Avsaknad Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 Avsaknad = RailAvsaknad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 Avsaknad = RailAvsaknad Jag ska bara heja på dig inte de andra railavskummen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
arsenalrulez Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 Annars finns en lista med allas nick på startsidan. Scrolla ner en bit och kolla åt höger Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Magnum Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 Vad är det för sida ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Avsaknad Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 Avsaknad = RailAvsaknad Jag ska bara heja på dig inte de andra railavskummen ty ty Skulle precis sätta mig o blogga men tyvär buggar sidan lite för mig i IE, får återkomma senare.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Surfludde Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 förstår inte riktigt var de vill tt vi ska skriva medans vi spelar. Är det bara i bloggform blir det inte så mycket roliga påhejningar precis. Har inte fått klart för mig hur chat-funktionen fungerar heller, men där borde man ju kunna skriva till varann när man spelar Lycka till ikväll allihop. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Santa_Bege Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 På Full Tilt Poker: arsenalrulez benknackan Cyntax = Cyntax emilio_barzini Jennez parre Robster80 = R0b5ter Surfludde ziddax = Ziddax På Party Poker: aglo = Grindarn Avsaknad Caines = caines DaPine87 = HUMan1234 gdaily Hakflem = Hakflem Kidder = Dalajar Nusseman Santa_Bege = Voldemort Waggho = Dorkas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 Annars finns en lista med allas nick på startsidan. Scrolla ner en bit och kolla åt höger Sant! Men den är ändå inte komplett. FullTilt = tiltskuja * arsenalrulez = arsenalrulez * benknackan = benknackan * Cyntax = Cyntax * emilio_barzini = emilio_bar * Jennez = Jennez * parre = ?? Robster80 = R0b5ter * Surfludde = imthepilot * ziddax = Ziddax * Party Poker aglo = Grindarn * Avsaknad = RailAvsaknad * Caines = caines1 * DaPine87 = HUMan1234 * gdaily = gamersdaily * Hakflem = Hakflem * Kidder = Dalajar * Nusseman = Sam_Nunes * Santa_Bege = V0ldem0rt * Waggho = Dorkas * * = Dom jag hittade som anmälda kl 18.00. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 Ja skuja = streckmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-_- Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 tiltskuja ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Avsaknad Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 Men vad har Parre för nick på FTP då? Ringde Parre nyss, hans dator har kraschat så han sitter o leker reparatör. Han har inget konto på FTP, får se om han får igång burken i tid eller om han kommer spela hos ngn annan Sedan ville han hälsa att livet är riggat och att han varit nykter hela helgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blomm123 Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 Shit asså verkar ju kanon det här!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Santa_Bege Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 Förtydligande gällande kontonamn för mig: Party Account: V0ldem0rt Railbird: Voldemort Kan tillägga att jag haft en cp-dag med registrering och sådant men verkar vara med på banan nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 Shit asså verkar ju kanon det här!!Stalker!!! (pöjken förföljer mig överallt ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_barzini Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 Bara jag som inte kan skicka mess på sidan? Och det är kasst att man inte kan svara på ett mess direkt ifrån inboxen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ziddax Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 Bara jag som inte kan skicka mess på sidan?Och det är kasst att man inte kan svara på ett mess direkt ifrån inboxen. jag kan bara skicka mess till de som jag har på min vännerlista. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 Men vad har Parre för nick på FTP då? Ringde Parre nyss, hans dator har kraschat så han sitter o leker reparatör. Han har inget konto på FTP, får se om han får igång burken i tid eller om han kommer spela hos ngn annan Sedan ville han hälsa att livet är riggat och att han varit nykter hela helgen. Kan inte du göra ett konto till han, så att allt är klart ifall han får igång burken i tid? (listan på vilka som spelar är uppdaterad. 16/20 är anmälda.) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Avsaknad Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 Kan inte du göra ett konto till han, så att allt är klart ifall han får igång burken i tid? (listan på vilka som spelar är uppdaterad. 16/20 är anmälda.) Han kommer inte få igång den idag så det känns inte som det är ngn mening med det...han skulle skapa ett konto på klubben igår men dom hade inte Full Tilt på sina datorer uppenbarligen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Santa_Bege Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 Rätt mycket som behöver fixas för att det skall bli lyckat med deras site. 1. Firefox verkar de inte alls gilla, vilket är skumt värre, så nedan fel är för IE för den funkar "hyggligt". 1.1 IE hänger sig titt som tätt. 1.2 Vid request of new friend - tar upp hela fönstret, dvs inget "popup" som de andra gör. Backa och du måste börja om. (Tipset är att lägga till Railbird.com som Favorit/bokmärke. Inloggningen försvinner inte). 1.3 Acceptera en vän borde rimligen också kunna skicka en request samtidigt, och när jag skickar en request auto-reply yes om vännen frågar... Väldigt tungrott är min uppfattning hittils. Chatten funkar hyggligt. Dock är det flash och min 3G-koppling kanske är lite för slö för detta. Hur är responsen från er bredbandsägare? Edit: skrev till lite mer tjöt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 Här kan du Sante_bege (och andra skriva) fortsätta skriva upp buggar som ni hittar: http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=34627 MVH //KF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 Mitt nick pa Full Tilt ar Jennez och jag ar anmald. Railbirdssidan buggar fett men jag har hunnit uppdatera mitt konto ngt sa nar... Ska forsoka luska ut chatfunktionen ocksa... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 Nusseman (Sam_Nunes) ute först som 4922'a Vafan hände? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 Nusseman (Sam_Nunes) ute först som 4922'a Vafan hände? Han hittade väl hålstegdraget och synade sig allin på turn..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 Nusseman (Sam_Nunes) ute först som 4922'a Vafan hände? Han hittade väl hålstegdraget och synade sig allin på turn..... KK mot AQs all-in pre. Gissa river och gissa om AQ ställde eller synade... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 Nusseman (Sam_Nunes) ute först som 4922'a Vafan hände? Han hittade väl hålstegdraget och synade sig allin på turn..... KK mot AQs all-in pre. Gissa river och gissa om AQ ställde eller synade... Tråkigt.gdaily ute som 4617'a också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts