Gå till innehåll

Allt om pojkvänner


hobbq

Recommended Posts

Fanns ju en tråd om flickvänner så det är väl på sin plats att vi som föredrar pojkar får en egen tråd där vi kan ge andra män våra tips med deras pojkvänner.

 

Jag har ett litet problem nu där jag har dejtat en kille ett tag och förra helgen hetta det till men samtidigt fick jag se hans nakna rygg eller ska jag kalla det matta?! Vågar jag säga något?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Coolt, PF:s första homotråd.

 

Vet inte riktigt vad jag ska säga. Min erfarenhet är ju att det definitivt inte är så bra idé att säga något sånt till en tjej man inte träffat så länge. Som kille skulle jag nog däremot inte ta så illa upp om det var en sexgrej. Sånt är ju mest bara kul.

 

Raka varandra på könet går ju att göra så där lite lekfullt, men på ryggen är ju inte fullt så lätt med mindre än en full dominanssession. Säg att du tänder som fan på len hud eller något sånt så att det blir något positivt istället för "du duger inte som du är".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra tråd!

 

Självklart skall ni prata om det. Skulle direkt säga till tjejen om jag störde mig på något liknande. Om man sedan är överens om det hela är ju saken biff, bara att raka av håret. Har själv lite hår på ryggen som jag delvis på begäran brukar ta bort :)

 

Antar att du egentligen helst vill ha svar från likasinnade men jag postar ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag, en man med minst sagt hårig rygg och ett smärre problem med detta för att vaxaren tillskansar mig sån enorm smärta och mina armar inte når runt hela vägen liksom, har en del att säga här.

 

Så fort min flickvän blivit lite bekväm med mig så kunde vi prata om sånt här, behårig och liknande. Och då hon inte var helt och hållet pro-persisk matta så föreslog jag att hon skulle raka. Nu gör hon det, jag trivs bättre utan hår och alla är lyckliga.

 

Men hur mycket hår snackar vi då? Jag är bara 21, inte alla lika vildvuxen som min far liksom. Är ditt nya pök nåt slags grottroll? Var hittade du honom? Gå till vaxaren med honom, det lär honom om inte annat att veta hut och respektera dig.

 

Holla!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste bara tramsa av mig lite...

 

Be mamma raka ryggen.

 

Ska OP be sin mamma raka sin pojkväns rygg?

 

Eller så kan du kamma upp det på huvudet.

 

Ska OP kamma upp sin pojkväns hår på sitt huvud?

 

Farsan gjorde det i alla fall.

 

Så din farsa kammade upp din pojkväns hår på sitt huvud? :shock:

 

 

Avdelningen bizarra grooming-vanor...

 

;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så en liten update nu och samtidigt vill jag tacka för alla svar och be om ursäkt för att jag hängde ut nath i tråden så här.

 

Han är en så super go kille så jag bestämmde mig för att inte sätta så stort fokus vid den håriga ryggen och nu dan efter kan jag säga att en hårig rygg är bland de skönaste man kan gosa in sig i speciellt nu när vintern sakta börjar närma sig kan jag se oss ligga framför en brasa med min håriga best som värmer mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så länge man själv håller efter sin kropp tycker jag att det är självklart att man kan be sin partner göra det. Jag skulle def be min tjej raka sina intimare delar efter ett litet tag ihop eftersom jag tycker att det känns betydligt bättre så och jag själv gör det. Hade jag däremot inte själv rakat mig hade det kännts ganska illa att kräva det av tjejen (eller killen som väl den här tråden mer gäller). Sen får man väl säga det på ett fint sätt, men det är alltid mycket bättre att tidigt ställa vissa sånna krav och visa respekt för partnerns krav tillbaks än att gå och dra på det och irritera sig på det, då är det mycket svårare att ta upp det sen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste bara tramsa av mig lite...

 

Be mamma raka ryggen.

 

Ska OP be sin mamma raka sin pojkväns rygg?

 

Eller så kan du kamma upp det på huvudet.

 

Ska OP kamma upp sin pojkväns hår på sitt huvud?

 

Farsan gjorde det i alla fall.

 

Så din farsa kammade upp din pojkväns hår på sitt huvud? :shock:

 

 

Avdelningen bizarra grooming-vanor...

 

;)

 

HA HA HA :D tack för gapskrattet!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han är en så super go kille så jag bestämmde mig för att inte sätta så stort fokus vid den håriga ryggen och nu dan efter kan jag säga att en hårig rygg är bland de skönaste man kan gosa in sig i speciellt nu när vintern sakta börjar närma sig kan jag se oss ligga framför en brasa med min håriga best som värmer mig.

 

Är det här seriöst?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han är en så super go kille så jag bestämmde mig för att inte sätta så stort fokus vid den håriga ryggen och nu dan efter kan jag säga att en hårig rygg är bland de skönaste man kan gosa in sig i speciellt nu när vintern sakta börjar närma sig kan jag se oss ligga framför en brasa med min håriga best som värmer mig.

 

Hade varit jobbigt att göra slut pga att du var pälsallergiker.

 

Själv måste jag alltid bocka i "Pälsdjur tillåtet" när jag bokar tågbiljett.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...