draft Postad 1 Juni , 2007 Rapport Postad 1 Juni , 2007 I see. Blir att joina nu Kul grej det där på FT b.t.w! Citera
b0bb4n Postad 1 Juni , 2007 Rapport Postad 1 Juni , 2007 I see. Blir att joina nu Kul grej det där på FT b.t.w! Såg nu att det är runt 10-15 i waiting list utan att nåt proffs sitter vid borden. Rätt kul att spela mot bra spelare på så låg stake. Citera
draft Postad 1 Juni , 2007 Rapport Postad 1 Juni , 2007 Såg nu att det är runt 10-15 i waiting list utan att nåt proffs sitter vid borden. Rätt kul att spela mot bra spelare på så låg stake. Hehe, oj! Chris Ferguson harvar väl lite där nere ibland med har jag hört o läst. Iaf, medlem på cardrunners nu, time to start download! Citera
edsf Postad 1 Juni , 2007 Rapport Postad 1 Juni , 2007 bt-stinger885? Jag spyr på honom, usch. Men ni verkar ju tycka att han är bra. ActionJeff, brugby och grön plast är dock dom enda jag kan se, dom är fina. Ja speciellt AJ Citera
ebisumaru Postad 1 Juni , 2007 Rapport Postad 1 Juni , 2007 bt-stinger885? Jag spyr på honom, usch. Men ni verkar ju tycka att han är bra. ActionJeff, brugby och grön plast är dock dom enda jag kan se, dom är fina. Ja speciellt AJ BT= Brian Townsend= sbrugby Citera
Myssion Postad 1 Juni , 2007 Rapport Postad 1 Juni , 2007 mw är helt ok också. SnG-filmerna är bajs, helt sjukt att en kille som lirar $225+ kan sitta på bubblan och pusha in i tjippin med kommentaren "vi spelar för förstaplatsen". AJ är jättebra tycker jag, men vill man ha turrerullar så är nog PxF bättre som helhet. Citera
Gäst Postad 1 Juni , 2007 Rapport Postad 1 Juni , 2007 bt-stinger885? Jag spyr på honom, usch. Men ni verkar ju tycka att han är bra. ActionJeff, brugby och grön plast är dock dom enda jag kan se, dom är fina. Ja speciellt AJ Stinger är ju mkt skönare att lyssna på än GP imo. GP låter ju som om han hinkat 35 redbull om dagen under hela sitt liv ungefär. Citera
b0bb4n Postad 1 Juni , 2007 Rapport Postad 1 Juni , 2007 Stinger är ju mkt skönare att lyssna på än GP imo. GP låter ju som om han hinkat 35 redbull om dagen under hela sitt liv ungefär. Tycker också Stinger (LucLongley) är skönare att lyssna på än GP. Men edsf verkar ju inte ens veta vilken planet han är född på, så lite smått rolig kommentar han slänger ut. Citera
edsf Postad 2 Juni , 2007 Rapport Postad 2 Juni , 2007 Tycker också Stinger (LucLongley) är skönare att lyssna på än GP. Men edsf verkar ju inte ens veta vilken planet han är född på, så lite smått rolig kommentar han slänger ut. Jo jag läste att han heter Brian Hastings på CR.com och fick på något sätt för mig att det var "BT". Tycker inte att jag får ut något vettigt av hans filmer. Är däremot lite småkär i Jeff Citera
rickard_o_h1 Postad 19 Juni , 2007 Rapport Postad 19 Juni , 2007 Blev medlem på cardrunners för typ två veckor sen. Haft problem med att få till mitt 6 manna spel efter jag spelat endast heads up ett par månader. Deras sida har verkligen hjälpt mig och kan rekomendera den till alla som behöver lite vägledning. Tycker deras video filmer som dom gör är riktigt bra! Citera
carcas Postad 19 Juni , 2007 Rapport Postad 19 Juni , 2007 Laddar man ner filmerna eller streamas det ner ? Citera
SlickJack Postad 19 Juni , 2007 Rapport Postad 19 Juni , 2007 Man kan välja båda alternativen. Men laddar man ner filmen behöver man logga in via windowsmediaplayer för att se den, så man kan bara titta på dom så länge man är medlem. Citera
mikj Postad 22 Juni , 2007 Rapport Postad 22 Juni , 2007 Bara en varning. månadskostnaden drogs på VISA utan att jag gjorde nått. Lite farligt... Citera
synare Postad 7 September , 2007 Rapport Postad 7 September , 2007 Bara en varning. månadskostnaden drogs på VISA utan att jag gjorde nått. Lite farligt... Någon mer som varit med om det? Sugen på att signa men det låter ju inte bra.. Någon Nl10-Nl25 spelare här som testat cr? Har det hjälpt er något? Citera
brainslicer Postad 7 September , 2007 Rapport Postad 7 September , 2007 Nu kan jag inte säga hur de just är med cardrunners(men står säkert på sajten) Det är väl rätt normalt att månads(kvartlas/års)kostnaden dras automatiskt, du måste säga upp medlemskapet själv, gissar jag. Se det som typ stående beställning. Citera
draft Postad 8 September , 2007 Rapport Postad 8 September , 2007 Jag betalar månad för månad. Då jag inte betalar påminner de mig via mail men det är inget måste att jag ska pröjjsa då utan helt upp till mig själv. Citera
Bogust Postad 9 September , 2007 Rapport Postad 9 September , 2007 Någon mer som varit med om det? Sugen på att signa men det låter ju inte bra.. Någon Nl10-Nl25 spelare här som testat cr? Har det hjälpt er något? Jag signade upp medans jag spelade NL50, och ja, det hjälpte mig faktiskt väldigt mycket! De har en hel del low limit filmer från mellan NL10 till NL100 som säkert kan vara nyttiga. Dock är majoriteten av filmerna inspelade på NL200-NL1000. Citera
aglo Postad 9 September , 2007 Rapport Postad 9 September , 2007 Cardrunners filmer krossar. Jag myser varje gång Brian kommer med en ny video. Gillar Tayloyrs videor också. Rekommenderas starkt. Citera
Dionysos Postad 11 September , 2007 Rapport Postad 11 September , 2007 är det bara jag som inte kan spola i filmerna? såg halva och tänkte se andra halvan sen men då försvann ljudet, startade om och försökte igen men då frös bilden. kan varken spola framåt eller bakåt och har provat på flera olika filmer? fler med samma bekymmer? Citera
aglo Postad 11 September , 2007 Rapport Postad 11 September , 2007 är det bara jag som inte kan spola i filmerna? såg halva och tänkte se andra halvan sen men då försvann ljudet, startade om och försökte igen men då frös bilden. kan varken spola framåt eller bakåt och har provat på flera olika filmer? fler med samma bekymmer? Det är samma sak för mig, riktigt irriterande. En gång satte jag på filmen i bakgrunden och minimerade den för att återkomma 15 min senare (dit jag hade sett), men när jag drog upp filmen igen hade bilden frusit. Fast det är inte samma problem med alla videor. På vissa kan man iaf streama klart filmen och sedan spola (hoppa) hur man vill. Citera
Okok Postad 11 September , 2007 Rapport Postad 11 September , 2007 Bara jag som tycker att filmerna bara blir sämre och sämre? Sbrugby limpar knappen först in för att en kille i blindsen är väldigt aggressiv och GP synar reraisar mot duktiga spelare med QTo för att de är så aggressiva att de "inte behöver ha en jättebra hand". Är det detta spel man vill lära unga, aspirerande pokerspelare...? Citera
Stefan99 Postad 11 September , 2007 Rapport Postad 11 September , 2007 Finns det ingen liknande gratis sida? Citera
nolll Postad 13 September , 2007 Rapport Postad 13 September , 2007 Jag har problem med cardrunners och vista (eller egentligen media player 11 tror jag). Brians filmer kan jag se utan problem, men många andra kan jag inte se. Jag får skriva i inloggningsuppgifter, men sen får jag fel #C00D11B1, som enligt microsoft i sin tur beror på fel #C00D7176. Jag är verkligen ingen expert på sånt här, men det verkar som att de filmer som inte fungerar använder en codec som heter MSS2 (Windows Media 9 Screen), enligt GSpot. Nån som vet hur jag får tag på den och hur jag får den att funka i wmp11? Exempel: Funkar: Brians första (BT1.wmv, codec: WMV3) Funkar INTE: Taylors första (GP1.wmv, codec: MSS2) Citera
Creadle Postad 25 September , 2007 Rapport Postad 25 September , 2007 ingen som kan filma filmerna så man i aflal får se ett smakprov på filmerna om det är något att ha.. använd någon slags screen recorder funkar inte det? mvh creadle Citera
mgps Postad 25 September , 2007 Rapport Postad 25 September , 2007 ingen som kan filma filmerna så man i aflal får se ett smakprov på filmerna om det är något att ha.. använd någon slags screen recorder funkar inte det? mvh creadle finns några promovideos på sidan. Citera
Recommended Posts