norrman82 Postad 27 September , 2006 Rapport Postad 27 September , 2006 Jo, jag vet om bonuswhores.com Problemet är att jag inte fattar riktigt hur dem menar, samt at jag önskar feedback från dem som spelat / spelar. Pokerstars har ju en jysst bonus att cleara med SNG , samt det faktum att det finns folk där 24H per dygn. Finns det andra ställen som har mycket folk så det är action dygnet runt och där man kan cleara bonusar med sng? Har hört om full tilt, men hur mycket action är det där, hur många bord kan man spela per timme? Citera
hang_10 Postad 27 September , 2006 Rapport Postad 27 September , 2006 Vad har pokerstars för bonuserbjudande? ÄR det bara för nya kunder eller även om man redan är reggad? Spelar på FullTilt nu, lite glest med folk måste jag säga ($10-1) men säkert mer fart på turbosarna. Men bonusen e rätt bra, utbetalning för varje $20 verkar det som så man behöver inte stressa. Tänkte också försöka cleara bonusen på Eurobet, men gillade inte alls sidan så försökte casha ut, fick då mails tillbaka där det stod att jag signat upp för nån sportsbonus (görs väl typ automatiskt när man reggar sig för den andra bonusen eller nåt) och att jag var tvugnen att omsätta mina insatta $250 fem gånger på SPORTsbetting för att kunna casha ut. Blev rätt skraj och mailade supporten, som förövrigt både var trevlig och snabb och de tog bort mig från bonusen. Citera
norrman82 Postad 27 September , 2006 Författare Rapport Postad 27 September , 2006 Pokerstars har både signup och reloads ibland. Tog både och nu i spetember. reloadsen clearar man snabbare än signuppen , så det är ju positivt i längden. Nu satte jag inte in så mycket pengar, så jag fick 50 dollar i signup och 57 i reload. Men det var inte många turneringar man behövde spela. Clearade den första på 1 dag. Iofs spelar jag 4-8 bord och flera timmar om dagen. Citera
moffeS Postad 27 September , 2006 Rapport Postad 27 September , 2006 Hollywoodpokers 5x $200, den 100% rakeback, och den går att cleara med sngs, alla ongame bonusar går att cleara med sngs! Citera
rosjon Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Postad 1 Oktober , 2006 Bodog är bra eftersom det är 100% tillbaka på avgifterna+ att du alltid får bonus. Sätt in 200 få 20 i bonus, spela 10 sng 22dollars, ta ut pengarna och börja om igen. Bra trafik på 10 dollars, lite sämre på 22, man får vänta ett par minuter ibland. Max 3 bord samtidigt. Citera
martenmania Postad 2 Oktober , 2006 Rapport Postad 2 Oktober , 2006 De flesta bonusar går att cleara på SnG. Om du kollar noga på BW så kan du för varje sida hitta: Percentage of tournament rake refunded when clearing the bonus: Är denna siffra över 40% är det en ok turneringsbonus enligt min mening. Citera
Recommended Posts