jgadefelth Postad 28 September , 2006 Rapport Postad 28 September , 2006 Har läst en del trådar som nämner ABC-poker och hur bra den är, att man kommer ganska långt med den och så vidare. Är det någon som har lust och möjlighet att fröklara ABC-poker för mig utförligt tack hur man spelar och vilka starthänder och så allt mycket intreserad. skriv här nere eller send ett PM. Tack på förhand John Citera
dlinder Postad 28 September , 2006 Rapport Postad 28 September , 2006 ABC-poker är ett uttryck för standardpoker. Det är alltså ingen speciell spelstil. Citera
jgadefelth Postad 28 September , 2006 Författare Rapport Postad 28 September , 2006 Har du möjlighet att utvekla standard poker som sagt jag är en nybörjare M v h Citera
Klyka Postad 28 September , 2006 Rapport Postad 28 September , 2006 Oj, den frågan är alldeles för stor för att få ett svar. I stora drag hittar du svaret i nån nybörjarbok. Tänkte du spela Texas FL så rekommenderas Texas Hold'em av David Sklansky. Citera
jgadefelth Postad 28 September , 2006 Författare Rapport Postad 28 September , 2006 kom igen nu säg vad det inte är om det rä lättare sysslar lite med NL Citera
jojje2k Postad 28 September , 2006 Rapport Postad 28 September , 2006 Du spelar bara bra kort inga bluffar. Citera