Gå till innehåll

Allt om Cardrunners!


dr_kvist

Recommended Posts

  • Svars 59
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Såg nu att det är runt 10-15 i waiting list utan att nåt proffs sitter vid borden. Rätt kul att spela mot bra spelare på så låg stake.

 

Hehe, oj! Chris Ferguson harvar väl lite där nere ibland med har jag hört o läst.

 

Iaf, medlem på cardrunners nu, time to start download!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mw är helt ok också. SnG-filmerna är bajs, helt sjukt att en kille som lirar $225+ kan sitta på bubblan och pusha in i tjippin med kommentaren "vi spelar för förstaplatsen".

 

AJ är jättebra tycker jag, men vill man ha turrerullar så är nog PxF bättre som helhet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bt-stinger885? Jag spyr på honom, usch. Men ni verkar ju tycka att han är bra.

 

ActionJeff, brugby och grön plast är dock dom enda jag kan se, dom är fina. Ja speciellt AJ

 

Stinger är ju mkt skönare att lyssna på än GP imo.

 

GP låter ju som om han hinkat 35 redbull om dagen under hela sitt liv ungefär.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stinger är ju mkt skönare att lyssna på än GP imo.

 

GP låter ju som om han hinkat 35 redbull om dagen under hela sitt liv ungefär.

Tycker också Stinger (LucLongley) är skönare att lyssna på än GP. Men edsf verkar ju inte ens veta vilken planet han är född på, så lite smått rolig kommentar han slänger ut.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker också Stinger (LucLongley) är skönare att lyssna på än GP. Men edsf verkar ju inte ens veta vilken planet han är född på, så lite smått rolig kommentar han slänger ut.

 

Jo jag läste att han heter Brian Hastings på CR.com och fick på något sätt för mig att det var "BT". Tycker inte att jag får ut något vettigt av hans filmer.

Är däremot lite småkär i Jeff

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Blev medlem på cardrunners för typ två veckor sen.

 

Haft problem med att få till mitt 6 manna spel efter jag spelat endast heads up ett par månader.

 

Deras sida har verkligen hjälpt mig och kan rekomendera den till alla som behöver lite vägledning.

 

Tycker deras video filmer som dom gör är riktigt bra!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
Någon mer som varit med om det? Sugen på att signa men det låter ju inte bra..

 

Någon Nl10-Nl25 spelare här som testat cr? Har det hjälpt er något?

 

Jag signade upp medans jag spelade NL50, och ja, det hjälpte mig faktiskt väldigt mycket! De har en hel del low limit filmer från mellan NL10 till NL100 som säkert kan vara nyttiga. Dock är majoriteten av filmerna inspelade på NL200-NL1000.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är det bara jag som inte kan spola i filmerna? såg halva och tänkte se andra halvan sen men då försvann ljudet, startade om och försökte igen men då frös bilden. kan varken spola framåt eller bakåt och har provat på flera olika filmer? fler med samma bekymmer?

Det är samma sak för mig, riktigt irriterande. En gång satte jag på filmen i bakgrunden och minimerade den för att återkomma 15 min senare (dit jag hade sett), men när jag drog upp filmen igen hade bilden frusit.

 

Fast det är inte samma problem med alla videor. På vissa kan man iaf streama klart filmen och sedan spola (hoppa) hur man vill.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara jag som tycker att filmerna bara blir sämre och sämre?

Sbrugby limpar knappen först in för att en kille i blindsen är väldigt aggressiv och GP synar reraisar mot duktiga spelare med QTo för att de är så aggressiva att de "inte behöver ha en jättebra hand".

 

Är det detta spel man vill lära unga, aspirerande pokerspelare...?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har problem med cardrunners och vista (eller egentligen media player 11 tror jag). Brians filmer kan jag se utan problem, men många andra kan jag inte se. Jag får skriva i inloggningsuppgifter, men sen får jag fel #C00D11B1, som enligt microsoft i sin tur beror på fel #C00D7176. Jag är verkligen ingen expert på sånt här, men det verkar som att de filmer som inte fungerar använder en codec som heter MSS2 (Windows Media 9 Screen), enligt GSpot.

 

Nån som vet hur jag får tag på den och hur jag får den att funka i wmp11?

 

Exempel:

Funkar: Brians första (BT1.wmv, codec: WMV3)

Funkar INTE: Taylors första (GP1.wmv, codec: MSS2)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...