Gå till innehåll

Problem med bonus vid insättning m. moneybookers?


morberg

Recommended Posts

De senaste tre-fyra gångerna jag har gjort en insättning för att få en bonus har det varit precis likadant och nu börjar jag tröttna lite:

 

1. Jag gör insättningen och anger bonuskoden.

2. Ingenting händer.

3. Jag mailar supporten och säger att jag har gjort en insättning för bonus och väntar.

4. Väntar lite till och spelar några händer (som därmed inte kommer att räknas av mot bonusen)

5. De ger mig bonusen, men jag måste börja om från noll med antal spelade händer.

 

Skulle vara kanon om ni kunde fixa buggen så att bonusinsättningen registreras så fort jag gjort den utan att jag ska behöva kontakta support varje gång.

 

Särskilt irriterande denna gången då det är en 10x-bonus på 6 dagar, så det är lite snålt om tid för mig som inte spelar så mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett dygn efter min insättning blev bonusen registrerad. Nu undrar jag: kommer jag att få de händer jag spelade efter insättningen (men innan bonusen blev registrerad) att räknas av, eller blir jag kompenserad på annat sätt?

 

Nej, och ingen kompensation.

Man ska helt enkelt sega tills bonusen dyker upp, sen börja spela.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...