Gå till innehåll

Vilken turnering skall jag välja?


Jayel

Recommended Posts

Efter vunnen sattelit ligger valet hos mig, EPT Dublin, Köpenhamn eller Deuville.

 

Så därför tänkte jag lyssna runt lite och höra ifall någon har rekomendationer.

Skall ta med familjen så de får roa sig lite oxå. Är det nån här som spelat alla tre turrar, och hunnit se något av städerna? vilken e isf bäst för shopping o.a nöjen?

 

Valet ligger egentligen mellan Dublin o Deuville, men lyckas ni övetala mig om Köpenhamn så OK!

 

Tacksam för all hjälp!

 

//J

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köpenhamn ska du inte alls ta. Absolut svårats startfält av alla EPT-städerna, och inte så jävla kul att vara där i januari...

 

Deauville är helt klart jättenajs, i stället för kallt Sverige så hamnar du i temperaat klimat i en fransk turistort. Dock är det en sommarturistort, dvs staden sover rejält på icke prime time.

 

Pokermässigt är dock Deauville överlägset bäst, fransmänenn utgör 30% av startfältet och inte en fransmann var i topp 36 förra året. Bra värde.

 

Deauville är också krångligt att ta sig till, flyg till Paris och därifrån tåg - något att tänka på om famlijen ska med.

 

Dublin är jävligt najs. Observera att förra årets skräckspelställe är bytt, nu spelar man på flygplatshotellet.

 

Jag skulle ta Dublin - storstad så frugan kan shoppa, och enkelt att ta sig till. Sist hyrde jag en bil och körde runt på landsbygden, det var trevligt som fan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dessutom är Dublin snart, medan köpenhamn/Deauvill är senare - man vill väl gejma NU och inte då? Du kanske hinner klonka en satellit till...

 

:D

 

Djävligt sant! Dublin var det som låg närmast tillhands för vår del oxå. Sen faller juh Deuville pladask när familjen består av flickvän samt en son på 2 månader. Känns som flyg några timmar räcker....

 

Well, Dublin it is!

 

Tack så mycket!

 

//J

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...