)? 3. Är den realistisk att cleara på FL 2/4? 4. Hur är nivån på FL 2/4 på FTP? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 28 September , 2006 Rapport Share Postad 28 September , 2006 Såg precis att jag missat info länken i postningen, fixat. Se även http://www.fulltiltpoker.com/depositBonusDetails.php Enjoy! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juster Postad 29 September , 2006 Rapport Share Postad 29 September , 2006 Clearade den just. Tog ungefär 19 000 händer på NL50 plus 6000 händer på NL100 för mig (SH). Vet inte hur många som var raked men skulle gissa på runt 19-20 000. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 29 September , 2006 Rapport Share Postad 29 September , 2006 Jag skulle signa-up via pf's länk... allt fungerar normalt tills jag ska skriva in bonuskoden PSE600 - då går det INTE. Det fältet kommer jag inte åt. Markören vill inte fastna i den rutan! Hur gör jag nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Smool Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 Är det de här glasögonen http://fulltiltstore.com/storeindex.php?~other_items,OI-SG som bonusen gäller och någon som vet vilken t-shirt det är? Mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fuske Postad 2 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2006 Jag skulle signa-up via pf's länk... allt fungerar normalt tills jag ska skriva in bonuskoden PSE600 - då går det INTE. Det fältet kommer jag inte åt. Markören vill inte fastna i den rutan! Hur gör jag nu? Har samma problem Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2006 Jag skulle signa-up via pf's länk... allt fungerar normalt tills jag ska skriva in bonuskoden PSE600 - då går det INTE. Det fältet kommer jag inte åt. Markören vill inte fastna i den rutan! Hur gör jag nu? Har samma problem Om ni registrerar er för bonusen via klick på bannern behöver ni inte skriva in koden manuellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tina_ Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Hejsan! Jag undrar ifall man först kan sätta in 600$ och aktivera signupbonusen och sen sätta in 500$ och få oktobers månadsbonus liggandes i kö efter att man spelat in signup. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poque Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Är det möjligt att ta bonusen senare? reggat via logon. Har dock inga pengar att sätta in ännu på en månad eller så. 21 års gräns eller? vad tomtigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JGrande Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Clearade den just. Tog ungefär 19 000 händer på NL50 plus 6000 händer på NL100 för mig (SH). Vet inte hur många som var raked men skulle gissa på runt 19-20 000. Hur många dagar / timmar tog det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Clearade den just. Tog ungefär 19 000 händer på NL50 plus 6000 händer på NL100 för mig (SH). Vet inte hur många som var raked men skulle gissa på runt 19-20 000. Hur många dagar / timmar tog det? Ta bara 25000 händer och dela på antar händer du spelar per dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 10 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2006 Alltså missar jag nått eller är den här bonusen SJUKT bra för SnGs? Klipper in härifrån "For every dollar paid in tournament fees, you will receive 7 Full Tilt Points." " Each point is worth $.06, " Menar dom att en poäng är värde 6cent eller 60cent? (6cent antar jag nu när jag tittade lite noga ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tetris Postad 10 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2006 Alltså missar jag nått eller är den här bonusen SJUKT bra för SnGs? Klipper in härifrån "For every dollar paid in tournament fees, you will receive 7 Full Tilt Points." " Each point is worth $.06, " Menar dom att en poäng är värde 6cent eller 60cent? (6cent antar jag nu när jag tittade lite noga ) haha ja inte skulle dem ge en bonus som motsvarar 420% rakeback.. 42% motsvarar detta vilket jag anser är helt klart acceptabelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
krakov Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2006 Måste man vara 21 för att spela på fulltilt? Så jag som är 19 får fortsätta leta pokerrum, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Burran Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2006 Måste man vara 21 för att spela på fulltilt? Så jag som är 19 får fortsätta leta pokerrum, eller? Jag är 19 och lirar denna bonus nu. 21 gäller väl om man är från USA. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubble1 Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2006 Varför signar ni inte med ett RB erbjudanden? Känns som det är mer lönsamt än PF.nu erbjudande. Men vad vet jag, om man bara ska bonushora så spelar det ingen roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ski_punk Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2006 Måste man vara 21 för att spela på fulltilt? Så jag som är 19 får fortsätta leta pokerrum, eller? Jag är 19 och lirar denna bonus nu. 21 gäller väl om man är från USA. Kan man få nån klarhet i detta? Gäller 21 för alla? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2006 Måste man vara 21 för att spela på fulltilt? Så jag som är 19 får fortsätta leta pokerrum, eller? Jag är 19 och lirar denna bonus nu. 21 gäller väl om man är från USA. Kan man få nån klarhet i detta? Gäller 21 för alla? USA snubbar måste vara 21, du måstew vara 18.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2006 Min bror påstår att alla får rakeback på Full Tilt efter att man spelat ett visst antal rejkade händer. Stämmer det? Och i så fall, är det contributed eller non-contributed rakeback? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EL_FishkO Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2006 ingen aning om det stämmer, men det är iaf dealt hands på full tilt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mape Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2006 om man spelar full ring, 4 bord, där antalet givar är ca 50 i timmen, tar det då drygt tolv timmar att spela in denna bonus då på nl50? dvs ca 25000 händer...? sen ser jag en massa snack att signa upp via rake back, vet att man inte kan ta del av sådant här, men vart hittar man sådant då, omdet är mer lönsamt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
callleee Postad 21 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2006 om man spelar full ring, 4 bord, där antalet givar är ca 50 i timmen, tar det då drygt tolv timmar att spela in denna bonus då på nl50? dvs ca 25000 händer...? sen ser jag en massa snack att signa upp via rake back, vet att man inte kan ta del av sådant här, men vart hittar man sådant då, omdet är mer lönsamt? behöver nog mer 120 timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 21 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2006 om man spelar full ring, 4 bord, där antalet givar är ca 50 i timmen, tar det då drygt tolv timmar att spela in denna bonus då på nl50? dvs ca 25000 händer...? sen ser jag en massa snack att signa upp via rake back, vet att man inte kan ta del av sådant här, men vart hittar man sådant då, omdet är mer lönsamt? http://www.google.se är en bra sida om man undrar saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gräset Postad 21 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2006 om man spelar full ring, 4 bord, där antalet givar är ca 50 i timmen, tar det då drygt tolv timmar att spela in denna bonus då på nl50? dvs ca 25000 händer...? sen ser jag en massa snack att signa upp via rake back, vet att man inte kan ta del av sådant här, men vart hittar man sådant då, omdet är mer lönsamt? tror inte du skulle fixa atty raka 25000 händer om du spelade hu 4 bord i 12 timmar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jofre Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2006 Någon som vet vilken t-shirt det är? Hur stora i storlekarna är dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts