william Postad 2 Oktober , 2006 Rapport Postad 2 Oktober , 2006 Den här dagen är sepe på stars på all nivåer! Det e fan helsjukt! Men jag knullar dem HU. Kommer jag till ITM så är det 75% säkert att jag vinner! Men fock spelet innan itm idag!
DaPine87 Postad 2 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 2 Oktober , 2006 Den här dagen är sepe på stars på all nivåer! Det e fan helsjukt! Men jag knullar dem HU. Kommer jag till ITM så är det 75% säkert att jag vinner! Men fock spelet innan itm idag! mm, är lite småsjukt faktiskt Tur att du vinner dina HU allafall, det gör inte jag
DaPine87 Postad 2 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 2 Oktober , 2006 Dags - sammanfattningarna kommer jag att sno från min blog på railbirds.com så därför kommer den va i Engelska, hoppas det är okej trots att jag ofta inte kan utrycka mig fullt ut i det språket ------------------------------------------------------------------------------- Today was a terrible pokerday... Had lots of unluck and would with normal luck be up a couple of hundred $$$, but thats poker, somedays you running good and some days you running bad, that is how it is and I have to accept that. I think I played well and often got in the money with the best hand so I cant complain over my play. 2/10 #Tourneys: 32 ROI: -11.9% ITM: 37.5% Total $: -156.5$ Hours: 2.8 Total: #Tourneys: 71 ROI: 4% ITM: 42.3% Total $: +117$ Hours: 5.7 The ROI is very bad, but that not so strange after my unluck, the ITM % is very good, but why the ROI is low and the ITM is high is because I have way to many third placec, but Im sure that I will fix that in the coming weeks.. I have way to many bubble placec to, 15.5%. But whats Im most dissapointed with is that I have only played 5.7 hours under these 2 days, it have to be at least 8 hours.
DaPine87 Postad 2 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 2 Oktober , 2006 Unluck hehe, finns det inget som heter så? Less of luck? Ne men ärligt talat får ni gärna säga till om jag stavat nått helt fel eller om nått är helt ur sitt sammanahang, vill bli bättre på engelska..
DaPine87 Postad 3 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 3 Oktober , 2006 bad luck helt enkelt tack, tyckte unluck lät konstigt, men hitta inte riktigt ordet
eyedol Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Postad 3 Oktober , 2006 Unlucky funkar ju dock men inte i den meningen.
DaPine87 Postad 3 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 3 Oktober , 2006 Funderar på om jag bara ska lira 60$ imorn och bara 4-6 bord, kan va intressant och se om jag tjänner att jag spelar mycket bättre då... Har funderat lite på hur många bord som är optimalt att spela med avsende på $/hr.... Självklart är det ju väldigt individuellt, men om man generaliserar det, nånstans för varje person måste ju antalet bord och ROI mötas..
william Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Postad 3 Oktober , 2006 jag ska nog köra 4-6 idag tills turen vänder iaf
ziddax Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Postad 3 Oktober , 2006 jag tappade 14 eller 15 inköp igår innan det vände. Jobbade ifatt till even sen. Och igår satt verkligen ingenting för mig på stars. Fick vänta tills jag hade uppenbara lägen att sno för att komma nånstans över huvudtaget.
william Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Postad 3 Oktober , 2006 Ingenting fungerar kanske eftersom vi alla från pokerforum spelar mot varandra
DaPine87 Postad 7 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 7 Oktober , 2006 men herregud! ALDRIG MER FIXED PÅ PRIMA!!!!!!! CP riggat och CP ÄCKLIG KLIENT VID FIXED LIR!!!
Mogge13 Postad 7 Oktober , 2006 Rapport Postad 7 Oktober , 2006 FL är o har alltid varit riggat! =) ord!
DaPine87 Postad 7 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 7 Oktober , 2006 FL är o har alltid varit riggat! =) fan sant, men kan man inte få medrigg nångång?
william Postad 7 Oktober , 2006 Rapport Postad 7 Oktober , 2006 hade inte du kommit på hur man spelade fl sa du ju i chatten!!! Jag ska iaf lira lite fl i morgon! Skall plocka hem 2x interpoker
DaPine87 Postad 7 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 7 Oktober , 2006 hade inte du kommit på hur man spelade fl sa du ju i chatten!!! Jag ska iaf lira lite fl i morgon! Skall plocka hem 2x interpoker jo hur man lirar har jag kommit på, men hur man undviker 14 st 5 outare på rivern vet jag ej
DaPine87 Postad 9 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 9 Oktober , 2006 Startar upp dagboken på test under veckan. Jag och Dustinz har ju en rejked hands tävling denna veckan så måste ha nånstans att redovisa Kommer att lira 4 st NL200 med 10-20B inköp och 2 st NL100 FR med halvinköp. Start BR: 3000$
emilio_15 Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Postad 9 Oktober , 2006 Och där kom den första dubbelposten på PF
minucci Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Postad 9 Oktober , 2006 Startar upp dagboken på test under veckan. Jag och Dustinz har ju en rejked hands tävling denna veckan så måste ha nånstans att redovisa Kommer att lira 4 st NL200 med 10-20B inköp och 2 st NL100 FR med halvinköp. Start BR: 3000$ Aaah så det var seriös shortstackpoker du kör. Varför lämna du mitt bord? Var ju kul med lite pf sällskap!
DaPine87 Postad 9 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 9 Oktober , 2006 Startar upp dagboken på test under veckan. Jag och Dustinz har ju en rejked hands tävling denna veckan så måste ha nånstans att redovisa Kommer att lira 4 st NL200 med 10-20B inköp och 2 st NL100 FR med halvinköp. Start BR: 3000$ Aaah så det var seriös shortstackpoker du kör. Varför lämna du mitt bord? Var ju kul med lite pf sällskap! hehe, hade spelat nån timma så orka inte mer Kommer ihåg att du gjorde nån bluff mot mig Däremot så dubbla aldrig du upp mig eller jag losade hela stacken till dig va?
Recommended Posts