Kape Postad 25 September , 2006 Rapport Postad 25 September , 2006 Är det någon som hört något mer om när Small Stakes No Limit Hold ’em: Winning Big With Expert Play by Matt Flynn, Sunny Mehta, and Ed Miller kan tänkas komma ut? Februari 2007 verkar det ju som men jag vill ha den NU. SSH var ju bra men jag orkar inte nöta FL längre så nu vill jag läsa på lite i SSNLH (eller vad den nu förkortas till). Jag hittade i alla fall detta: SSNLH på 2+2 Citera
Kape Postad 19 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 19 Januari , 2007 Bumpar mig själv lite fult men är det ingen som vet något om den här titeln? Edit: Google är din vän om man använder den rätt... Jag hittade detta på www.pokernews.com och svara så på delar av min egna fråga. "My new book is tentatively called Small Stakes No Limit Hold 'em. My co-writers are Matt Flynn and Sunny Mehta. I get third billing and some people know the other writers from their posts at the Two Plus Two forums. The text is example driven and very much the no limit counterpart to my first book. What it does is to teach people how to play in everyday tough situations that they find in the real world. It should be coming out in March of 2007. We're just about done with the first volume (there will be two). Everything should be finalized in the next month. I honestly think that our new book is going to totally blow people's minds. There are a couple of key ideas which will transform the game." Jag är i alla fall klart nyfiken på boken och skaffar nog den snarast möjligt... Citera
Myssion Postad 19 Januari , 2007 Rapport Postad 19 Januari , 2007 Den verkar vettig. Men satsa på denna istället: Citera
Kape Postad 19 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 19 Januari , 2007 Hmmm, din bild syns inte... Citera
benemerson Postad 19 Januari , 2007 Rapport Postad 19 Januari , 2007 det blir ingen small stakes bok, titeln är ändrad till "professional no limit holdem", och ska förutom ss-strategier även innehålla nyttigheter för högre limits. första delen beräknas komma ut i mars. Citera
Myssion Postad 19 Januari , 2007 Rapport Postad 19 Januari , 2007 Hmmm, din bild syns inte... Skumt... Gå hit: http://www.bdids.com/images/PSAPbackb.jpg Kan ha ngt att göra med dina inställningar i kontrollpanelen, eller du ser andra bilder i inlägg? Citera
Kape Postad 19 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 19 Januari , 2007 Skumt... Gå hit: http://www.bdids.com/images/PSAPbackb.jpg Kan ha ngt att göra med dina inställningar i kontrollpanelen, eller du ser andra bilder i inlägg? Länken fungerar inte heller... Citera
Henkeman Postad 19 Januari , 2007 Rapport Postad 19 Januari , 2007 Skumt... Gå hit: http://www.bdids.com/images/PSAPbackb.jpg Kan ha ngt att göra med dina inställningar i kontrollpanelen, eller du ser andra bilder i inlägg? You done wrong son! Ser inte heller bilden och länken fungerar inte för mig... Citera
Myssion Postad 19 Januari , 2007 Rapport Postad 19 Januari , 2007 Men wtf... Syntes här förut och länken funkade förut, nu varken funkar bilden eller länken... w/e, nu då ffs: Citera
b0bb4n Postad 28 Mars , 2007 Rapport Postad 28 Mars , 2007 Nån som vet när den här boken kommer? Citera
lingonsnaps Postad 28 Mars , 2007 Rapport Postad 28 Mars , 2007 Verkar vara en intressant bok, hoppas den kommer snart. Citera
Kape Postad 24 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 24 Maj , 2007 Nån som vet när den här boken kommer? Jag har i alla fall inte lyckats hitta nått nytt kring när den släpps... Citera
crillux Postad 24 Maj , 2007 Rapport Postad 24 Maj , 2007 Men wtf... Syntes här förut och länken funkade förut, nu varken funkar bilden eller länken... w/e, nu då ffs: Var beställer man? Låter ju som en höjdare... Kapitel 4 vore något för mig då jag floppar set alldeles för sällan. Citera
Warcow Postad 28 Maj , 2007 Rapport Postad 28 Maj , 2007 Kapitel 8 kan jag hoppa över då jag redan praktiserar det fullt ut! Citera
Recommended Posts