william Postad 1 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 1 Oktober , 2006 Uppdatering: Dagresultat Nivå : $6 Antal: 83 ROI: 6% ITM: 36% $ WON: 33 TOTALT Antal: 203 ROI: 17% ITM: 38% $ WON: 301 MTT : $7 Bankrulle: $1142 Oktober Mål: $142 Citera
william Postad 2 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 2 Oktober , 2006 Har spelat en hel del idag eftersom min snygga flickvän siter och har Jurist Pm att skriva. Avslutade det hela med en vinst på $16. Så det var fint. Går väldigt bra nu trots att det tidigare ikväll var väldigt torrt och jag backade en del för att sedan plussa lite. Fick en mindre rush nu på slutet, så allt ordnade sig och man plussade över 100 dollar även idag. Tyvärr lockar interpoker bonusen lite. Men jag vet inte om jag vågar spela Fl. Skulle man spela bort 200 så är det ju inte kul:) Skall nog inte spela mer nu idag. men däremot skall vi uppdatera lite! Citera
william Postad 2 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 2 Oktober , 2006 Uppdatering: Dagresultat Nivå : $6 Antal: 85 ROI: 18% ITM: 37% $ WON: 105 TOTALT Antal: 205 ROI: 21% ITM: 39% $ WON: 373 MTT : $17 Bankrulle: $1203 Oktober Mål: $203 Citera
DaPine87 Postad 2 Oktober , 2006 Rapport Postad 2 Oktober , 2006 Skit i fixed liret, det är djävulens påfund, SnG = da shit! Citera
william Postad 2 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 2 Oktober , 2006 Variansen slår mig i ansiktet , a downswing is coming my way! Citera
william Postad 2 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 2 Oktober , 2006 79 Sngs spelade idag, och ibland går det bara inte! Så här har det sett ut hela dagen: Och så här ser det då ut totalt sett, snacka om en break even period: Citera
william Postad 2 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 2 Oktober , 2006 Gick upp och ner idag. Kör 2 st $16 som avslutning nu. Då jag betalat in mig på dem har jag backat ca $80 idag. Vinner jag dem båda e jag på plus.. Så enkelt är det. bankrulle nu: 1100 ca.. Citera
william Postad 4 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 4 Oktober , 2006 Uppdaterar efter jobbet idag Men jag tiltade för första ggn igår. Lirade lite 6 or, men fick inget direkt profit. Sen testade jag lite $16. Gick sämre. Så jag tiltade iväg lite mer på FL 2/4, suck. Bankrulle nu: 867 dollar! Citera
william Postad 4 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 4 Oktober , 2006 Sitter på jobbet och har en sådan där eftertänkare från kvällen innan. Fan vad man blir arg på sig själv då man frågår sin plan och tiltar. Hade jag inte gett mig in på 2/4 så hade jag inte haft 867 dollar idag. Då hade jag nog mycket troligare haft 1000 dollar iaf. Neråt, det hade jag gått. Eftersom jag spelade 10st $16 med 8 OTM. Men det ingår ju i mina bankrullekrav så det hade varit lugnt. Det tråkiga är då man slaskar bort pengarna. Men nu får jag ta och skärpa mig sedan idag när jag kommer hem. För det skall inte vara omöjligt att man plussar idag eftersom man nu gått minus i 2 dagar. Detta hör ju iofs förstört min fina roi statistik. Dock inte ITM eftersom den ligger på 39% fortfarande. De senaste 2 dagarna har dock varit lite frustrerande eftersom jag inte haft någon tur i avgörande situationer. Och har jag hamnat heads up så blir det 2.a platser istället för att rada upp 1.a platser som i förrgår. Men en sådan dag hoppas jag återvänder idag! Nu skall jag gå och dränka mina sorger i arbete. Fick erbjudande om fast tjänst. Men funderar på att tacka nej. Eller ställa krav på 75% ist för 100. För jag vill verkligen ha tid över. Mest eftersom jag skall börja träna igen. Men även eftersom jag vill ha möjlighet att försöka med SNG spelet på seriös nivå. Jag är väldigt intresserad av att testa spela på ett större nätvärk mot bananer nu. Eftersom raken kostar en hel del. Iofs är shoppen bra på pokerstars... Men vem vill ha kläder med deras logo på? Iofs kan man spara ihop till teknisk utrustning. Men då är väl en LCD tv mest intressant. Men ujj vad mycket poäng man måste ha då. Kanske skall jag skapa ett nytt mål med pokern. DET SKA JAG! Målet blir:Kommer i nästa inlägg nära dig! Citera
william Postad 4 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 4 Oktober , 2006 MÅL FÖR OKTOBER: BANKRULLE $1000 Resultat: $867/$1000 = $133 STÖRRE MÅL: Sitter och kollar på VIP shopen. Skulle vilja ha en ny TV eller en ny skärm så att jag kan mtta lättare. Den härligaste tv apparaten kräver ju Platinum, och jag känner att det är för högt satt mål just nu. Vi riktar därför in oss på Goldstargruppen. Men vad skall man där välja? 59,000 FPPs Sharp 26" LCD TV Får det bli! TV MÅL: FBB 3000/59000 När skall då detta mål vara klart? Säg att vi sätter ett mål på 300 FBBs per dag så skall det ge 9000 fpps per månad. Då skall det ta 9 månader. Men jag skall räkna på detta under dagen då jag arbetar. För nog måste jag kunna få en ny tv innan 07? Det får bli det nya målet, ny tv från vip shoppen innan den 1:a jan 2007. Återkommer med mer räkenskap! Citera
william Postad 4 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 4 Oktober , 2006 Räkenskaper Om jag spelar 9 sngs / set skulle detta : 2.5FPP x 9 = 22.5FPPS / SET. På Silvernivån: 22.5 x 50% = 33.75 fpps / set På Guld: 22.5 x 100% = 45 fpps/set Innebörd: Dagsmål: 5 set ( 40min/set x 5 = 3.3H ) = 45sngs Fpps: 168 fpps / dag Då jag blir Guldmedlem skulle detta innebära : 224fpps / dag Detta skulle innebära att jag har en ny tv i Juni. Men jag hatar att vänta! Därför får vi ta och fixa detta. Hur vet jag inte just nu, men jag skall komma på det! Citera
SouthEast Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Postad 4 Oktober , 2006 Ta jobbet, allt annat är vansinne. Är ju inte så att du har en bankrulle som du kan försörja dig på. När du fått ihop lite sparkapital, så kan du ju försöka gå ner i tid. Citera
william Postad 4 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 4 Oktober , 2006 Nja, Är inte ute efter att leva på pokern:) Har aldrig varit min förutsättning. Mitt enda mål just nu är att komma på vad jag skulle vilja arbeta med i mitt liv. Så jag kan studera. Är utbildad ordningsvakt, läst 1 år på socionom utbildningen samt pluggat 3 år datasystemvetare. Men jag vet absolut inte varför jag in på varje utbildning inser att jag inte vill jobba i framtiden med det. På jobbet jag arbetar har jag en bra pos och får jobba jämt. Så jag är inte beroende av ett arbete. Jag tycker inte om att ha folk som bestämmer över mig!! Citera
william Postad 4 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 4 Oktober , 2006 Nåråt 60-80 idag med. Går ner i nivå om jag kommer till 700 i rulle. Sjuk oflyt nu! Citera
DaPine87 Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Postad 4 Oktober , 2006 Räkenskaper Om jag spelar 9 sngs / set skulle detta : 2.5FPP x 9 = 22.5FPPS / SET. På Silvernivån: 22.5 x 50% = 33.75 fpps / set På Guld: 22.5 x 100% = 45 fpps/set Innebörd: Dagsmål: 5 set ( 40min/set x 5 = 3.3H ) = 45sngs Fpps: 168 fpps / dag Då jag blir Guldmedlem skulle detta innebära : 224fpps / dag Detta skulle innebära att jag har en ny tv i Juni. Men jag hatar att vänta! Därför får vi ta och fixa detta. Hur vet jag inte just nu, men jag skall komma på det! I januari så kommer du ändå lira 60$ och då går det snabbt som fan med FPPs Citera
william Postad 5 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 5 Oktober , 2006 Mina kort måste vända till min fördel om det skall lyckas:) Slutade på typ 810-820 igår. Hoppas man får en rush nu snart! Citera
william Postad 5 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 5 Oktober , 2006 Uppdatering: Hittils idag så har det varit det gamla vanliga spelet tycker jag. Plussar ganska stadigt och jag hoppas det fortsätter några dagar framåt nu! Dagresultat Nivå : $6 Antal: 36 ROI: 59% ITM: 47% $ WON: 139 TOTALT Antal: 447 ROI: 7.1% ITM: 36% $ WON: 248 MTT : $7 Bankrulle: $954 Oktober Mål: $66 Citera
william Postad 6 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 6 Oktober , 2006 Hmmmmm. Jag undrar om det är någon större mening att ha en dagbok längre. Känns som det är väldigt många och fler kommer ständigt. Nu bidrar ju iofs jag, dappe och con med de flesta kanske;) Men det blir allt svårare att få gensvar etc eftersom det är så många att välja bland.. Får se hur man ska göra. Citera
DaPine87 Postad 6 Oktober , 2006 Rapport Postad 6 Oktober , 2006 Är lite synd att dem inte kan skapa underkategorier och dela upp i SnGs, MTTs, NL CG och fixed typ och sen kanske dela upp där efter micro,low och high eller nått.. Citera
william Postad 6 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 6 Oktober , 2006 mmm... Det var faktiskt ett bra förslag. Och enda sättet att få det här att fungera. Citera
william Postad 9 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 9 Oktober , 2006 Har blivit lite cashouts från rullen pga olika saker. Men den skall inte vara för drabbad eftersom jag plussar på FL vid interpoker just nu. 50% bonus avklarad där och är ca 120 plus. Får ta och redovisa rullen bättre senare idag. Citera
Cyntax Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Postad 9 Oktober , 2006 Nivå : $6 Spelar du verkligen sng med $6 buy-in? Citera
william Postad 9 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 9 Oktober , 2006 Gick bra på interpoker. IN: 200 UT: 503 SPEL: 203 BONUS 100 Uttag Oktober: Party pengar: $30 Mat Pengar: $70 Lån till kompis: $86 Totala utgifter: $186 Bankrulle Neteller: 75 Interpoker: 503 Pokerstars: 334 Banken: 100 ( Skall in igen ) TOTALT: $1102 Citera
william Postad 9 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 9 Oktober , 2006 Nivå : $6 Spelar du verkligen sng med $6 buy-in? Japp, jag kör det fortfarande:) Tycker du jag ska öka lite:) Citera
william Postad 10 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 10 Oktober , 2006 Kommer nu spela lite FL blandat med SNGs. Detta eftersom jag känner att det är bäst för mig. Tror att variation is the shit för mig. Annars lessnar jag! Citera
Recommended Posts